Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

********SYYSKEIJUJEN SYYSKUUN 1. PÄIVÄ*********

01.09.2006 |

Tämä keiju taitaa nyt lähteä lunastamaan omaa nyyttiään,sen verran kipeitä supistuksia alkaa tulla!

Hönttä 40+3

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä kauheesti höntälle, pidetään peukkuja!! Itse olen menossa " vaan" neuvolaan..

kerion 38+6

Vierailija
2/37 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, taitaa hönttä saada/olla saanut oman pikku nyyttinsä! :))

Täällä nukuttu yö heräämättä kertaakaan! Eikä hartiatkaan tänä aamuna ole jumissa. Joten aika hyvältä näyttää päivän alku.

Tosin aika sekavia unia taisin kyllä nähdä. Hämärä mielikuva on että jotain unta missä vauvan sydänääniä ei kuultu näin myös.

Kyllä se alitajunta kaikkea raksuttaa, vaikkei ite muuten huomaiskaan olevansa kovin huolestunut/peloissaan.

Mulla on taas edessä vapaa viikonloppu. Mies lähtee offroad-kisoihin ja vie tytön mummulaan.

Tosin huomenna olis kyllä velipojan muutto, muuttaa ekaan omaan kotiin :) ja minä vähän lupasin pyyhkiä kaappeja ym. siivousta siellä uudessa päässä.

Jatketaan myöhemmin, aamuhommat kutsuu.

-kirsikka rv37+1-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule sitten kertomaan vauvantuoksuiset kuulumiset! :)

Täällä yö meni alaraajasäryissä ja oli todella hankala vaihtaa kylkeä. Illalla oli vaikea myös kävellä, menin aikaisin sänkyyn. Jäi mm. BB näkemättä, mutta ei hätää, se on nauhalla, joten kerkeän sen tänään katsomaan.

Nyt aamusta pitäisi lähteä keskustaan katsomaan mobilea vauvansänkyyn. Tuli ns. pieni paniikki eilen, kun ei olla mitään valmiiksi laitettu ja vauva tietysti voi tullakin ennen la. Ollaan vaa oltu niin varmoja, ettei tule.

No, kirjottelen reissun jälkeen lisää, nyt aamupalaa pojalle, joka ei syönyt eilen lämmintä ruokaa ollenkaan ei lounaalla eikä päivällisellä...mikä lie menossa.

inkuli ja nuppu rv 38+2

p.s.Mun veljen synttäripäivä tänään..hyvä päivä aloittaa syyskuu :)

Vierailija
4/37 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavutetuista eduista luopuminen on kamalaa, nimittäin kipeistä supistuksista luopuminen, luulin jo et viime yönä olisi lähtö tullut, mutta katinkontit!!!! Ei supista enää ensinkään. Edes se, että on syyskuun eka, ei paranna mieltä yhtään. Taidan itkeä koko päivän.

HÖNTÄlle onnea tulevaan, toivottavasti pääset synnyttämään tänään.

YÖ meni nukkuessa, pitäisi iloita, ei tarvinnut kärsiä vaivoista, muutaman supistuksen tunsin ennen nukahtamista ja sitten heräsinkin vasta äsken, että höh, yö meni ja supistukset kanssa.

Todella ärsyttävää mennä neuvolaan taas maanantaina.

Ruusunen ja pikku Ruu 38 tasan.

Vierailija
5/37 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, tässä kuussa niitä vauvoja alkaa tulemaan kuin sieniä sateella. Nyt saa jo itekin sanoa, että tässä kuussa meille syntyy VAUVA!

Yöllä näin unta, että lapsivedet meni ja maha muuttui yllättävän pieneksi. Yritin soittaa miehelle, joka oli joissain bileissä, mutten saanut sitä kiinni. Kunnes se vihdoin tuli, niin kuin anoppikin perheineen eikä kukaan uskonu sanomisiani. Eli jopa oli outo uni.. Kun heräsin, piti hetki kuulostella, että missä mie oon..!

Eilisilta meinasi mennä katastrofin puolelle. Lähin pojan kanssa katsomaan Autot-elokuvaa (joka olikin aika siisti ja hurja..). Kaupungilla oli kauhea ruuhka ja yksissä valoissa sai odotella kauan, koska paloautoja syöksyi liikenteen ohi. Vein auton 2h:n parkkiin ja kiireellä teatteriin. Kassalla katoin, ei oo totta, kuva kestää 2 tuntia! Samalla ihmettelin, miten miun laukusta tippuu vettä; vesipullo ei ollut kunnolla kiinni. Puhelin oli kastunut eikä se inahtanutkaan. Salissa sitten kuvailin puhelinta, ei mitään. Samalla jännäsin mahollisia parkkisakkoja, koska aikaa elokuvissa menikin yli 2 tuntia. No, ONNEKS niitä sakkoja ei ollut ja puhelinkin alkoi toimia äsken, aikansa kuivuneena. Vaan kylläpä oli jalat turvoksissa istunnon jälkeen, kun se vesikin lorisi laukkuun, ei ollut juotavaa :(

INKULILLE raudasta: Maha sietää ihan hyvin Obsidania tms ja minua ei tietty löysyys haittaa. Aikoinaan edellisissä raskauksissa söin Retaferia ja sekös laittoi vatsan kovalle. Oli paljon tuskasempaa!

Tunnin päästä perhekahvilaan. Onneksi jotain ohjelmaa. Ens viikolla alkaa seurakunnan kerhot.

-piias- rv 38+4

Vierailija
6/37 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka mainitsi saaneensa yliaikaiskontrollin vasta 2 vkoa la jälkeen. Jos oli Hönttä niin kuulostaa hyvältä, et lähtö on koittanut:) Luo uskoa myös omaan jakutumiseen. Tänään siis virallisesti LA.

Täytyy taas lähteä koiran kans pihalle ja sitten alkaa siivous..

Hyvää päivänjatkoa kaikille:)

Ritu 40+0

Vierailija
7/37 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin pääsihän se hönttä synnyttään! Varmaan se eilinen yliaikaiskontrolliajan saaminen sai synnytykseen vauhtia!

Täällä ei mitään uutta...Yöllä ei edes veskissä tarvinut käydä,harvinaista! Nyt vaan alko täälläkin tuo lastenhoitoasia mietityttään...Tässä lähistöllä ei oikeen ole ketään jonka vois yöllä hälyyttää jos lähtö tulee,naapurissa on kyllä nuoria tyttöjä,jotka on ollu lapsia meillä hoitamassa,mutta miyenhän se nyt onnistus kun on kouluaika ja yöllä jos pitäs tulla.Miehellä oli taas hyvä ratkaisu asiaan ;) Ehdotti et ruetaan nukkuun asuntoautossa ja jos lähtötulee ajetaan sillä oysin parkkipaikalle ja hänhän voi lasten kans olla autossa ja tulla sitten välillä saliin...No heh,heh! Jospa se tälläkin kertaa järjestys tuo asia,onhan se ennenkin aina mietityttänyt.Mun äiti on tulossa pariksi päiväksi sillon muutama päivä ennen mun la.ta käymään,jospa se sillon syntyis...tai joku viikionloppu kuten kaikki aikasemmatkin,nuorimmaista lukuunottamatta.

Ajattelin olla niin reipas että alan tekeen pullaa.Ois jotakin pakastimessa...

Ihana kun koitti tää syyskuu,meidän kuu!!!

-syksynmarjatar 37+2-

Vierailija
8/37 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perässä tullaan, toivottavasti. Kaikki synnytykseen viittaavat oireet tosin lopahtaneet, mutta eiköhän se tästä jonkun viikon sisään ole edessä itse kullakin...

Meikäläisellä on niin paljon hommiakin täällä kotona tehtävänä, että vauva saa ihan rauhassa lepäillä ensi viikolle yksiössään (tiedän entuudestaan, että laskettuun aikaan saakka homma sujuu, mutta sitten menee hermo...).

Jännä miten paljon tuo nukkuminen vaikuttaa mielialaan. Nyt kun yöt ovat vähän parantuneet, niin jopas on heti parempi fiilis. Silti esim. viime yön 7 h katkonaiset unet eivät normaalioloissa riittäisi mihinkään...Mutta näissä olosuhteissa tuntuvat huomattavasti inhimillisemmiltä kuin viime viikon 4-5...

Jaahans, jos ryhtyis loppurutistukseen näiden kotinurkkien kanssa. Kaikenlaista pientä ja inhaa puuhaa on tosiaan luvassa tuolla varaston puolella ja makkarin kaappien perillä...Mutta olisipa hyvä mieli jos niistä selviäisi.

Ulkonakin näyttäisi olevan kiva sää, aurinkoinen mutta raikas. Pitänee ehtiä esikonkin kanssa vielä hiekkikselle.

SUppareita niitä kaipaaville, ja mielenrauhaa! Se on syyyyyyyyyskuuuuuu! (On tätä odotettukin...)

kuonokas 39+3

Vierailija
9/37 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moisku: Lämpimät onnittelut pikkuprinssin johdosta =)

Hönttä: Täällä jännätään sun puolesta, vitsi mikä aamunavaus =) Tsempit ja tulehan kertomaan kuulumiset kun kykenet =)

Tervetuloa uudet " keijukaiset" mukaan, vielä ehtii =)

Suppareita loppusuoralaisille!!!!!------------------------------------ (ja itselleni) ;)

Ite olen tässä tytön kanssa puistoon just lähdössä. Voinnissa ei muutoksia, kipeitä suppareita edelleen..joita tosin on tullut jo muutamia viikkoja plaah. Eli ei muutoksia suuntaan taikka toiseen =/ Palaan paremmalla ajalla tänään!!

-frodo 39+3 ja tyttö 1vee 11kk-

Vierailija
10/37 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tai pikemminkin keijut, olin pinoutumassa jopa unissani. NERONJA lupas mulle unessa että synnytän puolentoistaviikon päästä ja olin yöllä siitä oikein onnellinen, hereillä ollessa ajatus puolesta toistaviikosta (joka siis on kyllä ihan realistinen) tuntuu vielä pitkältä. Mutta eipä tuon tarviis ainakaan ennen lauantai-sunnuntai yötä lähteä syntymään, mies on kalassa koko lauantaipäivän.

Höntän uutiset kyllä säväyttävät: onnea rypistykseen ja onnea vauva-arkeen, toivottavasti pääset tositoimiin!!

Sain eilen kovottelujen lisäks muutaman supistuksenkin aikaseks: metodina oli S ja R (sauna ja riitely)..

MIkähän lie että nyt ei ole tarvinnu öisin hypätä niin monesti? Mulla oli jo selkee 3h välein pissalle rytmi ja nyt taas mennään vaan kaksi kertaa yössä.

LAiskottaa ja väsyttää ja tympii, pitäs saada aiakseks vaikka mitä tässä huushollissa, ois siivousta, kääretortun paistoa (mummo toi eilen omppuhilloa ja jipii jipii, ruisleipää), jauhelihaperunasoselaatikon tekoa, salaatin tekoa, maitokiisselin tekoa...

Mistä vaan löytäs turbovaihteen....

Minjuska 38+4

Vierailija
11/37 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa,vihdoin se syyskuu tuli. Yö meni loistavasti. Yhen kerran kuuen aikaa heräsin pissille ja sitä tuli paljon mieskin naureskeli et norsunko rakko sull o..heh...

Eilen tuli käytyä neuvolassa:

PAINEET:112/67

SF: 34

TARJONTA: rt

SYDÄNÄÄNET: 140

vajaa 2cm kaulaa jälel

vaavi lakeutunu mut ei kiinnittynyt

Mullehan se ois parempi et ei kiinnittyskää ku kerta leikataa ja ton alapään tilanteenki pyysin kattoon vaan et tiän onx ne supparit tehneet mitää,ja olihan nuo jotain. Mull on aivan ihana terveydenhoitaja,tekis jo mieli olla koko ajan raskaana ku se on niin ihana. Pissoja ja muita ei otettu ku jo ensviikol saan tavata tän kaverin...

Eilen laiteltiin hyllyi ja pesin pyykkiä,pitäs tänäänki pestä. ja meidän vaatekaappi siivota. Sitte alkas olla. Vois tietenni leipoa kun alko niin tekeen mieli ku syksynmarjatar aiko...josko tekis vaniljapullia...nam

Tuntuu et tä aika menee nii hitaasti miten jaksan oottaa järjissäni sinne ensviikkoon?

Tanja 37,5

Vierailija
12/37 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÖNTTÄ: Sinähän aamun aloitit..Ihanaa ihan ihka " oikea" syyskeiju syntymässä, kun on kerta syyskuun 1 pvä :) tsemppiä synnärille ja vauva arkeen myös, tulehan pian kertomaan kuulumisia!

Omaan napaan ei kuulu oikeestaan mitään uutta:( Yöt nukun nykyisin ihmeellisen hyvin ja vaan parisen kertaa pissalle heräilen..tosin nukun sohvalla, jenkkisängyssä nukkuminen on yhtä tuskaa, kun se on aivan liian pehmeä !Eilen totesin miehelleni, että ompas outoa, kun ei tuntunut tämä raskaus missään, oli niin kertakaikkisen hyvä olo, että tuntui ku ei ois ollukaan koskaan raskaana...Mistähän moinenkin mahtoi johtua??

Karvojen kasvusta sen verran, että voi jeee sentään..mikä puska vastassa tuol alakerrassa..tosiaanki peilin tai miehen siihen hommaan tarvin avuksi..mulla kasvanut nyt tän raskauden aikana karvat ihan kaikkialla huimaa vauhtia!! tukkakin on ku joku hiton aasin harja, vaikka kuukausi sitten leikkasin sen lyhyemmäksi ja sitä myöskin ohennettiin ja paljon!!mää en kestä tätä karvan kasvua enää..no eikös ne sitten viimestään tipu päästä kun imettää....

Nyt sit alkoi kumminkin tämä meitin kuukausi, joten täytyypä myöntää, että itseänikin alkoi juuri tänään jänskättään vähän enemmän ja päivien laskeminen alkoi täällä myös tänään :)

supistelurikasta syyskuun alkua kaikille niitä toivoville :))

Manta ja onnimonni tasan 36!! Hiljaa hyvää tulee...;)

Vierailija
13/37 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minjuska, vai minä ennustin sulle vauvasi syntyvän 1,5 vk:n päästä. Aika hassua :-). Saas nähdä, osuuko miten lähelle ;-).

Mulla oli eilen polikäynti. Mullahan on ollut noita seurantakäyntejä säännöllisesti hepariinihoidon takia. Eilen oli sitten sellainen varmaan virolaissyntyinen naislääkäri ja hän ihmetteli, miksi minulle on määrätty kontrolliultra. Sanoin, että Klexane-hoidon takia. Sanoi, että ei kai nyt sen takia tarvitse seurantaa... Sanoi katseltuaan papereitani, että eikö tämä ole määrätty tuon jalan turvotuksen takia. No, mitäpä siinä väittelemään ;-).

Kohdunsisäsuu oli kiinni, kanava jäljellä, ulkosuu nippa nappa kahdelle sormelle auki. Lääkäri ronkki tosi kovaa, että saisi synnytystä pikkuhiljaa käynnistymään. Ultrassa vaavi oli mittojen perusteella 3,6 kg. Hieman siitä kommentoi, että kun vauva ei pahemmin liiku, mutta napanuoran virtaukset oli hyvät ja sydän löi hyvin. Sanoi, että pitäis iltaisin tehdä liikelaskentaa. Vaavi oli kyllä koko eilisen päivän todella rauhallinen. Saa nähdä, onko tämäkään päivä yhtään erilainen. Pitänee lähteä synnärille käyrään, jos alkaa oikein huolestuttaa.

