Miehet keskittykääpä välillä naisen kuuteen erilaiseen orgasmiin!
klo 11:08 | 10.9.2021
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tiesitko-nainen-voi-saada-6-erilaist...
Jos olisi sillä naisellakin seksissä välillä jotain roolia. Saattaisi olla seksistä vähän innostuneempi. Nyt vähemmän sitä keskittymistä omaan nautintoosi, joka kyllä tulee helposti ihan itsestään
Kommentit (104)
Äläkääkä VAAN alottako sitä iänikuista ja jankkausta "se on niin vaikeaa". Ei ole! Yhtään sen vaikeampaa kuin naisetkaan miehelle antamat hemmottelut! Tuollaiset inisijät eivät ansaitse lahnaa kummempaa naista!
Entäs miehen kaikki erilaiset orgasmit? Kuka olisi joskus niistä kiinnostunut?
Kuusi erilaista? Eikö ne kaikki sitten olleetkaan klitorisorgasmeja?
Linkki ei muuten toimi.
Ei se ole ollut vaikeaa tähän asti. Rva on saanut usealla eri tavalla multi-orfasmeja, mutta nyt yhtä äkkiä kaikki on loppu.
Aivan käsittämättömällä tavalla, kuin veitsellä leikaten kiinnostus seksiin on loppu.
Minä olen kuunnellut, toteuttanut ja palvonut, mutta nyt kaikki on ohi.
Olinkohan liian "tottelevainen", olisiko pitänyt olla enemmän MIES ja käskyttää.
Nyt harmittaa ja paljon.
Rva ei saa suutansa auki keskutellaakseen tilanteesta. Kaikki on kuulemma ihan ok.
Voi v...ttu.
Haha, vasta viime viikolla valitettiin siitä, että mies keskittyy liikaa naisen orgasmiin.
Vierailija kirjoitti:
Haha, vasta viime viikolla valitettiin siitä, että mies keskittyy liikaa naisen orgasmiin.
Mies on aina väärässä kaikissa asioissa.
Hyvä aloitus, mutta linkissä jotain vikaa.
Keskitytään vain, koska vaimo ei halua että keskityn. On ihmeellistä että ap olettaa kaikkien naisten haluavan kaikkea. Ei ap ymmärrä naiseudesta enempää kuin siili piikeistään. Naiset ovat äärimmäisen erilaisia ja nauttivat todella eri asioista ja jos joku muuta väittää, ei tiedä paskaakaan.
Linkissä vikaa. Panemisorgasmi on varmaan se kaikkein ylin nautinnon aste.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole ollut vaikeaa tähän asti. Rva on saanut usealla eri tavalla multi-orfasmeja, mutta nyt yhtä äkkiä kaikki on loppu.
Aivan käsittämättömällä tavalla, kuin veitsellä leikaten kiinnostus seksiin on loppu.
Minä olen kuunnellut, toteuttanut ja palvonut, mutta nyt kaikki on ohi.
Olinkohan liian "tottelevainen", olisiko pitänyt olla enemmän MIES ja käskyttää.
Nyt harmittaa ja paljon.
Rva ei saa suutansa auki keskutellaakseen tilanteesta. Kaikki on kuulemma ihan ok.
Voi v...ttu.
Jep. Noin se vaan menee useimmilla naisilla. Ihan turhaa sellaisilla yksinkertaisilla asioilla koittaa hoitaa tuollaista aika syvällä olevaa haluttomuutta. Kun. Ei. Vaan. Kiinnosta.
Joillekin tuntuu olevan kauheen vaikea tajuta tämä ihmisten erilaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Keskitytään vain, koska vaimo ei halua että keskityn. On ihmeellistä että ap olettaa kaikkien naisten haluavan kaikkea. Ei ap ymmärrä naiseudesta enempää kuin siili piikeistään. Naiset ovat äärimmäisen erilaisia ja nauttivat todella eri asioista ja jos joku muuta väittää, ei tiedä paskaakaan.
Tämä just. Tollasta keskinkertaisuuksien latelemista ja mukasyvällisiä tekniikkavinkkejä noissa lehtijutuissa. Niin yksipuolista ja todellisuudelle vierasta.
Jos nainen haluaa seksiä, niin se kärsii jos ei saa. Mutta jos ei haluta, niin vaikka haluaisi haluta, ei sitä vaan saa päälle millään tempuilla.
asiallinen keskustelu erilaisista nauttimistavoista olisi hienoa, mutta linkki ei toimi. Toisaalta en kyllä usko tutkijoihin tai mihinkään tuollaiseen, itse tiedän kaikkien puolesta kaiken.
Nyt toimii.
Kyllä se nainen nyt aika varmasti on kiinnostuneempi seksistä, joka on kivaa, kuin seksistä joka ei ole, dillet!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt toimii.
Kyllä se nainen nyt aika varmasti on kiinnostuneempi seksistä, joka on kivaa, kuin seksistä joka ei ole, dillet!
Pitääkse nainen ottaa väkisin ja tehdä noi temput, jos se sanoo ettei enää halua?
Mä tykkäisin. Ois ihanaa kun mies tekis kaiken ja voimallisesti. Tästä kai ne raiskausfantasiat kumpuaa. Jos paidassa tai housuissa on napit, on kivaa kun mies alkaa availla niitä. Sanalle "ottaa" on harlekiinikirjallisuudessa syynsä.
Olisi kiva juu, jos nainen haluaisi jonkin roolin seksissä.