Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkyvätkö vaihdevuodet päällepäin

Vierailija
10.09.2021 |

Minun mielestäni on hyvin helppoa erottaa, kuka syö hormoneja.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä sen erotat?

Vierailija
2/40 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on myös vaihtarit . Vainion laulun mukaan sen näkee naamasta kun lakkaa saamasta mies kun tulee tiettyyn ikään ei sillä toimi enää mikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki vv-ikäiset käytä hormoneja.

Vierailija
4/40 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä sen erotat?

Vierailija
5/40 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo

Naisista tulee hehkeämpiä kun ei tarvi verta vuotaa koko ajan..

Vierailija
6/40 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat ukot näkee naamasta kirjoitti:

Miehillä on myös vaihtarit . Vainion laulun mukaan sen näkee naamasta kun lakkaa saamasta mies kun tulee tiettyyn ikään ei sillä toimi enää mikään.

Palstan mukaan naiset saavat aina halutessaan, joten tuo ei siis päde naisiin, ei, vaikka ikää olisi 90v.

Vierailija
7/40 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa. Itsellä ne meni aika huomaamatta ohi, en ole käyttänyt mitään hormoneja. En ole pikarupsahtanut, lihonut tai mitään.

Vierailija
8/40 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä mitään hormoneja vaikka ne vuodet onkin.

Vierailija
9/40 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akat väittää, että vaihdevuosia ei huomaa. Hormoneja ei huomaa. Höpö höpö. On hyvin helppo arvioida, kuka on vielä hedelmällinen ja kuka ei. Hormoneja vetävät 60- vuotiaat näyttävät lähinnä naurettavilta. Miehen menettämisen pelossa vaan estrogeenia nassuun... Voi kyynel!

Ja miehen vaihdevuodet voivat alkaa jo alle 30-vuotiaana. Heillä muutos ei ole niin yhtäkkinen.

Vierailija
10/40 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se hedelmällisyys nyt vaihdevuosien hormonihoitohin liittyy? Että oikein hormoneja vetävät 6kymppiset NÄYTTÄÄ naurettavilta. Miehet nyt ei liity hormonihoitohin mitenkään vaan ne naiste omat fiilikset ja oireet. Itse käyttäsin kyllä hormoneja mutta en voi kun on veren hyytymishäiriö. Mutta tuskin minusta näkee tätä päällepäin kuitenkaan.

Vierailija
11/40 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen näkee? En mä ole huomannut mitään eroa.

Vierailija
12/40 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hormonia syövät erottaa ei-hormoneja syövistä?

Vierailija
13/40 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö naisten kärsiä hankalista vaihdevuosioireista vain siksi, että jonkun miehen mielestä on naurettavaa että he käyttävät hormoneja? Jos he eivät käyttäisi, tämä sama mies valittaisi, että he näyttävät väsyneiltä ja kiukkuisilta.

Vierailija
14/40 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse Einstein olla, että hoksaa. Verratkaapa esim. hormoneja syövän ihoa niitä syömättömän ihoon. Mutta toki, saahan sitä kuvitella olevansa nuori ja kaunis.

Vierailija
15/40 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä terve mies vaihtaa nuorempaan, kun akka alkaa kiukutella ja rupsahtaa. Akat vaan ei tätä aina saa tietää... Hiekkaa p**lussa ei ole seksikästä.

Vierailija
16/40 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse Einstein olla, että hoksaa. Verratkaapa esim. hormoneja syövän ihoa niitä syömättömän ihoon. Mutta toki, saahan sitä kuvitella olevansa nuori ja kaunis.

Kerro mikä se ero on? Olen itse vv-ikäinen nainen (en käytä hormoneja), enkä minä erota ikätovereistani tai vanhemmista, kuka käyttää ja kuka ei.

Vierailija
17/40 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kans tietää miten tuon eron erottaa

Vierailija
18/40 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö naisten kärsiä hankalista vaihdevuosioireista vain siksi, että jonkun miehen mielestä on naurettavaa että he käyttävät hormoneja? Jos he eivät käyttäisi, tämä sama mies valittaisi, että he näyttävät väsyneiltä ja kiukkuisilta.

Voi voi. Luuletko, että miestä edes kiinnostaa naisen kotkotukset? Siinäpä kiskoo estrogeenia ja uskoo ikuiseen nuoruuteen. Koomista!

Vierailija
19/40 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä terve mies vaihtaa nuorempaan, kun akka alkaa kiukutella ja rupsahtaa. Akat vaan ei tätä aina saa tietää... Hiekkaa p**lussa ei ole seksikästä.

Silti et antaisi naisen ottaa hormonikorvaushoitoa, jolloin ei kiukuttelisi ja rupsahtaisi, eikä tarvitsisi vaihtaa? Ottaako niin paljon miehisyyden päälle, että pitäisi sen omanikäisen naisen? Vai harmittaako se että naisten oloa voidaan lääkityksellä helpottaa, mutta itse kaljuunnut, rupsahdat ja hukkaat seisokin?

Vierailija
20/40 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro mikä se ero on? Olen itse vv-ikäinen nainen (en käytä hormoneja), enkä minä erota ikätovereistani tai vanhemmista, kuka käyttää ja kuka ei.

Kuten sanoin, jo ihosta sen näkee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä