Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka tollo heittää roskia maahan?

Vierailija
08.08.2014 |

Helsingin puistot, rannat ja saaret ovat täynnä oluttölkkejä, karkkipapereita, tupakantumppeja ym. skeidaa. Kuka niitä sinne viskaa? Mitä sellaisen ihmisen päässä liikkuu?

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko että yksi ihminen tekisi sen? Kyllä niitä on oletettavasti monta.

Vierailija
2/84 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just oltiin Tallinnassa eikä siellä näkynyt roskan roskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 15:02"]

[/quote]

No kyllä ne ihmiset ihan itse ja yksin niitä roskia heittää senkin tollo! Sama se onko heitä yksi vai tuhat, yksikin roska maassa on liikaa eikä kenenkään kuulu roskata. Itse syyllistyn tumppien heittämiseen maahan jos lähellä ei ole roskista, tuhkista tai jos taskussa ei ole pikkutuhkista. Hävettää. En ymmärrä miten jotkut eivät jaksa laittaa jäätelöpaperia taskuun tai kantaa roskiin asti. Tätä sitten opetetaan lapsillekin.

Vierailija
4/84 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmettelen. Olen lapsilleni opettanut samaa mitä olen omilta vanhemmiltani ja isovanhimmaltani oppinut. Roskat rodeen!!! ihan sama missä tallataan. Pidetään stadi siistinä ja kauniina, tai kaikki kaupungit ja maaseutukin. t. stadilainen

Vierailija
5/84 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ku jostain löytyis ihminen joka ei ikinä oo heittänyt roskaa maahan. Vittuuks täst vikisemään, jos ne roskat niin helvetisti häirittee niin kerää ne. Meilläkin on täällä seudulla yks nainen joka siivoo ja tekee eikä saa pennin pyörylää siitä

Vierailija
6/84 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 15:07"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 15:02"]

[/quote]

No kyllä ne ihmiset ihan itse ja yksin niitä roskia heittää senkin tollo! Sama se onko heitä yksi vai tuhat, yksikin roska maassa on liikaa eikä kenenkään kuulu roskata. Itse syyllistyn tumppien heittämiseen maahan jos lähellä ei ole roskista, tuhkista tai jos taskussa ei ole pikkutuhkista. Hävettää. En ymmärrä miten jotkut eivät jaksa laittaa jäätelöpaperia taskuun tai kantaa roskiin asti. Tätä sitten opetetaan lapsillekin.

[/quote]

Oo idiootti hiljaa kun itse syyllistyt samaan

Vierailija
7/84 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en heitä luontoon edes puisia jäätelötikkuja. Roskat laitan taskuuni ja viskaan lähimpään roskikseen. Turha tollojen väittää, että muka kaikki roskaavat. Eivät todellakaan roskaa!

Vierailija
8/84 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 15:14"]No minä en heitä luontoon edes puisia jäätelötikkuja. Roskat laitan taskuuni ja viskaan lähimpään roskikseen. Turha tollojen väittää, että muka kaikki roskaavat. Eivät todellakaan roskaa!

[/quote]

Niin varmaan, et ikinä ole heittänyt roskaa maahan. Paskapuhe haisee

Vierailija
9/84 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki heittää roskia maahan, itse tupakoijana voin sanoa että tumppi lentää usein maahan kun ei ole roskiksia lähellä... Kun niitä oikeasti tarvitsee ja ei ole helsingissä tai muussa isossa kaupungissa, eipä löydykään helposti. Isot roskat laitan roskiin, mutta en sitä tumppia ala raahaamaan mukana. Ja inisijöille tiedoksi että juu stumppaan sen ennen roskiin heittoa ;)

Vierailija
10/84 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 15:03"]Just oltiin Tallinnassa eikä siellä näkynyt roskan roskaa.

[/quote]

No muuta Tallinnaan

Vierailija
11/84 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläiset?

Ainakin kun katsoi niitä Villen Venäjäohjelmia niin nehän heitti kaikki rosket tien poskeen, metsiin ym.

Vierailija
12/84 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain sivistymätön WT-porukka heittelee roskia maahan.

