Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Treffikulut aina puoliksi vai?

Vierailija
10.09.2021 |

Tavattu alle 3kk, ja aina maksettu kulut puoliksi. Välillä mies tarjoutuu maksamaan koko laskun, pitäisikö sallia vai jatkaa puoliksi?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihan sinun ja sen miehen välinen juttu, älä meitä siihen sekoita.

Vierailija
2/27 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen puoliksi eli tarjotaan vuorotellen. Niin me tehtiin. Parin kolmen vuoden kuluttua hankittiin yhteinen pankkitili, jolle talletettiin molemmat saman verran rahaa sitä varten, että voitiin tehdä yhteiset ostokset (matkat, ruokaostokset, leffaliput yms) sieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me maksettiin alkuun puoliksi ja kun oltiin jo vähän vakiintuneita, maksettiin vuorotellen. Eli jos mies maksoi leffan, mä maksoin seuraavilla treffeillä ruuat, esimerkiksi.

Vierailija
4/27 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tienaa kaksi kertaa mun palkan verran. Tuntuu, että jos annan hänen maksaa enemmän kuin puolet, mulla ei pian ole sanavaltaa missään. Ap

Vierailija
5/27 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tienaa kaksi kertaa mun palkan verran. Tuntuu, että jos annan hänen maksaa enemmän kuin puolet, mulla ei pian ole sanavaltaa missään. Ap

No etkö silloin tiedä.vastauksen kysymykseesi.

Vierailija
6/27 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät? Puhutteko te ihmiset jo tutustumisen alkuvaiheessa tuollaisista asioista?

Vierailija
7/27 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät? Puhutteko te ihmiset jo tutustumisen alkuvaiheessa tuollaisista asioista?

Mies itse kertoi. En tiedä halusiko rehvastella asialla. Ap

Vierailija
8/27 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se sinusta kuulostanut oudolta, että hän halusi yhtäkkiä avautua palkastaan?

Vierailija
9/27 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet pyytää treffeille, joten he maksavat. En itse pyydä ketään joten en maksa. Itsestäänselvyys. 

Vierailija
10/27 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä puoliksi, vaan kumpikin maksaa omansa.

Vierailija
11/27 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän oudolta kuulostaa tuo, että epäilet miehen rehvastelavan palkallaan ja yrittävän viedä sulta päätäntävallan maksamalla enemmän...

Vierailija
12/27 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kriitikko kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet pyytää treffeille, joten he maksavat. En itse pyydä ketään joten en maksa. Itsestäänselvyys. 

Kukahan sinutkin om mahtanut pyytää? Vaikutat maholta lehmältä.

Kukahan sinun kanssa treffeille lähtisi? Ei kukaan.

Vierailija
13/27 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se sinusta kuulostanut oudolta, että hän halusi yhtäkkiä avautua palkastaan?

Itsekin yllätyin. Mutta kertomalla oman tulonsa jouduin myös kertomaan omani. Jäi kyllä vähän outo fiilis.

Vierailija
14/27 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet maksullinen nainen jos annat miehen maksattaa.

Vierailija
15/27 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoinen logiikka. Eli jos ap antaa miehen maksattaa hänellä kulunsa, ap on maksullinen nainen.

Vierailija
16/27 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä vaakamamboa?

Vierailija
17/27 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoinen logiikka. Eli jos ap antaa miehen maksattaa hänellä kulunsa, ap on maksullinen nainen.

Eihän tuossa mitään erikoista ole.

Vierailija
18/27 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä vaakamamboa?

Miten tämä liittyy treffikuluihin? Ap

Vierailija
19/27 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuossa mitään erikoista ole.

Eli ap maksaa miehen kulut ja on silti maksullinen nainen?

Vierailija
20/27 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.