Pitääkö mies ihastustaan aina kauniina ja hyvämuotoisena
Olen kokenut ilmiön että ihastunu mies/miehet pitävät minua (puheidensa mukaan) kauniina ja upeavartaloisena, vaikka tosiasia on että olen naamasta ja vartalosta max 8, riippuen paljon mihin vertaa. Onko kehut siis vain tapa imarrella ( ja saada mitä haluaa), vai näkeekö mies ihastuksenkohteensa vähemmän kriittisesti? Ns vaaleapunaisten lasien läpi.
Kommentit (13)
Sillä oli tarkoitus luonnehtia teille miltä näytän eli hyvällä tahdollakaan ei voisi sanoa olevani mikään kymppi, niinkuin on väitetty. Eli kysymys on, alkavatko miehet nähdä rakkaansa kymppinä puutteista huolimatta vai onko se vain tilanteeseen sopivaa puhetta. Miten itse näet??
Lisään vielä että nuo ylenpalttiset kehut vuorotellen joko vain hieman hämmentävät tai ehkä jopa ärsyttävät koska ne eivät ole mielestäni ihan realismia.
Olisko yhtään ihastunutta miestä paikalla?
Lähinnä realismia. Jos ei omat avut riitä kuin Suomi losoon, niin onhan se kauneinta mitä voi saada
Ei, se on ihan vaan lämmittelyä. Kyllä miesten silmät toimii ihan samalla tapaa vaikka kuinka panettaisi.
Okei no kiitos näistä vastauksista.
Hormoonit sotkevat normaalin aivotoiminnan ja verikin tuppaa pakkautumaan muihin ruumiinosiin.
Itse huomasin vasta hääkuvasta, että voi v... - minkä ihmeen naudan tulin naineeksi.
Kyllä minä olen ainakin viehättynyt naisista joista pidän, vaikka eivät mitään täydellisiä olisikaan.
Mulla oli aikanaan kaveri jonka kriteerit olivat se että sokeri sulaa suussa ja tekee lämpimän kakan. Kundi pani TODELLA paljon mutta osa niistä vosuista oli kyllä sen näköisiä ja etenkin kokoisia että täytyy ihmetellä miten suoritus on ollut teknisesti mahdollista. No, "ronkelit runkkaa" oli saman Jepen yksi lempilauseista...
Tiedättekö/oletteko kuulleet sellasen sanonnan, et "hullu kehhuu kalaveet"? Tuo oli Kätkäläisen sanonta, lakoista/lakkasuosta.
Nauroin Kätkäläiselle; tarinan moraalinen opetus, tai yksi niistä, oli mulle: Älä kehu naista/puolisoa julkisesti. Aina on joku, joka haluaa ottaa sen "onnen" pois. Toki sitten kahden kesken kun on, niin voi (ja pitää) kehua.
Toinen niistä Kätkälaisen opetuksista oli: Ahneus. Miten käy ahneelle? (lopultahan siinä kävi hyvin "Iita-Marriin" kanssa lasettelivat mopolla kaupoille, kunhan Kätkis oli ensin vähän viritelly rattaita .... :))))
Vastaukset ei varsinaisesti lisää luottamusta miehiin. Tarkennan vielä että kyse on kuitenkin miehen ihastuksesta, ei siitä että sen avut ei riitä muuhun kuin minuun. Sen on selkeetä.
Mitä ihmettä annatko sä itselles jonkun numeroarvosanan? Jos jostain tykkää niin se on ihan sama mitä numeroa edustais jonkun ääliön mielestä.