Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko vaan laittaa miehen ihailjalle suoraan viestiä?!

Vierailija
20.10.2014 |

Eli tilanne on seuraavanlainen:

Miehen työpaikalla on aloittanut uusi työntekijä, joka on selvästi ihastunut mieheeni. Tekstaria ja facebookviestiä satelee jatkuvasti, eivätkä asiat liity työhön.

Mies ei ole moksiskaan, ei kuulemma haittaa ja kiva kun on töissä rentoja kavereita. Niitä viestejä tulee jatkuvasti, puhelin piippaa vähintään kymmenen kertaa illassa.

Jos kysyn saanko nähdä viestit, en saa. Nainen kuulemma kertoo hänelle henkilökohtaisiakin juttuja, jotka ei kuulu minulle.

Eilen tuli taas ties mitä krapulaviestejä. Mies naureskelee ja vastailee kai hauskoja takaisin. Mietin onko ihan kamala idea laittaa facebookissa vaan naiselle viesti, että sori, tää on varattu, etsi toinen juttukaveri?

En ole mustasukkainen. Mies ei varmasti petä minua, mutta on niin kiltti ettei osaa itse sanoa että jätä jo rauhaan. Työajalla olkoon kuinka kavereita tahansa, mutta jatkuva chattailu vapaa-ajalla on raivostuttavaa ja naisen puolelta todella läpinäkyvää. Eikä puhelimessa roikkuva mies ole mukavaa seuraa vaimolleen, saati lapsilleen.

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos viestit on selvästi rakkausviestejä... mutta sinähän et saa niitä nähdä? Ihan oikeasti kyse voi olla vain kaveruudesta, kyllä miehetkin lähettelee toisilleen tiheään viestejä jos on asiaa tai ei muuta tekemistä. Kaikki ihmiset eivät ota huomioon sukupuoltaan / toisen sukupuolta ystävystyessään. Mutta jos olet varma että yrittää iskeä niin laita vaan viesti, ei se ole keneltäkään pois. Toinen ei välttämättä tiedä että mies seurustelee.

Vierailija
62/85 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos vaikka soitat ja sanot suoraan että jätä mun mies rauhaan. Viesteistä jää todiste, soitosta ei. Ja luulis että suora puhe menee perille tyhmemmällekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en menisi sotkeutumaan, ainakaan vielä. Miehet nyt vaan nauttivat ihailusta.. Seuraa tilannetta, ja sano miehellesi suoraan kun alkaa jo häiritsemään että tuosta jahtaamisesta pitää tulla loppu tai sinä hoidat asian.

Vierailija
64/85 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole kertonut olevansa varattu. Eihän ne koskaan kerro!

Vierailija
65/85 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta puhuminen, kun on kuulemma kiva juttukaveri. Jos sanon, että laittaa puhelimen pois, niin menee parvekkeelle kohta tupakalle ja kaivaa taas luurin taskustaan. Eilen tuli vielä yölläkin viestejä. Hermot kireällä.

Niin ja tänään kysyin, että kai se hempukka tietää sun olevan naimisissa.
- Ei se sokeaa oo, tässähän tää sormus on.

AARGH!

Niin siksi mietin, että laitan vaan itse viestin, kun ei tää asia muuten etene mihinkään suuntaan. Nyt pitäis vaan muotoilla se kohteliaaksi ja selkeäksi.

Vierailija
66/85 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä helvetissä laita, luot vain kuvan itsestäsi sekopäämuijana. On miehesi asia kantaa vastuu ja hoitaa asia pois päiväjärjestyksestä. Eikö tuossa ollut perusteluja jo ihan tarpeeksi, jatkuva chattailu häiritsee perhe-elämää ja on liiallista ihan perustyökaveruuteen.

Vierailija
67/85 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä on yks miespuolinen kaveri jonka kans joskus viestittelen. Kerran tuli sen tyttökaverilta viesti että miksi tästä osoitteesta on lähetetty sulle jotain kuvia ja kuka oikein oot. Kerroin että oon vanha tuttu ja että oikeasti oon vaaraton. Että mies on niin rakastunut ko. naiseen, etten oo ikinä moista nähnyt. Aina mulle hehkuttaa miten ihana nainen se on. Mutta ymmärsin kyllä että nainen oli mustis. Oon sitte tietosesti vähentäny yhteydenpitoa mutta edelleen joskus viestitellään.

Ottaisin yhteyttä naiseen. Kysyisin varmaan suoraan myös että millä asioilla liikkuu ja että ymmärtääkö että kyseessä on varattu mies, jolla on lapsiakin.

Vierailija
68/85 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku av-mamma on nyt iskenyt sun miehen kimppuun. Puolusta omaasi.

Vierailija
69/85 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehessäsi on vikaa, ei siinä työpaikan naisessa, jos miestäsi ei kiinnosta sinun mielipiteesi tästä kaveruudesta. Oikea osoite kaikelle palautteellesi tästä suhteesta on miehesi, ei se toinen nainen. Jos mies ei kuuntele, pitää sinun miettiä miten saat hänet kuuntelemaan tai kuinka haluat siihen suhtautua.

Vierailija
70/85 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on muutenkin koko ajan menossa, että suoraan sanottuna v*tuttaa muutenkin. Koittaa kai elää kadotettua nuoruuttaan ja minä taas jään kahden pienen kanssa kotiin. Aina.

Muutenkin viime aikoina ollaan ärsytetty toisiamme suunnattomasti, ihan tahallammekin. Ei tässä mitään eroa ole tulossa, mutta mies tietää että saa mut hiiltymään tolla chattailullaan. En tiedä loppuisiko, jos en vaan jaksaisi enää kiinnostua. Muttei vaan ole niin pitkää pinnaa.

