Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Introvertti/erityisherkkä ja sosiaalinen ähky

Vierailija
10.09.2021 |

Miten te muut jaksatte? Itsellä tilanne, että opiskelujen takia ollut tosi sosiaalisia tilanteita ja nyt puolison veli tulossa kylään esittelemään uutta kumppania.. En jaksaisi enää yhtään vaan haluaisin olla omissa oloissani sosiaalisen Ähkyn jälkeen. Meillä on ollut joka viikonloppu joku kylässä ja tämä veli käy myös paljon.. Miten ratkaisette nämä tilanteet, kun itse haluaisi vain olla rauhassa ilman ihmisiä, mutta puoliso haluaa vieraita ja kyläilijöitä? Puoliso tekee itse etätöitä niin haluaa varmaan eri tavalla nähdä ihmisiä.. Itse en jaksa, koska olen esim. opiskeluiden puolesta jo niin paljon tekemisissä ihmisten kanssa.

Kommentit (95)

Vierailija
1/95 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tuntuu siltä, että haluan muuttaa yksin korpeen ja päättää milloin jaksan tavata ihmisiä ja milloin en..En vaan jaksa jatkuvasti olla kontakteissa. Ap

Vierailija
2/95 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No muuta yksin korpeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/95 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ok juoda vaikka kahvit miehen veljen ja uuden tuttavuuden kanssa ja vetäytyä sitten omiin oloihinsa? Ei kai minun ole pakko koko iltaa viihdyttää heitä, jos en vaan jaksa? Ap

Vierailija
4/95 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystytä metsään teltta ja asu siellä. Karhu käy välillä tervehtimässä.

Vierailija
5/95 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs menit naimisiin?

Vierailija
6/95 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs menit naimisiin?

Mistä päättelit, että olen naimisissa? Eikö naimisistakin voi erota? Onpa nuivia kommentteja. Ap

Vierailija
7/95 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne yötä? Pyydä miestäsi lähtemään tyyppien kanssa johonkin tapahtumaan ts ja jää kotiin sillä selityksellä että sulla on opiskelukiireitä.

Vierailija
8/95 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi muuttaa yksin omaan asuntoon, jos ei jaksa muita ihmisiä. Silloin saa ihan vapaasti päättää kuinka viettää aikansa.

Vierailija
9/95 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumihiutaleen kova elämä vol. 433

Vierailija
10/95 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolison ja oman sisaruksen,kaverin tai sukulaisen uuden kumppanin esittelytapaaminen on oikeasti aika vaativa tilanne, jos on väsynyt. Seuraavatkin tapaamiset voivat sitä olla.

Vierailija
11/95 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kompromissi pitäisi löytää.Joskushan voi ehdottaa,että mies tapaisi veljeään ja muita muualla kuin teillä.Silloin tällöin voi kahvitella sukulaisten ja ystävien kanssa .Molempien ei ole pakko tehdä sitä yhtä usein,joskus voi mennä erikseenkin.

Vierailija
12/95 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen selviydyin sos. vaatimuksista hammasta purren "kun oli pakko", sitten pistin elämäni uuteen uskoon siltä osin, aloin sanoa ei ja vetää kunnon rajat sille, mitä jaksan ja mitä en. Työt valitsen sen mukaan, ettei niissä kummoistakaan sosiaalisuutta vaadita, ja vapaa-ajalla näen harvakseltaan muutamaa läheisintä ystävää, satunnaisesti muita.

Sun tilanteessa selvittäisin hammasta purren tuon sovitun tapaamisen ja sitten sanoisin puolisolle, että tarvitset omaa aikaa ja rauhaa. Joko puoliso näkee ihmisiä muualla tai sinä lähdet muualle lepäämään.

Vierailija
13/95 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi muuttaa yksin omaan asuntoon, jos ei jaksa muita ihmisiä. Silloin saa ihan vapaasti päättää kuinka viettää aikansa.

Ei sen takia tarvitse yksin muuttaa,ettei jaksa aina porukoita,kaikki jaksavat varmaankin joskus.Eivät kaikki kuitenkaan tykkää asua yksin.

Vierailija
14/95 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kompromissi pitäisi löytää.Joskushan voi ehdottaa,että mies tapaisi veljeään ja muita muualla kuin teillä.Silloin tällöin voi kahvitella sukulaisten ja ystävien kanssa .Molempien ei ole pakko tehdä sitä yhtä usein,joskus voi mennä erikseenkin.

Joo jotain kompromisseja tässä on yritetty hakea.. Ne vaan unohtuu, kun mies kutsuukin veljen kylään.. Tai joku kysyy niin ei osaa sanoa ei. Ap

Vierailija
15/95 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen yksinäisiä pitkiä kävelijä luonnossa.

Vierailija
16/95 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sen takia tarvitse yksin muuttaa,ettei jaksa aina porukoita,kaikki jaksavat varmaankin joskus.Eivät kaikki kuitenkaan tykkää asua yksin.

Joo tykkään kyllä asua mieheni kanssa. En vain jaksa vieraita niin usein kuin hän. Mies onkin varmaan ainoa ihminen kenen kanssa jaksan asua. Mutta nämä vierailut uuvuttavat ja se, että mies niitä haluaa enemmän kuin minä jaksan. Ap

Vierailija
17/95 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen valinnut lapsettoman sinkkuelämän. Työni lisäksi en kestäisi vapaa-ajallani YHTÄÄN sosiaalisuutta, en miestäkään.

Vierailija
18/95 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovit miehes kanssa että kahvittelette ensin teillä ja sen jälkeen sinä jäät lukemaan äärimmäisen tärkeään tenttiin ja he lähtevät baariin iltaa istumaan.

Vierailija
19/95 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sovit miehes kanssa että kahvittelette ensin teillä ja sen jälkeen sinä jäät lukemaan äärimmäisen tärkeään tenttiin ja he lähtevät baariin iltaa istumaan.

Asutaan maalla, joten täällä ei noin vaa lähdetä baariin käväiseen😬

Vierailija
20/95 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ok juoda vaikka kahvit miehen veljen ja uuden tuttavuuden kanssa ja vetäytyä sitten omiin oloihinsa? Ei kai minun ole pakko koko iltaa viihdyttää heitä, jos en vaan jaksa? Ap

Minusta on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän