Voiko vaan laittaa miehen ihailjalle suoraan viestiä?!
Eli tilanne on seuraavanlainen:
Miehen työpaikalla on aloittanut uusi työntekijä, joka on selvästi ihastunut mieheeni. Tekstaria ja facebookviestiä satelee jatkuvasti, eivätkä asiat liity työhön.
Mies ei ole moksiskaan, ei kuulemma haittaa ja kiva kun on töissä rentoja kavereita. Niitä viestejä tulee jatkuvasti, puhelin piippaa vähintään kymmenen kertaa illassa.
Jos kysyn saanko nähdä viestit, en saa. Nainen kuulemma kertoo hänelle henkilökohtaisiakin juttuja, jotka ei kuulu minulle.
Eilen tuli taas ties mitä krapulaviestejä. Mies naureskelee ja vastailee kai hauskoja takaisin. Mietin onko ihan kamala idea laittaa facebookissa vaan naiselle viesti, että sori, tää on varattu, etsi toinen juttukaveri?
En ole mustasukkainen. Mies ei varmasti petä minua, mutta on niin kiltti ettei osaa itse sanoa että jätä jo rauhaan. Työajalla olkoon kuinka kavereita tahansa, mutta jatkuva chattailu vapaa-ajalla on raivostuttavaa ja naisen puolelta todella läpinäkyvää. Eikä puhelimessa roikkuva mies ole mukavaa seuraa vaimolleen, saati lapsilleen.
Kommentit (85)
Apua...eikö ihmisellä saa enää olla toista sukupuolta olevia ystäviä? Siihenkö ystävien saaminen loppuu kun av-mamma on saanut hyppysiinsä? Jos mies kerran sanoo, että hän on vain työkaveri, etkä epäile suhdetta niin miksi otat silti herneen nenään? Tuo olisi kamalinta kotityranniaa mitä voisi sattua!
Jospa kutsuisit tämän työkaverin johonkin illanviettoon mukaan ja lopettaisit omien riittämättömyyden tunteidesi projisoinnin miehesi käytökseen.
Pyydä vielä nähdä viestit. Jos miehesi ei suostu, sitten luet ne salaa. Jos viesteissä on jotain epäilyttävää, niin sitten naiselle viestiä vaan.
Kyllä miehesi pitäisi itse ymmärtää, ettei varattuna sovi tekstailla toisen naisen kanssa yömyöhään...
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 19:32"]
Pyydä vielä nähdä viestit. Jos miehesi ei suostu, sitten luet ne salaa. Jos viesteissä on jotain epäilyttävää, niin sitten naiselle viestiä vaan. Kyllä miehesi pitäisi itse ymmärtää, ettei varattuna sovi tekstailla toisen naisen kanssa yömyöhään...
[/quote]
Miten tilanne eroaisi jos mies viestittelisi miespuolisen kaverinsa kanssa? Vittu mitä vainoharhaisia pirttihirmuja tämäkin ketju täynnä.
Ja meiltä lähdettiin taas ovet paukkuen kavereiden kanssa yhdille. :) On se näitä luovan työn erikoisuuksia, kun saa ihan viikollakin ottaa muutaman jos siltä tuntuu.
Toivotaan, että hempukka tulee kanssa kapakkaan istumaan. Ei tarvi enää tekstailla sitten yöllä.
ÄLÄ todellakaan laita naiselle mitään viestiä. Vaikutat ihan totaaliselta sekopäältä tällöin.
Älä ainakaan laita mitään viestiä sille naiselle! Saat hullun akan maineen!
Mitä väliä vaikka se nainen pitäis ap:ta hulluna?
Pyydä se K teille kylään. Huomaat itsekin miten hölmö se on! Ja sun oma K kyllä rakastaa sua.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 18:37"]Voi perse mitä miehiä joillain on. En osaa edes kuvitella, etteikö oma mieheni piittaisi jos sanoisin turhan tiheän yhteydenpidon jonkun muun naisen kanssa häiritsevän minua. Vähintä mitä mies voisi tehdä, olisi tehdä selväksi tuolle toiselle mimmille että hänellä on kotona vaimo ja kaksi lasta, ja ei ehdi viestittelemään vapaalla ollessaan.
Mutta juu ei, sen sijaan että vaadittaisiin miestä osoittamaan vähän kunnioitusta ja huomaavaisuutta, niin mietitäänkin sen toisen naisen hätyyttelyä tai jotain epäsuoraa manipulointia. Antaa miehen maistaa omaa lääkettään, my ass. Kuka oikeasti luulee, että mies osaisi yhdistää pikkupäässään nämä kaksi asiaa toisiinsa, vaimon yhtäkkiset viestit ja kikattelut, ja hänen chattailunsa uuden työkaverin kanssa? Ja sitten kun huijaus paljastuisi, niin voisiko nolompaa olla...
Itsekunnioitusta, naiset!
[/quote] ei kukaan mies osaisi tv. Yksinhuoltajaisi
Minkälaisia hulluja sekopäänaisia te oikein ootte? Vai onks tää joku vitsi????
Sun mies on ihastunut ja sinä olet mustasukkainen - kuten olisi kuka tahansa muukin tuossa tilanteessa.
Väärin tai ei, mä olisin jo napannut miehen puhelimen salaa ja käynyt lukemassa viestit.
Oletteko miehesi kanssa keskenänne fb-kamuja? Onko siellä julkisesti ja kavereille näkyvillä parisuhdestatus? Jos haluatte olla oikein wt, niin ladatkaa joku kiihkeä pussailukuva tai joku kiltimpi yhteiskuva sinne kaikkien nähtäväksi - tai edes sen hempukan nähtäväksi. Katsokaa mitä tapahtuu. Ei kaikki tajua aina edes sormusta. Ja se mies voisi ihan ohi mennen töissä sanoa jotain vaimosta sivulauseessa. Ei niin, että hei mä oon varattu, koska se on noloa, jos toisella ei olekaan mitään taka-ajatuksia. Siis ihan ohimennen mainitsee jonkun jutun mistä asia selviää joka tapauksessa. Kohta on isänpäiväkin tulossa ja voit laittaa miehen seinälle oikein rakkaudelliset isänpäiväonnittelut rakkaalta perheeltä. Pusipusi... :D
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 18:19"]
No jos viestit on selvästi rakkausviestejä... mutta sinähän et saa niitä nähdä? Ihan oikeasti kyse voi olla vain kaveruudesta, kyllä miehetkin lähettelee toisilleen tiheään viestejä jos on asiaa tai ei muuta tekemistä.
[/quote]
Paskat mä ainakaan lähetä. Kuukaudessa lähtee yhteensä ehkä 20 tekstaria. Flirtiltä tuo kuulostaa... T, Mies.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 18:47"]
Olen ollut pettäjän tuollaisessa suhteessa.. Hävettää myöntää. Olisin kyllä tosi huolissani ja jos haluaisin pelastaa suhteen niin vaatisin mieheltä avoimuutta. Ehkä olis aika myös keskustella missä parisuhteessa ollaan menossa. Ehkä on aika jopa ottaa aikalisä jos oikeasti toinen nainen kiinnostaa noin paljon. Se voi saada miehen järkiinsä. Varmaan kyllä ottaisin yhteyttä myös naiseen ja sanoisin suoraan että jätä mun mies rauhaan, meillä on ongelmia ihan tarpeeksi ilman sinuakin.
[/quote]
Minä myös, ja se oli juuri tuollaista Hahahah-ihihhi-ollaan vaan hyviä kavereita, jooh. Sielunkumppanit, ei mitään romanttista, ihan vaan platonista. Joo-o. Piilottelin kännyä ja katsoin että olen varmasti sulkenut facen..
Ja tietysti suutuin ja vähättelin kun puoliso otti asian puheeksi enkä todellakaan lopettanut yhteydenpitoa. Ap, ihan vakavasti sanon että älä katso tuollaista menoa! Tuo ei ole viatonta. Älä ole noin sinisilmäinen. Miehesi on vähintään ihastunut, varsinkin jos teillä on muitakin ongelmia suhteessa. Niin oli meilläkin, ja vieraan huomio ja palvonta hiveli romuna olevaa (tosin myös tässä suhteessa kolhuja saanutta) itsetuntoani, ja siinä tylsä ja onneton suhde jäi kyllä kakkoseksi "uuden onnen" tieltä.
Täällä taas mammat yllyttämässä viestintäsalaisuuden rikkomiseen, eipä yllätä. Kuulkaa eukot, miehillänne on oikeus säilyttää viestinsä yksityisinä (toivottavasti mahdollisimman monella on puhelimessa lukitus) ja oikeus kaveerata myös naispuolisten kanssa ilman, että se olisi pettämistä.
Pyydä miestäsi kutsumaan muikki kylään teille. Sano, että sinäkin haluat häneen tutustua, jos on kerran hyvää seuraa. Ja työkaverit on ihan normaalia pyytää kylään, jos kerran ollaan ystäviä.
Meillä miehellä naisia alaisena, työskentelevät tosi tiiviisti yhdessä, työ on tiimityötä, soittelevat tosi paljon työasioita viikonloppuisin ja iltaisinkin. Yhden kanssa ovat kuin paita ja peppu, tosin nainen on noin 10 v. vanhempi kuin mieheni. Mutta tunnen mieheni ja nämä naiset hyvin, siksi en ikinä ole edes epäillyt, että asiassa olisi jotain muuta. Naisten kanssa käydään kylässä toistemme luona yms.
Voi herranjestas! Älä nyt itse sille mitään mene laittamaan! Juttele miehesi kanssa, jos menet miehesi selän takana jotain facebookviestiä laittamaan sille työkaverille, teille tulee vaan parisuhteessa lisää ongelmia. Juttele sen kanssa ja kysy suoraan onko tässä nyt jotain meneillään? Pukeudu hyvin, laittakaa lapset silloin tällöin hoitoon ja ole jännittävä. Normaalia suhteissa olla myös kylmiä kausia mutta jos joku muu alkaa sellaisen kauden aikana kiinnostamaan, voi se olla lopullista suhteen kannalta...
Hankkisin tuossa kohtaa itsellenikin miehistä juttuseuraa. Sit katottais miten äijän suu pannaan...