Jos sinkkumiehellä omakotitalossa palttiarallaa 350 neliöö eli nekee eli nekkua, kiinnostuitko välittömästi?
Kommentit (120)
Kiinnostaa, mihin voin olla yhteydessä?
Noihin neliöihin pitäisi jo kuulua lämmin sisäuima-allas ja luksussaunaosasto. Jos on yli 45 min. ajomatkan päässä Helsingistä, niin ketään ei kiinnosta.
Ei kiitos meillä on ihan vastakkaiset elämän arvot.
Keksin heittämällä ainakin parikymmentä tärkeämpää ominaisuutta kiinnostavssa sinkkumiehessä kuin hänen talonsa koko. En mä sen talon kanssa seurustelis.
Ja jos tyyppi kuuluu samaan koulukuntaan kuin "mull on kato Audi/Mersu/Bemari" niin ei kiitos todellakaan.
Voi jeesus miten iso, kaikki on varmaan ihan sillee että tulispa iso homevaurio valesokkeliin.
Omassa talossani on reilu 130 neliömetriä tilaa ja se riittää hyvin minulle.
Kiinnostaa. Missä sijaitsee ja onko paljon arvotavaraa?
Ihan liian iso paitsi jos on suurperhe. Onko täällä joku joka tykkää tuollaisista ylisuurista taloista? Miksi? Meillä 180 neliötä ja siinäkin on meidän perheelle liikaa.
En missään nimessä. Liikaa neliöitä. Jos yksin tarvitsee noin monta, niin millaiseen lukaaliin se uskaltaa perheen perustaa?
Itse viihdyn maltillisissa neliöissä enkä halua omistaa tavaraa yhtään enempää kuin kätevän arjen kannalta tarvitsen. Ei varmaan sovittaisi yhteen.
Kyllä tuohon joku yh-elämänkallu tarttuu heti. Kaupanpäälle saat 4 lasta joilla eri isät kaikilla. Muista varata sidukkaa ja sipsiä ruusulle.
Sijainti on todennäköisesti sellainen, että minulle ei ole töitä siellä.
Enkä usko sinkunkaan lääkäri olevan, vaan joku rasvanäppi, joille töitä siellä pöndellä on.
Eli ei kiinnosta. Talo ei liity asiaan.
Talo ja varallisuus sen hankkimiseks laskee ehkä kynnystä tutustua, mutta ei niistä ole syiksi jatkaa seiruatelua, jos tyyppi ei yksinään kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Omassa talossani on reilu 130 neliömetriä tilaa ja se riittää hyvin minulle.
kysyikö joku talosi neliöistä. ole yhtä tyhmä kuin ap.
Kyllä on noin tuhat tärkeämpää asiaa jotka ratkaisee kiinnostunko. Ketä äänestät, tykkäätkö eläimistä..
Vaikuttaa siltä, että niiden neliöiden lisäksi sulla ei ole mitään muuta tarjottavaa. Ja tod.näk. ne neliötkin on tyhjää täynnä.
Joten ei kiitos. Ilmainen vinkki - ihmiset muuttaa elämäntyyliään koko ajan ekologisemmaksi. 300 neliötä on järjetöntä tuhlausta (ylläpito, remontit, lämmitys, aika) ihan kenelle tahansa, suurperheellekin. Tuollainen vaatisi myös isoa tulonlähdettä, eli työtä olisi ihan kamalasti sekä kodissa että kodin ulkopuolella. Ja aika moni meistä arvostaa myös vapaa-aikaa, itsensä kehittämistä ja sosiaalisia suhteita. Nämä kaikki joutuisi tuossa unohtamaan.
-Vaimo, äiti, asiantuntijatyö ja tasapainoinen elämä 100 neliön kodissa. Joka vaihtuu pienempään, kun lapset muuttavat kohta pois kotoa.
Joka kirjoittaa, että palttiarallaa, pysyy kyllä sinkkuna.623
Nirso kirjoitti:
Jos on vaikka Lauttasaaressa, niin kyllä. Jos jossain Sotkamossa, niin ei.
Mikä vika Sotkamossa?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on noin tuhat tärkeämpää asiaa jotka ratkaisee kiinnostunko. Ketä äänestät, tykkäätkö eläimistä..
äänestää?
Siinä talossa on valtavasti käveltävää koko ajan. En tykkäisi. Epäkäytännöllistä.
Oletan, että miehellä käy siivooja ja puutarha hoitaja sekä talonmies. En minä ainakaan siivoaisi.