H&M ei palauta rahoja
Palautin verkkokaupasta ostetun tuotteen, palautus on mennyt perille monta viikkoa sitten. Rahoja ei vaan kuulu takasin, vaikka olen useamman kerran ollut asiakaspalveluun yhteydessä. Aina vaan vastaavat, että asiaa selvitetään. Kertaalleen sain asiakaspalvelusta jonkun viestin, että asia on ratkaistu, rahoja ei vaan edelleenkään näkynyt tilillä ja otin taas yhteyttä asiakaspalveluun. Jälleen tuli vastaus että asiaa selvitetään. Asiaa on nyt selvitetty monta viikkoa, mahdanko koskaan nähdä rahojani?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tilasit, oma vika :D
Niin. Mitäs sait sydärin, oma vika.
Ehkä ei kannata vastedes tilailla moisista huonomaineisista kauppahuoneista netin kautta yhtään mitään.
Ei kannata maksaa etukäteen mitään, vaan käyttää klarnaa tai luottokorttia.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata maksaa etukäteen mitään, vaan käyttää klarnaa tai luottokorttia.
Näköjään.
Lihaisa pastori Hoommä kirjoitti:
Ehkä ei kannata vastedes tilailla moisista huonomaineisista kauppahuoneista netin kautta yhtään mitään.
Onko heillä siis tapana jättää rahat palauttamatta?
Lihaisa pastori Hoommä kirjoitti:
Ehkä ei kannata vastedes tilailla moisista huonomaineisista kauppahuoneista netin kautta yhtään mitään.
Jotenkin en ajatellut että kyseinen lafka toimisi noin, olen tilannut tuolta monta vuotta ilman ongelmia. Onneksi ei ole kovin iso summa kyseessä, lähinnä harmittaa, että asiakasta ei arvosteta ollenkaan. Jatkossa ostan jostain muulta.
-ap
Lihaisa pastori Hoommä kirjoitti:
Ehkä ei kannata vastedes tilailla moisista huonomaineisista kauppahuoneista netin kautta yhtään mitään.
Ai jaa, en olekaan kuullut että H&M on pahamaineinen, ei ainakaan ennen ollut, nyt sitten ehkä on, vai?
H&M:ltä lopetin tilaamisen vuosia sitten. Olivat siirtäneet minut suoraan laskutusasiakkaaksi, ilman mitään ilmoitusta tai asiakkaan hyväksyntää. Lopetin tilaamisen kokonaan, kyllä noita rättejä & lumppuja saa ihan mistä vaan.
Älä luota kotimaiseen verkkokauppaan. AliExpress ja Amazon palauttaa rahat helpommin.
Ei ole mulle koskaan sattunut. Tilaan hooämmältä ehkä kerran kuussa ja palautan lähes joka kerta osan tuotteista. Aina on menneet palautukset ongelmitta perille nopeasti (n. viikko?) ja palautukset hyvitetty automaattisesti luottokortille.
Onko tuossa joku ongelma? Siis onko tuote saapunut perille vai hukkunut? Onko palautettua tuotetta epäilty käytetyksi vai mikä? Kyllä kai sieltä on annettu joku selitys, miksi ei suoraan palauteta rahoja?
Jätitkö nyt jotain tästä jutusta kertomatta jotain oleellista?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mulle koskaan sattunut. Tilaan hooämmältä ehkä kerran kuussa ja palautan lähes joka kerta osan tuotteista. Aina on menneet palautukset ongelmitta perille nopeasti (n. viikko?) ja palautukset hyvitetty automaattisesti luottokortille.
Onko tuossa joku ongelma? Siis onko tuote saapunut perille vai hukkunut? Onko palautettua tuotetta epäilty käytetyksi vai mikä? Kyllä kai sieltä on annettu joku selitys, miksi ei suoraan palauteta rahoja?
Jätitkö nyt jotain tästä jutusta kertomatta jotain oleellista?
Osaatko lukea? Heti ensimmäisessä lauseessa lukee, että palautus on mennyt perille.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mulle koskaan sattunut. Tilaan hooämmältä ehkä kerran kuussa ja palautan lähes joka kerta osan tuotteista. Aina on menneet palautukset ongelmitta perille nopeasti (n. viikko?) ja palautukset hyvitetty automaattisesti luottokortille.
Onko tuossa joku ongelma? Siis onko tuote saapunut perille vai hukkunut? Onko palautettua tuotetta epäilty käytetyksi vai mikä? Kyllä kai sieltä on annettu joku selitys, miksi ei suoraan palauteta rahoja?
Jätitkö nyt jotain tästä jutusta kertomatta jotain oleellista?
Palautus on mennyt perille, siitä tullut vahvistus s-postiin. Tuote on myöskin käyttämätön. Asiakaspalvelussa vetoavat vaan tekniseen virheeseen, mutta eivät korjaa asiaa, ei ilmeisesti kiinnosta heitä.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mulle koskaan sattunut. Tilaan hooämmältä ehkä kerran kuussa ja palautan lähes joka kerta osan tuotteista. Aina on menneet palautukset ongelmitta perille nopeasti (n. viikko?) ja palautukset hyvitetty automaattisesti luottokortille.
