Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sinkkumiehellä omakotitalossa palttiarallaa 350 neliöö eli nekee eli nekkua, kiinnostuitko välittömästi?

Vierailija
10.09.2021 |

Miten on

Kommentit (120)

Vierailija
41/120 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on noin tuhat tärkeämpää asiaa jotka ratkaisee kiinnostunko. Ketä äänestät, tykkäätkö eläimistä..

äänestää?

Eri mutta varmaan viittaa siihen että persujen äänestäjät on automaattisesti ei kiitos.

Vierailija
42/120 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talo ehkä kiinnostaisi, mutta jos kaupan päälle tulee noin puhuva mies, niin ei kiitos.

Niin tämä. Jos miehellä ei ole mitään muuta antaa, niin miksipä tuosta kiinnostuisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/120 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on palttirallaa 60 nekanderia, neksuu, eli neukkuu. Kiinnostuitko?

Vierailija
44/120 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neliöt ei vaikuta muhun millään tavalla, onko noin että kaipaat sinne vain siivoojaa? Sen voi palkata.

Vierailija
45/120 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

apina etsii siivojaa,

ihan kantis

Vierailija
46/120 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuollaine palttiarallaa nekku mies sen omistaisi niin en.

Vierailija
47/120 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuonkokoinen omakotitalo ja suomalaisen suurkaupungin keskustaan matkaa noin viisi kilometriä.

Ei ole ollut pulaa seurasta mutta en siivotuta kämppääni naisillani. Viimeinen olikin niin hyvä, että on viihtynyt seurassa jo pidempään. Joskus auttaakin talon asioissa mutta en missään nimessä vaadi sitä häneltä. Tuntuu viihtyvän.

Vierailija
48/120 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso omakotitalo on pillumagneetti

Vierailija
49/120 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on nolo.

Vierailija
50/120 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso omakotitalo on pillumagneetti

Ei ole ap:lle pillua siunaantunut, joten se siitä pillumagneetista.

Vierailija
51/120 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, jolla ei tule muuta mieleen kuin asuntonsa neliöt millä voisi naisen saada, niin....

Ps. Nekee, nekkua.... Yök.

Vierailija
52/120 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on noin tuhat tärkeämpää asiaa jotka ratkaisee kiinnostunko. Ketä äänestät, tykkäätkö eläimistä..

äänestää?

Eri mutta varmaan viittaa siihen että persujen äänestäjät on automaattisesti ei kiitos.

Multa jäisi mies samantien jos tulee ilmi, että äänestää vasemmistoa, vihreitä tai persuja.

Ja älkää käsittäkö väärin, olen itse todella ekologinen ihminen, hyvin vihreä ajatusmalliltani. Vuokraan auton vain tarvittaessa (sähkö), kuljen pyörällä, asun yksin 20m2 asunnossa, ostan vain tarpeeseen, en ole tehnyt tai tule tekemään lapsia, osta lemmikkiä, jne jne. En kuitenkaan tykkää vihreiden, vasemmiston tai äärioikeiston politiikasta. Mies, joka niitä äänestää ei myöskään nappaa.

Luultavasti aloittaja jäisi minun kohdallani kokematta. Puhetyyli viittaa alempaan koulutusluokkaan ja elämäntyylisi ei kohtaa asunnon suhteen.

Vierailija
53/120 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ei tuolla puhetaidolla.

Vierailija
54/120 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On iso talo! Paljonko tulee kuussa palttiarallaa donareita?

Vierailija
55/120 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso talo

Vierailija
56/120 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

äänestää?

Multa jäisi mies samantien jos tulee ilmi, että äänestää vasemmistoa, vihreitä tai persuja.

Ja älkää käsittäkö väärin, olen itse todella ekologinen ihminen, hyvin vihreä ajatusmalliltani. Vuokraan auton vain tarvittaessa (sähkö), kuljen pyörällä, asun yksin 20m2 asunnossa, ostan vain tarpeeseen, en ole tehnyt tai tule tekemään lapsia, osta lemmikkiä, jne jne. En kuitenkaan tykkää vihreiden, vasemmiston tai äärioikeiston politiikasta. Mies, joka niitä äänestää ei myöskään nappaa.

Luultavasti aloittaja jäisi minun kohdallani kokematta. Puhetyyli viittaa alempaan koulutusluokkaan ja elämäntyylisi ei kohtaa asunnon suhteen.

hah missä luokassa sinä oot? Mä oon ainakin kotona muwhahahahahahaah

Vierailija
57/120 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mieluummin vaikka 70 neliötä keskustan lähellä. Kivat huonekalut ja kulttuuria.

Vierailija
58/120 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palttiarallaa🤢🤮

Vierailija
59/120 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa palttiarallaa?

Vierailija
60/120 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittää nää omat ja velattomat 90 nekulia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi