Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen niin pettynyt- minua ei hyväksytty laihdutusleikkaukseen :(

Vierailija
20.10.2014 |

Alkaa konstit olemaan lopussa. Kavin perjantaina lääkärissä lihomisen vuoksi ja koitin saada lääkäriä ymmärtämään että vatsalaukun pienennysleikkaus olisi minulle välttämätön ja paras ratkaisu, mutta lääkäri oli tosi tyly.Sanoi vain että minulle pitäisi riittää ruokavalion noudattaminen :'( .Enpä ole ikinä tavannut  noin tylyä lääkäriä.

Kommentit (224)

Vierailija
21/224 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 09:10"]Kun lihot tarpeeksi niin lupa leikkaukseen heltiää. Itse lihotin itseäni 20kg päästäkseni leikkaukseen. Leikkauksesta jo aikaa ja olen edelleen normaalipainoinen ja onnellinen! Lääkärit eivät tajua laihduttamisen vaikeutta ellei ole omakohtaista kokemusta. Tsemppiä!
[/quote]
Et oo tosissasi!!

Vierailija
22/224 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 08:59"]

Alkaa konstit olemaan lopussa. Kavin perjantaina lääkärissä lihomisen vuoksi ja koitin saada lääkäriä ymmärtämään että vatsalaukun pienennysleikkaus olisi minulle välttämätön ja paras ratkaisu, mutta lääkäri oli tosi tyly.Sanoi vain että minulle pitäisi riittää ruokavalion noudattaminen :'( .Enpä ole ikinä tavannut  noin tylyä lääkäriä.

[/quote]

kokeile nyt vittu vähän tahdonvoimaa!  syöt oikein ja liikut.  

mitään ei haluttaisi tehdä itse mutta ongelma pitäisi ulkoistaa yhteiskunnalle joka joutuisi maksamaan tuhansien leikkauksen... sen sijaan että primadonna hoitaisi ongelmansa itse!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/224 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 09:25"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 09:19"]

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 09:17"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 09:15"] [quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 09:13"]Laihduta ruokavalion avulla. Ei ole mitään järkeä noissa leikkauksissa. [/quote] Miks luulet että niitä tehdään? No just siks että jotkut EIVÄT ONNISTU laihduttamaan sen ruokavalion avulla. Sillon se leikkaus on parempi kuin pysyminen lihavana. [/quote] Varmasti onnistuu, jos on oikea ruokavalio. Leikkauksen jälkeen syöminen on kovin rajoitettua. [/quote] Kun ei aina onnistu. Ei vaikka pilkulleen noudattais saatua ruokavaliota. Usko asian kokenutta niin ei tartte jankata.

[/quote]

Siis joku on sinulle laatinut ruokavalion, jolla et laihtunut? Silloinhan vika on ruokavaliossa eikä siitä, ettet sinä onnistu laihduttamaan. Olisko aihetta kokeilla jotain muuta ruokavaliota? Voit ihan itsekin miettiä syömisiäsi.
[/quote]
Kyllä siinä kuuden vuoden aikana kuule kokeiltiin jos vaikka minkälaista ruokavaliota ja ihan omilla aivoillakin kuule ajattelin. Kyllä sitä muutama kilo lähti mutta ei siitä mitään vaikutusta ollut. Kuusi vuotta ravaamista ja laskemista ja noudattamista ja muutama vitun kilo. Ei ihan mieltä ylentävää.

Vierailija
24/224 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihavat tahdonvoimattomat pitäisi lukita jonnekin hoitolaan. rankalla kuurilla kuntoon.  

vettä niin paljon kuin haluaa (kunhan ei kuole yliannostukseen).  

ruoka säännöstellysti ettei voi syödä liikaa...  

2h polkemisesta palkkioksi 1 pala suklaata tms.. :)   

Vierailija
25/224 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri oli siis tyly, koska ei tehnyt niinkuin ap halusi? Lapsellista ajattelua. 