Juu, sitten lääkäri sanoi, että jos ei viikon sisällä synny, niin 7.9. käynnistetään. Liekö hänellä sitten ollut se jalan turvotus vai hepariinihoito syynä siihen, että määräsi käynnistyksen noinkin aikaisin. Mullahan on tuolloin vasta rv 40+4. Sairaalasta kun olin lähdössä ja kävin vessassa, paperiin tuli veristä limatulppaa klöntti eli sellaista se lääkärin ronkkiminen sai heti aikaan. Eilen mieheni täti teki mulle vielä vyöhyketerapiakäsittelyn, että sais synnytyksen nopeammin käynnistymään. Yhtään supistusta ei kyllä yön aikana tullut (toisin kuin sitä edellisenä yönä supisteli). Katsellaan nyt, mitä tapahtuu. Mieskään ei ole kotona ennen kuin vasta huomenillalla. Lähti metsäkonemessuille Jämsänkoskelle, minun suostumuksellani kylläkin.

Synnytys on siis lähempänä kuin osasin arvatakaan (mähän varauduin edellisten raskauksien perusteella käynnistykseen 18.9. ;-).

Höntälle onnea matkaan! Ja onnea kaikille jo nyyttinsä lunastaneille!

neronja rv 39+5

Vierailija
14/37 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä just vetelen vaniljapullia aamupalaksi...;)

kannattee leipoa! hih..

Vierailija
15/37 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan yhdessä paketissa, eikä mitään viitteitä vielä mistään :)

Höntälle onnea matkaan!

Vauvansa saaneille lämpimät onnittelut!

Uusille keijuille tervetuloa pinoihin!

Tänne ei mitään suurempia kuulu, pitäis vähän siivota ja leipoa, kun iltapäivällä tulee vieraita. Ja töitäkin tarttis vääntää. Ulkona on ihan pilvistä ja viileän näköistä, ihanaa! Saa nähdä koska vauva haluaa syntyä, tässä kuussa olis mun tädin synttärit, isän synttärit ja omatkin puolivälissä (ja sinne asti vauva tuskin menee). Muuttokin lähestyy uhkaavasti, joten saisi jo tulla. Esikoinenkin kovasti kyselee :)

Että eikun töihin. Ihanaa syyskuuta kaikille!

Porenn ja Pimpula rv 40+3

Vierailija
16/37 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seikkailin siis viime yön BB:ssa ja yritin koko ajan ponnekkaasti psyykata itseäni olemaan ajattelematta perhettäni ja ikävöimästä. Välillä kuitenkin herkesin ajattelemaan, että missähän se vauva on ja pärjää... Pitäskö olla jumittamatta itteensä siihen sarjaan sittenkään. Mutta kun se on sopivan puppua ja rentouttavaa kaikessa turhamaisuudessaaj ja niitä harvoja ohjelmia, joita saattaa katsella kun lapset on jo nukkumassa.

Meillä on tänään 5. hääpäivä. Alun perin suunnitellun IKEAn reissun sijasta nautitaankin vain hääpäivälounas ja shopingmaraton Tampereella! Jos nyt vähän satsais noihin ihan oikeisiin imetystamineisiin. Olen nimittäin elämästäni imettänyt 2,5 vuotta, eikä meikällä ole ollut ainoatakaan imetyspaitaa ja vain parit onnettomat imetysliivit, jotka on jäänyt käyttämättä. Itsekkäästi olen päättänyt satsata nyt itseeni ;)

Juu ja tekemistä olisi kanssa. Itseasiassa tämä loppukuukausi menisi sujuvasti tässä kaikkea tähdellistä puuhastellessa, mutta kun ei saa aikaiseksi. Tehokkaimpia ovat ne päivät, jolloin mies on kotona ja saadaan yhdessä touhuttua - yksin ei vaan saa aikaiseksi.

