Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä takia joka ammattiryhmä tekee nykyään näitä alastonkalentereita

Vierailija
20.10.2014 |

Eikö ne nyt ymmärrä, että homma alkaa mennä yli ja ihan noloksi? Kaikkien pitää tehdä jotain mukarohkeita: luokanopettajien, kätilöiden, huvipuistotyöntekijöiden, insinöörien... You name it. Eikö kukaan huomaa, että kaikki muutkin tekee niitä kalentereita. Onko ne kaikki niin oman projektinsa lumoissa. Ei siinä ole enää mitään jännää vaan tylsää. Jaa, nyt tuossa taas yksi tavallisen näköinen täti muka paljastelee. Iiih....

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomiohuoria

Vierailija
2/23 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo ajatellut, että jos tekisi omalla alalla päinvastoin, pukeutuisi toppavaatteisiin tai kesäkalenteriin sadevaatteisiin. Olisi jotain erilaista. Joku heinäkuu voisi olla iso jättipyyhe ympärillä ja aurinkohattu päässä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan samaa olen ihmetellyt! Pitäisikö tehdä AV-mammojen rohkea tissikalenteri :)?

Vierailija
4/23 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 06:41"]Aivan samaa olen ihmetellyt! Pitäisikö tehdä AV-mammojen rohkea tissikalenteri :)?
[/quote]

Huomiohuoraamista! Sopii meille!

Vierailija
5/23 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 06:41"]

Aivan samaa olen ihmetellyt! Pitäisikö tehdä AV-mammojen rohkea tissikalenteri :)?

[/quote]

Sehän olisi keittökalenteri, sen verran patalappuja olisi esillä.

Vierailija
6/23 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä välii, vaatteet pois vaan kunnolla sitten.

Vierailija
7/23 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluavat huomiota. Jos oikeasti haluaisivat myydä niin ottaisivat hienoja kuvia edes.

Vierailija
8/23 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Jotenkin noloa ja typerää ja kertoo vaan nykyihmisten pohjattomasta itserakkaudesta. Kuka edes haluaa jonkun opettajien tai hoitsujen "rohkean" kalenterin seinälleen, muut kuin puolisot tai muut tutut, joille se pakkomyydään?

Vierailija
9/23 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka yleensä enää käyttää paperikalenteria, kun on sähköiset kalenterit

Vierailija
10/23 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 06:57"]

Samaa mieltä. Jotenkin noloa ja typerää ja kertoo vaan nykyihmisten pohjattomasta itserakkaudesta. Kuka edes haluaa jonkun opettajien tai hoitsujen "rohkean" kalenterin seinälleen, muut kuin puolisot tai muut tutut, joille se pakkomyydään?

[/quote]

Näin juuri. Ja jos tutut ostaakin, niin seinällään ei pidä. Varsinkin tämä kätilökalenteri on jo niin surkeasti tehty. Ihan kiva, että jonkun vanhuksen ryppyrinnatkin siinä, mutta kun ei halua niitä terhakampiakaan seinälleen kuukaudeksi.

Vierailija
11/23 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla asteella varmasti kaiken elämässä jännittävyyden hakemisen rinnalla. Samoin kuin laskuvarjohyppy, se voi olla pinnassa ja ihmisiä hyppii enemmän kuin normaalisti, mutta suurinosa sitä ei silti uskalla tehdä.

Ideana mummielestä söpö, kun tavalliset tallaajat kerää rohkeutta tollaiseen, että heittäytyy oikein seksikkääksi sitä kuvaa varten, vaikka se muuten ei olisi normaalia arkea. Eli hakee seksikkyyttä, mitä normaalisti ei ehkä ajattelisi itsessä olevan. Seksikkyyttä on hyvä näkeä myös normaaleissa ihmisissä, eikä aina vaan julkkisten ja mallien photoshopatuissa kuvissa.