En voi soittaa tälle naiselle, kun ei ole numeroa. Siksi se facebookviesti lienee ainut ratkaisu.

Vierailija
71/85 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehen maistaa omaa lääkettä. Voithan muka saada viestejä ja lukea niitä ja kikattaa. Kyttää puhelinta koko ajan ja jos mies kulkee puhelimen ohi niin nappaat sen nopeasti. Laita joku hälytys puhelimeen esim 10 min välein. Juokse äkkiä ottaan puhelin ja taas hihität kun muka luet viestejä. Sitte sanot että yks kaveri vaan laitto viestiä. Oot oikein epämääräinen selityksissäs ja vaihdat puheenaihetta nopeasti.

Vierailija
72/85 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies liikkuu vaarallisilla vesillä, varsinkin jos teillä on jo jonkinlaisia ongelmia. Voi voi...

Vierailija
74/85 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue ne viestit salaa. Saatpahan tietää millä tasolla homma on. Ja miehelle voit sanoa, että susta tuntuu helvetin pahalta, kun mies suuntaa kaiken mielenkiintonsa johonkin toiseen naiseen, että tämä nainen saa mieheltä paljon enemmän kuin sinä ja niinhän sen ei pitäisi mennä.

Vierailija
75/85 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 18:24"]

Itellä on yks miespuolinen kaveri jonka kans joskus viestittelen. Kerran tuli sen tyttökaverilta viesti että miksi tästä osoitteesta on lähetetty sulle jotain kuvia ja kuka oikein oot. Kerroin että oon vanha tuttu ja että oikeasti oon vaaraton. Että mies on niin rakastunut ko. naiseen, etten oo ikinä moista nähnyt. Aina mulle hehkuttaa miten ihana nainen se on. Mutta ymmärsin kyllä että nainen oli mustis. Oon sitte tietosesti vähentäny yhteydenpitoa mutta edelleen joskus viestitellään.

Ottaisin yhteyttä naiseen. Kysyisin varmaan suoraan myös että millä asioilla liikkuu ja että ymmärtääkö että kyseessä on varattu mies, jolla on lapsiakin.

[/quote]

Ja kysyisin, että miettisi miten itse reagoisi vastaavassa tilanteessa ja jos on yhtään fiksu niin ymmärtää sun huolen ja väehentää yhteyden pitoa. Jos ei tähän suostu niin epäilisin, ettei ole puhtaat jauhot pussissa

Vierailija
76/85 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säköt päätät, onko sun miehes kiinnostunu jutteleen tälle naiselle? Jos ei olis, niin ei se sille vastais!

Vierailija
77/85 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kyllä laittanut kerran kun entisen mieheni uusi työkaveri alkoi lähetellä jatkuvasti viestejä ja siihen loppuivat viestit. Erona se että ex-mieheni ei niihin yleensä vastannut ja lopulta pyysi minua ilmoittamaan naiselle että hän on varattu, ja käskemään lopettaa pommittamisen. 

Vierailija
78/85 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tässä nyt vielä kenenkään viestejä tarvitse mennä lukemaan. Itselläni leikkaisi kyllä lopullisesti kiinni, jos mies koskisi salaa mun kännykkään. Siksi olenkin pyytänyt, että näytä viestit. Vaan kun ei näytä. Niissä tuskinpa on mitään erikoista, mutta kuten jo aiemmin sanoin, kunhan ärsyttää tahallaan.

Meillä tää kommunikointi on nyt tupannut menemään siihen suuntaan, että jos toisesta tuntuu pahalta, toinen vaan lisää vettä myllyyn. Vähän ollut väsymystä ilmassa. Toisaalta, tää on ohimenevä vaihe ja näitä on ollut ennenkin.

Ja taas kuului keittiöstä viestiääni. :) Tekisi mieli heittää koko luuri ikkunasta ulos.

Vierailija
79/85 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi perse mitä miehiä joillain on. En osaa edes kuvitella, etteikö oma mieheni piittaisi jos sanoisin turhan tiheän yhteydenpidon jonkun muun naisen kanssa häiritsevän minua. Vähintä mitä mies voisi tehdä, olisi tehdä selväksi tuolle toiselle mimmille että hänellä on kotona vaimo ja kaksi lasta, ja ei ehdi viestittelemään vapaalla ollessaan.

Mutta juu ei, sen sijaan että vaadittaisiin miestä osoittamaan vähän kunnioitusta ja huomaavaisuutta, niin mietitäänkin sen toisen naisen hätyyttelyä tai jotain epäsuoraa manipulointia. Antaa miehen maistaa omaa lääkettään, my ass. Kuka oikeasti luulee, että mies osaisi yhdistää pikkupäässään nämä kaksi asiaa toisiinsa, vaimon yhtäkkiset viestit ja kikattelut, ja hänen chattailunsa uuden työkaverin kanssa? Ja sitten kun huijaus paljastuisi, niin voisiko nolompaa olla...

Itsekunnioitusta, naiset!

Vierailija
80/85 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 18:36"]

Minä olen kyllä laittanut kerran kun entisen mieheni uusi työkaveri alkoi lähetellä jatkuvasti viestejä ja siihen loppuivat viestit. Erona se että ex-mieheni ei niihin yleensä vastannut ja lopulta pyysi minua ilmoittamaan naiselle että hän on varattu, ja käskemään lopettaa pommittamisen. 

[/quote]

Vittu mikä luuserimies :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän