Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ruokaa teillä on tänään (ollut)?

Vierailija
10.09.2021 |

?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peurakeiton jämät. Tein tänään kielet tomaattikastikkeessa ja varalasagnen, ellei resepti ole onnistunut.

Vierailija
22/33 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilasin burriton lounaaksi. illalla teen jotain papuhöystöä ja mitä lie kaapista löytyy, sieniä ja riisiä ainakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä mitään, paitsi aamupala (kahvia ja voileipää). Kävin just kaupassa, poika alkaa tekemään kanalihapihvejä. Saadaan istua sitten valmiiseen pöytään. Kannattaa tehdä poikia, niistä on isoina paljon apua.

Vierailija
24/33 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauhelihakeitto meksikolaisittain, creme fraiche ja valkosipulivoipatonki.

Vierailija
25/33 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilistä juustoista lohikeittoa.

Vierailija
26/33 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindströmin pihvit (itse tehdyt), ranskalaiset, porkkanaraaste ja jälkkärinä vispipuuroa.

Vierailija
27/33 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pastaa ja jauhelihaa, tomaatti-sipuli kastikkeessa.

Vierailija
28/33 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistoin pari jauhelihapihviä. Laiton parin vehnäsämpylän sisään tomaatin ja juuston kanssa.

Vierailija
29/33 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

palsternakkasosekeittoa.

Vierailija
30/33 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linssi sipsejä ja dippiä..ei jaksa lämmintä ruokaa

Vierailija
31/33 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Tuossa illemmalla pitäis jotain tehdä, ehkä syön vain voileipiä.

Vierailija
32/33 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Faith kirjoitti:

Uunilohta kuohukermassa, limen mehulla maustettuna. Lisukkeena kermaperunat. Ohessa tuoresalaatti. Juomaksi vesi.

Siis lohta kermassa ja lisäksi vielä kermaperunat?! Ihme ettei ruoka juomaksikin vielä kermaa..

Mitä se sinulle kuuluu mitä toiset syö? Vaikka voissa haudutettua kermaa ja ja läskiä päälle.

Vierailija
33/33 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini söi aamupalaksi sämpylöitä, joissa avocadoa, kinkkua, tomaattia, suolaa, pippuria ja yrttisekoitusta. Itse teki kuten aina. Minä join vain kahvia. Kouluun ei ottanut eväitä, koska oli lyhyt koulupäivä. Lounaalla teini söi samanlaisia sämpylöitä, koska leipää oli vielä jäljellä ja hän on ainut joka leipää syö. Olisikohan kolme syönyt. Iltaruoaksi olin laittanut lihapullia, perunoita ja tillikastiketta. Yksi pojan lempiruoista. Salaattiakin oli tehnyt itselleen. Maapähkinävoisuklaata olin myös varannut iltanaposteltavaksi. Poika on urheilullinen ja tarvitsee paljon energiaa. Minä söin ennen töihinlähtöä lihapullia salaatin kanssa. Iltapalaksi teini oli laittanut mansikka-kiivi-smoothien. Näin, kun oli blenderi pesemättä, argh… ”Iltapalaksi” juon kohta lasillisen kuivaa valkkaria ja sitten untenmaille. Ei asuta Suomessa, mutta aika suomalaisia meidän ruoat yleensä on. Nyt ei mieheni ole siis kotona, vaan työmatkalla. Joten teinin kanssa kaksistaan ruokaillaan ja annan pojan aika pitkälle valita ruoan. Ja poika myös aina laittaa itse aamupalansa ja eväät kouluun, pari kertaa viikossa myös iltaruoan. Minä käyn iltatöissä, niin en ole aamulla ollenkaan nälkäinen, enkä päivälläkään. Syön vasta iltapäivällä ainoan ateriani ennen töihinlähtöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi