Hitto mitä mies teki!
Oli kova riita ja haukuin sen äitiä rumasti. Oli laittanut puhelimen hälyttämään ja soittamaan anopille/äidilleen ja anoppi sit kuuli mitä mieltä hänestä olen. Voi paska! Menkatkin viel ja vaikuttaa mielialaan. Latelin oikein kunnolla. Ehkä en tarkottanu.
Kommentit (50)
Mitä sä niistä menkoista sössötät? Kyllä aikuisen pitää osata hillitä itsensä, vaikka alapäästä verta tulisikin.
Kai se on anopin vika, että on menkat. You know ;)
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 23:45"]Mitä sä niistä menkoista sössötät? Kyllä aikuisen pitää osata hillitä itsensä, vaikka alapäästä verta tulisikin.
[/quote]Voi kauhea jos miehelle moittii anopin. Ehkä syystäkin. Mitä tekopyhiä mammoja tääl on, ne käy salarakkaita hässimäs ja kotona vetää kulissia. Ei toi niin paha ole, tuskin nääkään aina itseään hillitsee. Jos anoppi ärsyttää sanoo suorat sanat.
No jaa, anoppisi on kuitenkin miehesi ÄITI(yllättäen). Mieti jos omaasi HAUKUTTAISIIN, pieni kritisointi aiheesta on joissain tilanteissa ok ja sekin pitää hoitaa erittäin hienovaraisesti. Miehesi teki väärin mutta itse toimit todella luokattomasti myös. Menkkoihin on turha vedota.
Ei anopillakaan täysin puhtaat paperit ole. Pientä kiusaa tehnyt minulle, esim. Kun järjestelin lastenhuoneen. Meni ja muutti järjesteli tavarat takaisin. On ollut aika hankalakin. Suhteen alussa ollut todella vaikea. En olisi kodissamme saanut sisustella. Tähän liittyy yksi isompikin juttu..
Appivanhemmat omistaa asunnon? Mites ne pussilakanat?
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 00:30"]Appivanhemmat omistaa asunnon? Mites ne pussilakanat?
[/quote]Ei omista. Jätän miehen lakanat vaihtamatta!! Pyytäköön äitisä vaihtamaan
En miehelle. Joskus kavereille saatan valittaa anopista. En miehelle... sehän on sen äiti. Jestas sentään... ei mullekaan tarvii kenenkään tulla mun äitiä haukkumaan.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 00:35"]Mistä riita?
[/quote]En vaan kestäny ja mies puolustaa äitiään.
Miks helvetissä haukuit miehes äitiä?
Auts.