Onko kellään käsitystä, kuinka kauan hallitukselta voisi mennä eilen jätetyn lakiehdotuksen (koskien isyyspäivärahoja) päätöksen tekemiseen? Jos sattuisi käymään niin, että isän korvaussumma nousisi sinne 80%:iin, niin olisihan tuo epäreilua jos nyt joutuu laskettamaan sen vanhan 60%:n mukaan ja ensi vuoden puolella pidettävät isyyslomat maksettaisiin sen summan mukaisesti. Eli jännitellään tässä, että tuleeko tasokorotusten tarkistukset näissä tapauksissa. Meilläkin isäntä kun aikoo pitää sen koko tarjotun 7 viikkoa, mutta tympeetä jos meitä rangaistaan siitä, että lapsi on syntynyt muutaman viikon etuajassa niin, ettei voi tällaista ennakoida. Täytyyköhän vaan sitten käyttää vuosilomia nyt syksyllä varmuudeksi ja vasta vuoden vaihteen jälkeen viettää isyyslomia.

Kauheeta räknäämistä, mutta kun tuntuu, että itse on aina ollut se väliinputoaja, joka saadessaan (jos jotain on sattunut saamaan) on saanut aina ne minimit. Ja kolmen vuoden päästä siirttyessäni työelämään, tuskin joudun enää koskaan tukeutumaan mihinkään tukimuotoon (paitsi lapsilisään). Sitten enää vaan maksellaan...

No jopas. Saa sitä aikaiseksi purnata. Nooh, nyt pakkaan lapsukaiset päivätamineisiin, kiepastaan perhekerhon kautta ja sitten tipautan nuorison isovanhemmille hoitoon.

Loofii 38+2

Vierailija
17/37 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hauskaa, että hönttä aloitti pinon tuollaisilla kuulumisilla. Eiköhän me kaikki loputkin tästä pikkuhiljaa aleta jakautua...

Minjuska ja muutama muukin on huomannut öisten vessakäyntien vähentyneen. Sama täällä. Mikähän siinäkin on? Juon mielestäni ihan yhtä paljon kuin ennenkin, mutta viime yöt ovat menneet yhdellä tai kahdella vessareissulla.

Muistin, että taannoin joku ihmetteli kipuja, jotka eivät ole supistuksia vaan ihan niin kuin vauvan liikkeiden aiheuttamia kipuja. Itselläni on samanlaista. Kivut ovat ihan liian lyhyitä ollakseen supistuksia eli vaikka toisaalta muistuttavatkin niitä, kestävät vain hetken ja aina vauva juuri silloin liikkuu. Kyllä kait vauvan liikkeet voivat sattuakin, minulla ainakin on sellainen pieni voimapesä masussa, että ihmekös tuo, jos tuntuu ja sisuskalut ovat kovilla.

Aamulla oli neuvola, missä kaikki ok. Ensi viikon perjantaiksi taas aika, vaikka neuvolatäti arveli, että tokkopa tulen. Minä siihen, että hyvin todennäköisesti tulen - on tämä olo niin hankalaksi mennyt, että eihän tämä hupi voi ihan äkkiä loppua, vaan menee luultavasti reippaasti yli lasketun ajan (...en ole katkera, mutta kuitenkin...).

fullmoon 38+4

Vierailija
18/37 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa hönttä! Kamalasti tsemppiä tältä suunnalta! Näinköhän höntällä on jo oma käärö sylissään, aloituksesta on jo aikaa. Voi että...

Tänne ei kuulu mitään mitä ei olisi jo eilen kuulunut. Ei supistuksen supistusta yöllä, mutta ei tarvinnut kyllä tämänkään keijun käydä vessassa. Aika jännää, kun näin monella on sama homma. Kertookohan se jostakin?

Kohta hakemaan esikko koulusta, sen jälkeen lenkille, siivoamaan, leipomaan, saunomaan ja yöllä sänkyhommia, tää vauveli saa jo syntyä!!! Lääkärikin eilen sanoi niin, ja käski että tekisin kyykkyyn-ylös-likettä, että saisin lisää painetta tuonne alas. Lääkärin määräyksestä siis...:)

No joo, johan tässä taas aikaa vierähti kaikkien kuulumiset lukiessa ja kello ei oo vielä just mitään. Meistä on tullut ahkeria! Tervetuloa muuten uusille keijuille miultakin!

Nyt liikenteeseen, hei hei!

Niina ja pyöriäinen rv 38

Vierailija
19/37 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 sormea jo auki ja kanava hävinnyt kokonaan =)

Saas nähdä joko viikonlopun aikana pääsis synnyttämään =))

Olis esikoisen hoidon kannalta helpompi ainakin kun vois mummolle viedä yö kylään ja mies pääsis mukaan.

Hui ku alko jännittämään että kohta se syntyy.

Vierailija
20/37 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että tosiaan on jo syyskuu ja Hurjaa ajatella että Höntällä saattaa olla jo pikku nyytti kainalossaan...Kohta itselläkin,mutta tuntuu vaan niin loputtoman pitkältä tämä odottaminen!Tiedän kyllä että se lähtö saattaa olla omalla kohdalla vaikka ensi yönä...mutta silti..ei malttaisi enää hetkeäkään odottaa!

Mitään varsinaisia lähtömerkkejä ei täällä ole,supistelee tositosi harvakseltaan,vaikka siivoan kuin heikkopäinen jatkuvasti...ja saunassakin viihdyn tavanomaista paremmin!Sitä kolmatta S:ää pitäisi varmaan kokeilla myös vähän ahkerammin,jospa se auttaisi??

Meillä jo kuivaksi oppinut neiti,2v9kk on alkanut taas pissata öisin sänkyyn,kaksikin kertaa yössä...Ei ole mitään mukavaa yöllä ruveta vaihtamaan lakanoita ja vaippaa ei neiti millään enää huolisi...Eikös joku muukin puhunut samasta asiasta??Mietin jo että onko pissatulehduksesta kenties kyse,kun päiväunillakin pissa lirahtaa pöksyyn...täytyy käyttää lääkärissä,tai sitten tuo johtuu vaan neidin vilkkaudesta...Meillä kun toinen ja neljäs ovat supervilkkaita lapsia kun taas ensimmäinen ja kolmas ovat rauhallisempaa lajia...Eli tämä viitonen pitäisi siis kaiken järjen mukaan olla itse rauhallisuus(huoh) taitaa olla toiveajattelua...

Tänään onkin pesäpallopeli esikoista(9v) vastaan,Pojat vastaan äidit ja jännitänkin että saanko pelin jälkeen lähteä suoraan synnyttämään...muutama kaveri tuossa kehotti ottamaan pyyhkeitä ja sakset mukaan josko vauva päättää lähteä pesiskentällä syntymään...Tulee sinne miehen sisko varapelaajaksi jos en yksinkertaisesti pysty tai uskalla rehkiä ja juosta,mutta ainakin kokeilen pelata!Sen verran tärkeä tapahtuma tuo on pojalle.Olen varmaan aika huvittava näky tämän ison mahani kanssa juoksemassa pesältä toiselle...senverran varmistin neuvolassa että onko sallittua vielä tässä vaiheessa tehdä jotain noin hullua...mutta sain terkalta vaan myönteistä palautetta!Muistutti vain että ei saa sitten syöksyä...

Mutta nyt pyykinpesuun,vielä on jotain vauvanvaatteita pesemättä,höpsähdin taas eilen kaupassa ja ostin jotain neutraalin väristä vaaville...meillä kun ei ole tietoa kumpi masusta on tulollaan.

Unelias rv 38