Laihdutusleikkaus on viimeinen keino. Mitä kaikkea ap on kokeillut ja miksi tähän mennessä epäonnistunut? Mikä ikä, terveys? 

Vierailija
26/224 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 09:28"]

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 09:25"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 09:19"] [quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 09:17"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 09:15"] [quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 09:13"]Laihduta ruokavalion avulla. Ei ole mitään järkeä noissa leikkauksissa. [/quote] Miks luulet että niitä tehdään? No just siks että jotkut EIVÄT ONNISTU laihduttamaan sen ruokavalion avulla. Sillon se leikkaus on parempi kuin pysyminen lihavana. [/quote] Varmasti onnistuu, jos on oikea ruokavalio. Leikkauksen jälkeen syöminen on kovin rajoitettua. [/quote] Kun ei aina onnistu. Ei vaikka pilkulleen noudattais saatua ruokavaliota. Usko asian kokenutta niin ei tartte jankata. [/quote] Siis joku on sinulle laatinut ruokavalion, jolla et laihtunut? Silloinhan vika on ruokavaliossa eikä siitä, ettet sinä onnistu laihduttamaan. Olisko aihetta kokeilla jotain muuta ruokavaliota? Voit ihan itsekin miettiä syömisiäsi. [/quote] Kyllä siinä kuuden vuoden aikana kuule kokeiltiin jos vaikka minkälaista ruokavaliota ja ihan omilla aivoillakin kuule ajattelin. Kyllä sitä muutama kilo lähti mutta ei siitä mitään vaikutusta ollut. Kuusi vuotta ravaamista ja laskemista ja noudattamista ja muutama vitun kilo. Ei ihan mieltä ylentävää.

[/quote]

Puhut paskaa. Sellaista ihmistä ei ole olemassakaan joka ei laihdu. Kai sun pikku järkikin sanoo että se läski lähtee jos sitä ei ruoki. Mistä sitä muka tulee jos ei sitä syötä? Miten se leikkaus muka auttaisi jos kerran et laihdu millään? Syö samalla tavalla kuin söisit sen leikkauksen jälkeen, niin varmasti laihdut.

Vierailija
27/224 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 09:27"]

[/quote]

mitään ei haluttaisi tehdä itse mutta ongelma pitäisi ulkoistaa yhteiskunnalle joka joutuisi maksamaan tuhansien leikkauksen... sen sijaan että primadonna hoitaisi ongelmansa itse!

[/quote]

Nyt tuli enemmän paha mieli. Olen kyllä yrittänyt hoitaa tätä ongelmaa itse, mutta se kaatuu aina viikonloppuihin. Ei kukaan, siis ei kukaan normaali ihminen voi voi olla viikonloppuna syömättä JOTAIN hyvää! Ja sitten kun syön vain vähän hyvää niin siitä tulee kierre että pitää saada lisää ja sitten koko vkl on pilalla. Onneksi paino ei ole nyt pariin viikkoon noussut, kun pystyn noudattamaan dieettiä viikolla. Miehelle ja muulle perheelle pitää kuitenkin vkl tehdä hyvää ruokaa ja ostaa herkkuja. Pitäisi olla pois kotoa ettei tulisi syötyä.

Vierailija
28/224 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 09:33"]

[/quote]

[/quote]

Nyt tuli enemmän paha mieli. Olen kyllä yrittänyt hoitaa tätä ongelmaa itse, mutta se kaatuu aina viikonloppuihin. Ei kukaan, siis ei kukaan normaali ihminen voi voi olla viikonloppuna syömättä JOTAIN hyvää! Ja sitten kun syön vain vähän hyvää niin siitä tulee kierre että pitää saada lisää ja sitten koko vkl on pilalla. Onneksi paino ei ole nyt pariin viikkoon noussut, kun pystyn noudattamaan dieettiä viikolla. Miehelle ja muulle perheelle pitää kuitenkin vkl tehdä hyvää ruokaa ja ostaa herkkuja. Pitäisi olla pois kotoa ettei tulisi syötyä.

[/quote]

siis ap- niin ja edelleen se suurin ongelma on se että paino tulee takaisin.AINA.

Vierailija
29/224 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 09:10"]

Kun lihot tarpeeksi niin lupa leikkaukseen heltiää. Itse lihotin itseäni 20kg päästäkseni leikkaukseen. Leikkauksesta jo aikaa ja olen edelleen normaalipainoinen ja onnellinen! Lääkärit eivät tajua laihduttamisen vaikeutta ellei ole omakohtaista kokemusta. Tsemppiä!

[/quote]

Harvoin minä kutsun ihmisiä idiooteiksi mutta sinä ja ap kuulutte tähän kategoriaan...

laihduttaminen on helvetin yksinkertaista ja helppoa kun vain sen oikeasti aloittaa. Ihmiset eivät vain halua myöntää, että laihdutusyritusten kaatuminen johtuu omasta itsestään ja etenkin siitä että oma tahdonvoima on liian heikko. Mutta oman itsensä kehittämisen sijaan mennään ja etsitään sitä oikotietä, vaikka se oikeakin tie on helppo. Se oikea tie vain vaatii omien käyttäytymismallien muutamista ja oman itsensä kohtaamista, mitta kun ei sitä haluta tehdä. 

Miksi kukaan tahtoo ehdointahdoin riskeerata terveytensä ja lihottaa itsensä että pääsee leikkaukseen, joka sekin on aina riski? Voi hyvä luoja tuota tyhjäpäisyyden määrää.

Ota ap itseäsi nyt niskasta kiinni ja muuta elämäntapasi, äläkä haikaile jonkun helvetin leikkauksen perään. Kasvata selkärankaasi niin onnistut siinä laihduttamisessa.

t: 50kg ihan perinteisellä menetelmällä laihduttanut. (Ja helppoa se oli kun vain tosissaan asiasta päätti)

Vierailija
30/224 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 09:31"]

Lääkäri oli siis tyly, koska ei tehnyt niinkuin ap halusi? Lapsellista ajattelua. 

Laihdutusleikkaus on viimeinen keino. Mitä kaikkea ap on kokeillut ja miksi tähän mennessä epäonnistunut? Mikä ikä, terveys? 

[/quote]

Ap kertoo kokeilleensa vaikka mitä, mutta ei kuitenkaan kerro tarkemmin. Vähän epäilyttää.

Vierailija
31/224 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeillut kaikkea paitsi laihduttaa.  syö vähemmän ja liikkuu enemmän.  

SORMET POIS HILLO- JA HERKKUPURKEISTA 

Vierailija
32/224 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän mielipahasi, mutta voiko joku selittää tyhmälle miten on fysiologisesti mahdollista olla laihtumatta? Tai miten paino vain palaa ihan itsellään?

Vierailija
33/224 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaisen typerän leikkauksen jälkeen lihoo uudestaan koska ei muuta elintapojaan... voiko vittu turhempaan tunkea julkisia varoja 

Vierailija
34/224 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
35/224 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ethän sä edes yritä laihtua!

Vierailija
36/224 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen laihdutusleikkauksen jälkeenkin muiuten voi lihoa takaisin... Äidilleni kävi niin. Hän painoi 150 kg ja pääsi leikkaukseen. Paino laski hyvin ekan vuoden, mutta vähitellen hän ilmeisesti onnistui venyttämään mahalaukkuaan niin että nykyisin pystyy syömään taas ihan kunnon määriä, ja painoakin on taas 130 kg kun alimmillaan oli vähän päälle 70...

Nuo tahdonvoimajutut on siitä tylsiä, että niin, tahdonvoima auttaisi, mutta MISTÄ SITÄ SAA? Itse en ole niin ylipainoinen että leikkaus olisi vaihtoehto, mutta jonkin verran kuitenkin. Ja tiedän tasan tarkkaan että ongelma on tahdonvoiman puute. En vaan pysty aina joka mielentilassa ja tilanteessa kieltäytymään kaloripitoisesta syömisestä, ja nuo syömiset tuo sen verran kaloreita etten laihdu vaikka enimmäkseen syön terveellisesti ja kevyesti. Minulla ainakin tulee vaikka stresasantuneena tai väsyneenä fiilis, että ihan sama koko laihdutus, en minä edes niin kovin lihava ole, ja sitten syödään taas. Ja jonain päivänä "krapula" siitä että mitä tuli tehtyä, olen taas lihonut...

Mutta mulla siis ei ole oikeastaan koskaan niin että olisi joku sisäinen tahdon taistelu saanko syödä vai en, vaan se tahtotila itse vaihtelee, välillä haluan kovastikin laihtua ja välillä taas ajattelen etten halua.

Vierailija
37/224 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
38/224 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

En ole ilmeisesti normaali kun osaan olla syömättä "jotain hyvää" , joka ilmeisesti tässä tapauksessa on karkit, sipsiä ja muu paska. 

Jos olet Noin pahasti addiktoitunut niihin herkkuihisi, niin sitten vain kasvatat munat ja olet syömättä niitä herkkuja. Yksinkertaista.

Vierailija
39/224 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 09:32"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 09:28"]

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 09:25"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 09:19"] [quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 09:17"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 09:15"] [quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 09:13"]Laihduta ruokavalion avulla. Ei ole mitään järkeä noissa leikkauksissa. [/quote] Miks luulet että niitä tehdään? No just siks että jotkut EIVÄT ONNISTU laihduttamaan sen ruokavalion avulla. Sillon se leikkaus on parempi kuin pysyminen lihavana. [/quote] Varmasti onnistuu, jos on oikea ruokavalio. Leikkauksen jälkeen syöminen on kovin rajoitettua. [/quote] Kun ei aina onnistu. Ei vaikka pilkulleen noudattais saatua ruokavaliota. Usko asian kokenutta niin ei tartte jankata. [/quote] Siis joku on sinulle laatinut ruokavalion, jolla et laihtunut? Silloinhan vika on ruokavaliossa eikä siitä, ettet sinä onnistu laihduttamaan. Olisko aihetta kokeilla jotain muuta ruokavaliota? Voit ihan itsekin miettiä syömisiäsi. [/quote] Kyllä siinä kuuden vuoden aikana kuule kokeiltiin jos vaikka minkälaista ruokavaliota ja ihan omilla aivoillakin kuule ajattelin. Kyllä sitä muutama kilo lähti mutta ei siitä mitään vaikutusta ollut. Kuusi vuotta ravaamista ja laskemista ja noudattamista ja muutama vitun kilo. Ei ihan mieltä ylentävää.

[/quote]

Puhut paskaa. Sellaista ihmistä ei ole olemassakaan joka ei laihdu. Kai sun pikku järkikin sanoo että se läski lähtee jos sitä ei ruoki. Mistä sitä muka tulee jos ei sitä syötä? Miten se leikkaus muka auttaisi jos kerran et laihdu millään? Syö samalla tavalla kuin söisit sen leikkauksen jälkeen, niin varmasti laihdut.
[/quote]
Sulla on vissiin vaikeus ymmärtää aikamuotoja. Olen sen leikkauksen saanut. Ja laihtunut. Että jospa otat sinä pikkujärjen käteen ja yrität ymmärtää että sinä et ole kaikkitietävä. Toki se 99,9% varmasti laihtuukin tarkalla ruokavaliolla. Mutta nyt vaan sattuu olemaan niin että en siltikään kuulunut siihen enemmistöön. En vaikka kuinka yritin.

Uskot tai et, eipä se minun persettä kaivele. Hyvää päivänjatkoa vaan sinulle.

Ap:lle, sun on kokeiltava kaikki mahdolliset keinot. Siihen leikkaukseen et muuten pääse.

Vierailija
40/224 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2