Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää tää karppaus.

Vierailija
20.10.2014 |

Oon jo pari kuukautta muka karpannut, paino vaan nousee. Pidän hiilarit alhaalla ja rasvat korkealla, joudun syömään ihan hirveästi ruokaa ja silti tulee nälkä. Ähh. Makeanhimo on kyllä lähtenyt aika hyvin, se on ihan järkyttävää, jos syön ns. virallisterveellisesti.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullekaan karppaus sopinut. Olo vaan huononi koko ajan. En muista laihduinko vai en, koska ei mulla oikeastaan ollut paino-ongelmaa.

Mutta joka tapauksessa, kun taas aloin syödä viljatuotteita, olo koheni samantien.

Vierailija
22/25 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitäisiköhän sun ap vaan kärsiä sitä nälkää? Kyllähän monet laihduttaneet kertovat että aluksi oli nälkä, mutta sitten varmaan mahalaukku pieneni tjtn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 11:35"]

Ehkä karppaamisen sijaan kannattaisi vaan opetella syömään terveellisesti ja kevyemmin?

[/quote]

Karppaus on terveellistä.

Vierailija
24/25 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 11:45"]Ei mullekaan karppaus sopinut. Olo vaan huononi koko ajan. En muista laihduinko vai en, koska ei mulla oikeastaan ollut paino-ongelmaa.

Mutta joka tapauksessa, kun taas aloin syödä viljatuotteita, olo koheni samantien.
[/quote]

Mulla oli ehkä ekan viikon ajan se huono olo. Oksetti ja päätä särki, ei kai ihmekään, kun kroppa oli tottunut siihen hirveään hiilarimäärään.

Vierailija
25/25 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 11:14"]

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 11:03"]Jännä homma. Itse pidin hiilarimäärän alkuun 20g/vrk, myöhemmin 50g/vrk, kaloreita en laskenut lainkaan ja paino putosi muutamassa kuukaudessa 10kg. Veriarvot ja olo oli hyvät. Melko epämääräistä tuo aloittajan touhu, ei kyllä tule nälkä jos osaa syödä muutakin kuin hiilarimössöä. Vastaaja nro 13 on aivan hukassa. [/quote] Höh! Pitäisköhän mun kokeilla sitten kans rajata hiilarit ihan sinne kahteenkymppiin joksikin aikaa... Syön lihaa, kanaa, kalaa, munia, voita, kermaa jonkin verran, juustoa, kasviksia... joskus teen karppileipiä. En aio kyllä luovuttaa! Olo on muuten hyvä ja parempi kuin hiilarimässyttelyaikoina koskaan, vaatteet vaan kiristää entisestään...

[/quote]

Rajoita juuston ja kerman syöntiä. Ne useinkin jumittaa.