Onko tuossa joku ongelma? Siis onko tuote saapunut perille vai hukkunut? Onko palautettua tuotetta epäilty käytetyksi vai mikä? Kyllä kai sieltä on annettu joku selitys, miksi ei suoraan palauteta rahoja?
Jätitkö nyt jotain tästä jutusta kertomatta jotain oleellista?
Osaatko lukea? Heti ensimmäisessä lauseessa lukee, että palautus on mennyt perille.
Osaatko ajatella? Moni paketti on jäänyt hukkaan siinäkin kohdin, kun posti on merkannut paketin toimitetuksi mutta sitä ei löydy firman rekisteristä. Vähemmistö myös säilyttää tai edes haluaa postista palautuskuitin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mulle koskaan sattunut. Tilaan hooämmältä ehkä kerran kuussa ja palautan lähes joka kerta osan tuotteista. Aina on menneet palautukset ongelmitta perille nopeasti (n. viikko?) ja palautukset hyvitetty automaattisesti luottokortille.
Onko tuossa joku ongelma? Siis onko tuote saapunut perille vai hukkunut? Onko palautettua tuotetta epäilty käytetyksi vai mikä? Kyllä kai sieltä on annettu joku selitys, miksi ei suoraan palauteta rahoja?
Jätitkö nyt jotain tästä jutusta kertomatta jotain oleellista?
Palautus on mennyt perille, siitä tullut vahvistus s-postiin. Tuote on myöskin käyttämätön. Asiakaspalvelussa vetoavat vaan tekniseen virheeseen, mutta eivät korjaa asiaa, ei ilmeisesti kiinnosta heitä.
-ap
Mitä tarkoittaa tekninen virhe? Ja miten se pitäisi kirjata?
Onko sulla sitä taustaa, että tilailet usein ja palautat aina kaiken? Ja ylipäätään olethan hakenut paketin etkä vaan jättänyt sitä noutamatta, ja paketti palautui takaisin lähettäjälle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mulle koskaan sattunut. Tilaan hooämmältä ehkä kerran kuussa ja palautan lähes joka kerta osan tuotteista. Aina on menneet palautukset ongelmitta perille nopeasti (n. viikko?) ja palautukset hyvitetty automaattisesti luottokortille.
Onko tuossa joku ongelma? Siis onko tuote saapunut perille vai hukkunut? Onko palautettua tuotetta epäilty käytetyksi vai mikä? Kyllä kai sieltä on annettu joku selitys, miksi ei suoraan palauteta rahoja?
Jätitkö nyt jotain tästä jutusta kertomatta jotain oleellista?
Osaatko lukea? Heti ensimmäisessä lauseessa lukee, että palautus on mennyt perille.
Osaatko ajatella? Moni paketti on jäänyt hukkaan siinäkin kohdin, kun posti on merkannut paketin toimitetuksi mutta sitä ei löydy firman rekisteristä. Vähemmistö myös säilyttää tai edes haluaa postista palautuskuitin.
H&M lähettää s-postiin viestin, kun ovat vastaanottaneet palautuksen. Tuo viesti on minulle tullut jo ajat sitten, joten älä jankkaa että posti on hävittänyt paketin. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mulle koskaan sattunut. Tilaan hooämmältä ehkä kerran kuussa ja palautan lähes joka kerta osan tuotteista. Aina on menneet palautukset ongelmitta perille nopeasti (n. viikko?) ja palautukset hyvitetty automaattisesti luottokortille.
Onko tuossa joku ongelma? Siis onko tuote saapunut perille vai hukkunut? Onko palautettua tuotetta epäilty käytetyksi vai mikä? Kyllä kai sieltä on annettu joku selitys, miksi ei suoraan palauteta rahoja?
Jätitkö nyt jotain tästä jutusta kertomatta jotain oleellista?
Palautus on mennyt perille, siitä tullut vahvistus s-postiin. Tuote on myöskin käyttämätön. Asiakaspalvelussa vetoavat vaan tekniseen virheeseen, mutta eivät korjaa asiaa, ei ilmeisesti kiinnosta heitä.
-ap
Mitä tarkoittaa tekninen virhe? Ja miten se pitäisi kirjata?
Onko sulla sitä taustaa, että tilailet usein ja palautat aina kaiken? Ja ylipäätään olethan hakenut paketin etkä vaan jättänyt sitä noutamatta, ja paketti palautui takaisin lähettäjälle?
Paketti noudettu normaalisti ja yksi tuote palautettu. En jatkuvasti palauttele. En tiedä mitä tekninen virhe sen tarkemmin tarkoittaa, muuta selitystä en asiakaspalvelusta ole saanut. -ap
Mitäs tilasit, oma vika :D