Vierailija
13/84 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja me kaikki maksetaan noiden roskaajien teot. Näin se vaan menee. Ihmetellään, että onpas kovat kunnalisverot jne. Tiedättekö te roskaajaroopet paljonko maksaa pitää kaupungit puhtaana? Ai niin, ootte varmaan niitä sossuelättejä joille ei mitään välii... Kun mä oon vaan yks tyyppi ja tykkään nakata röökistubani mihin vaan ja kaljakeissin. Ihan vitun sama, jee. Nämä voisi kuskata Siperiaan.

Vierailija
14/84 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 15:15"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 15:14"]No minä en heitä luontoon edes puisia jäätelötikkuja. Roskat laitan taskuuni ja viskaan lähimpään roskikseen. Turha tollojen väittää, että muka kaikki roskaavat. Eivät todellakaan roskaa!

[/quote]

Niin varmaan, et ikinä ole heittänyt roskaa maahan. Paskapuhe haisee

[/quote]

No en ainakaan muista, että olisin. Lapsena olen saattanut jonkun paperin nakata kadulle, mutta jos nyt puhutaan viimeisestä 10 vuodesta, niin en, en ole tarkoituksella heittänyt roskia maahan ja tuskin vahingossakaan. Halveksin välinpitämättömyyttä. Miehenikin on ihan vapaaehtoisesti käynyt siivomassa lähipuistoa skeidasta.

Vierailija
15/84 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule niitä riittää, ihmiset on välinpitämättömiä, ja usein känniläiset vielä holtittomampia kuin muut... Vähän sama kuin koirankakkojen suhteen, ongelma kertautuu kun roskaaja näkee, ettäpaikalla on jo entisiä roskia, ei haittaa kun on jo muutkin roskanneet.

Me aina lasten kanssa kerätään roskia jos ollaan kävelyllä ja sattuu olemaan pussi mukana. Minusta on jokaisen velvollisuus pitää omaa ympäristöä siistinä, eikä vaan ajatella, etten kerää kun en heittelekään. ehkä joku jättää roskan heittämättä kun näkee että täällä on siistiä. Eipä sitä muille ihmisille mitään mahda, kunhan sais omat lapset kasvatettua niin etteivät roskaisi! 

Vierailija
16/84 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä aiheellista, että Helsinki pitäisi jonkin aikaa roskiensiivouslakkoa. Tyhjentäisi vaan roskikset, mutta antaisi tylysti maassa olevien roskien jäädä. Siinä voisivat nämä kansakunnan toivot hetken aikaa miettiä, minkälaisessa kaupungissa haluavat elää.

Kuukauden kokeiluaika riittäisi hyvin. Kaupungin johdolta tiedote asiasta ja tämän kuukauden aikana voitaisiin käydä kansalaiskeskustelua kaupungin viihtyisyydestä ja kaupunkilaisten omasta vastuusta pitää kaupunki siistinä. 

Vierailija
17/84 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siat täällä puolustelevat törkytapojaan. Oink oink!

Vierailija
18/84 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jklä ssä on joku nuorempi pariskunta joka ajaa mersulla ja ainakin kahvi ja hanalimsamukit heitetään auton ikkunoista keskeen ajomatkaan ulos! Jeei !

Vierailija
19/84 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte idiootteja :D ei tätä maapalloo pelasteta sillä et kirjotellaan täällä ja etsitään sitä syyllistä että ketäs nyt on tiputtanut karkkipaperin maahan ai ai! Menkää keräämään ne roskat ja laittakaa pystyyn joku alote tai menkää sanomaan niille roskaajille jotain.

Ps mua ei kiinnosta onko jossain roskia vai ei. Eihän se nättiä oo mut eihän siellä sit tarvii olla jos ei viihdy. En mä kuitenkaan enää sillon elä kun kaikki on loppusuoralla niin whatever :))

Vierailija
20/84 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas, kun koulut alkaa, ilmestyy roskavana lähikaupalta tänne. Siellä on mehupurkkeja, sipsipurkkeja, karkkipapereita ja littaan lytättyjä limsa- ja energiajuomatölkkejä. Koulun jälkeen haetaan herkkuja eikä haluta vanhempien tietävän, mitä on mussutettu. Että niin ne tulevaisuuden toivotkin roskaa, eikä vaan puistokaljottelijat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan