Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffikulut aina puoliksi vai?

Vierailija
10.09.2021 |

Tavattu alle 3kk, ja aina maksettu kulut puoliksi. Välillä mies tarjoutuu maksamaan koko laskun, pitäisikö sallia vai jatkaa puoliksi?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te sitten treffeillä teette? Joka kertako menette ulos syömään tai johonkin muuhun maksulliseen juttuun? Me vietettiin kolmen kuukauden kohdalla viikonloput toistemme luona, saatettiin käydä jossain tapahtumassa tai syömässä tms, mutta paljon vietettiin aikaa ihan kotona ja ulkona metsässä. Ulkona syömiset maksoin useammin minä, koska käytössäni oli lounassetelietu enkä arkisin syönyt joka päivä ulkona. (Joo, tiedän ettei lounareita olisi saanut antaa toiselle mutta who cares).

Vierailija
22/27 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tienaa kaksi kertaa mun palkan verran. Tuntuu, että jos annan hänen maksaa enemmän kuin puolet, mulla ei pian ole sanavaltaa missään. Ap

Miksi sinulla on tuollainen tunne? Ajatteletko muuten että raha antaa jotenkin ihmiselle oikeuden hallita muita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä te sitten treffeillä teette? Joka kertako menette ulos syömään tai johonkin muuhun maksulliseen juttuun? Me vietettiin kolmen kuukauden kohdalla viikonloput toistemme luona, saatettiin käydä jossain tapahtumassa tai syömässä tms, mutta paljon vietettiin aikaa ihan kotona ja ulkona metsässä. Ulkona syömiset maksoin useammin minä, koska käytössäni oli lounassetelietu enkä arkisin syönyt joka päivä ulkona. (Joo, tiedän ettei lounareita olisi saanut antaa toiselle mutta who cares).

Joo, ollaan menty usein ulos syömään tai johonkin tapahtumaan. Mulla on mennyt n. 40e per treffi. En tiedä onko tämä tavallista. Ap

Vierailija
24/27 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuollaisia asioita joutuu miettimään, on liian köyhä käydäkseen noin usein paikoissa, joihin pitää kuluttaa rahaa.

Seuraaville treffeille ehdotan että menette luontoretkelle (jos pelkäät kontrollin menetystä, osta oma makkarapaketti) tai vaikka puistoon kävelylle.

Vierailija
25/27 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuollaisia asioita joutuu miettimään, on liian köyhä käydäkseen noin usein paikoissa, joihin pitää kuluttaa rahaa.

Seuraaville treffeille ehdotan että menette luontoretkelle (jos pelkäät kontrollin menetystä, osta oma makkarapaketti) tai vaikka puistoon kävelylle.

Nauroin ääneen. Kiitos vinkistä kuitenkin. Ap

Vierailija
26/27 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapoja on useita ja ne sopivat eri tilanteissa eri tavalla.

- Alussa maksoimme usein omamme.

- Nykyisin, jos toinen haluaa juhlistaa jotain itselleen tärkeää niin hän maksaa.

- Jos on toisen syntymäpäivät niin toinen yleensä haluaa tarjota ja hemmotella puolisoa, jolloin hän tarjoaa sankarille.

- Meillä on myös yhteinen taloustili, jolle puolisoni siirtää enemmän sillä hän tienaa jonkin verran enemmän ja syö myös suhteessa enemmän treenaamiseensa liittyen.

-Työruokailun molemmat hoitavat omistaan, kuten muutkin pelkästään itselle tehtävät hankinnat.

Vierailija
27/27 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina ihmetellyt, miksi suomalaiset naiset ei halua antaa miehen olla herrasmiehiä. Toisinaan tarjoaminen on mun mielestä kohteliasta mieheltä, varsinkin jos on hyvä palkka. Jos se taas saa sinut tuntemaan, että kohta menetät sananvaltasi, ongelma on jossain muualla, miehen käytöksessä tai omissa peloissasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme