Jos sinkkumiehellä omakotitalossa palttiarallaa 350 neliöö eli nekee eli nekkua, kiinnostuitko välittömästi?
Kommentit (120)
Ei kiinnosta. Hanki siivooja jos on rahaa.
Koska tätä on kyselty samoilla sanoilla jo vuosia niin selvästi ei ole kiinnostanut.
Perinteiset kermanekut ovat myös herkullinen joululahjavinkki! Pakkaa nekut sellofaanipussiin ja sido kauniilla narulla.
Jos toi 350m2 on joku vanha homeluola niin ei kiinnosta. mUtta jos on arvokas ja hieno, niin kiinnostaako kyllä.
Voisin alkaa tapailee, jos muut asiat natsaisi. En minä miehen luo muuta. Minulla on oma koti.
Minä tiedän useamman tuollaisen. Yhdellä tuttavalla on yli 400-neliöinen kämppä ja asuu siellä itsekseen, eikä ole naisia ollut kyllä jonossa. Tosin sillä, että kyseessä on vanha kyläkauppa 5000 asukkaan kunnassa, saattaa olla asiaan jotain vaikutusta.
Vierailija kirjoitti:
Koska tätä on kyselty samoilla sanoilla jo vuosia niin selvästi ei ole kiinnostanut.
Taas on mennyt kuukausi eikä ketään ole kiinnostanut?
Voi harmi, mulla on vaan alle 300 neliöö, lämpiää Puulla ja pihassa olis talli tyhjillää neljälle Hevosellekkin vielä, terveisin Velaton sinkkumies maalta.
Jos yksinasujalla on noin paljon neliöitä, otaksun hänen olevan täysin idiootti, jota ei kiinnosta ollenkaan käytännöllisyys, kohtuullisuus, ympäristö tai mikään muukaan oman varallisuutensa esittelyn lisäksi.
Mikä mahtaa olla sähkön kulutus tuollaisessa talossa talvikuukausina?
Siivoojia voit hakea MOL:n sivuilta, ap. Niille maksetaan TES:n mukainen palkka.
https://www.pam.fi/wiki/kiinteistopalvelualan-tyoehtosopimus.html
Oliko ap Lahessa viikonloppuna?
Riippuu, missä on. Westendissä, niin joo. Muualla, niin en.
Jos ei rahkeet riitä naiseen muuta kun lahjomalla niin eiks se oo ihan sama siinä kohtaa käydä maksullisissa?
Ei todellakaan kiinnosta. Joku varas kun yksin sellaisessa yli-isossa asuu.
Kysymyksen muotoilu osoittaa ettei sellaisesta miehestä voi kiinnostua, vaikka olisikin iso lato.
Entä jos vastaat rehellisesti