Itse en siis näe tätä huomiohuoraamisena. Itse kuulun niihin, joka ei tuollaista koskaan uskaltaisi tehdä, mutta peukki niille jotka uskaltaa :)

Vierailija
12/23 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeaa olisi tehdä kalenteri, missä on vaatteet päällä. Kyllä varmaan jokainen on tisuja ja pimppejä nähnyt ihan tarpeeksi netissä ja lehdissä, että jonkun opettajan tai hoitajan tissit ei enää hetkauta.

Vierailija
13/23 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa, eikä jaksa kiinnostaa. Heh..laitoin tuohon iltiksen kommenttiin että kukahan tällaisia kalentereita ostaa(kätilöiden) mutta sitä ei julkaistu, oli vissiin liian negatiivinen kommentti. 

Minusta tuo kätilöiden kalenteri on oikeastaan hyvällä asialla,periaatteessa, mutta mua häiritsee se että kaikenlaisia luomuimettimiä ei näytetty.Kaikilla ei ole tuollaiset AA-kupin tissit niin kuin kuvissa. Eli juurikin isompien rintojen enemmän seksuaalisen ajatuksen vuoksi normi C-kupin rinnat jätettiin näyttämättä.Oliko tuossa nyt ajateltu että koska haluttiin ei seksuaalinen kalenteri niin näytetään vain epä-rintoja?

Onkohan oikeassa kalenterissa kuvia kaikenkokoisista? Entäs onko tubulaarisia tissejä laitettu? Lehtikuviin laitettu vain pienimmät, onko ajattelutapa niin että näin voi tehdä koska ovat ns kliinisemmät?

Typerä juttu mun mielestä, ei ollenkaan palvele asiaa loppupeleissä. Vaikka näytetään pieniä rintoja tuossa ja kommenteissa hypetetään niin mun mielestä se on väärin. Suurimmalla osalla kuitenkin B-D kupin rinnat ja ansaitsisivat yhtä paljon huomiota + sitten tuo ajatus että onko AA kupin rinnat NIIN epäseksuaaliset että ne voi laittaa lehteen?

Ajattelenko liian vaikeasti tämän asian?

Vierailija
14/23 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ne on kivoja. Näkee itse millaisia muuta naiset ovat ja saa motivaatiota salille. Sellaiset läskien lehmien kalenterikuvat ovat sen sijaan yäk!

Vierailija
15/23 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 07:04"]

Kuka yleensä enää käyttää paperikalenteria, kun on sähköiset kalenterit

[/quote]

Ainakin meillä on paperikalenteri (ei tissi) seinällä. Luemme myös lehdet ihan paperiversiona.

Vierailija
16/23 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka niitä ostaa?? Tarpeeseen ainakaan?

Vierailija
17/23 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen ihmetellyt. Kai tuo on joku ns. hyväksyttävä tapa päästä esittelemään itseään. Kun joku faceen tyrkkykuvien laittaminen on yleisesti ottaen noloa, niin tämä on sitten muka hienostuneempi ja ei niin tyrkky tapa.

Ja kuka noita kalentereita kettu oikeasti haluaa!!!? Ei kukaan. Sukulaisille ja tuttaville pakkomyydään noita vaivaannuttavia kalentereita, jotka päätyvät lipaston laatikon pohjalle, kunnes seuraavassa suursiivouksessa taas raijataan paperinkeräykseen. Itsekin olen joutunut tuollaisen kalenterin pakko-ostajaksi. Kuka muka kehtaa kieltäytyä, kun töissä joku pakkomyy noita turhakkeita? Ei haluta leimautua pihiksi tai "tosikoksi" niin pakko ostaa.

Vierailija
18/23 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammojen peräpukamakalenteri :P Ehkä ne tekee kun voi, ja jos jonkun hilunkin saavat tuttaville myymällä niin mikäs siinä sitten.

Meidänkin luokka teki poikakalenterin 80-luvulla.

Vierailija
19/23 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene säkin opiskelemaan niin pääset halutessasi kauniisiin kuviin.

Vierailija
20/23 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Stubbin pitäisi lanseerata myös Valtioneuvoston ministerien alastonkalenteri? Tulot laitettaisiin valtiontalouden paikkaamiseen.