--KYMPPITYTÖT--
Huomenna elikkäs 40min päästä alkaa kilojen pudotus...oletteko valmiit??
halusin laittaa pinon valmiiksi pystyyn odottelemaan.
Nukkukaa hyvin!! Nyt lähtee läskit !! ........ 8)
Kommentit (59)
Pöh, 300g lähti mut oisin oottanut parempaa tulosta:(
Yhteen tiettyyn mekkoon oisin halunnut ens kuun alussa oleviin juhliin mahtua ja otin siks vähän tiukemman linjan mut eipä näyttänyt tuovan tulosta.
Hassua kyllä kun näin eilen pitkästä aikaa yhtä kaveria, se kysy et oonko laihtunut! Ei parin onnettoman kilon tiputus voi tässä massassa näkyä joten kaipa liikunta on kiinteyttänyt ja parantanut ryhtiä niin että näytin hieman hoikemmalle:)
Pitäisköhän koittaa ens viikolla laskee kaloreita? Paljonkohan ois sopiva määrä imettävälle?
90,5/89/70
-0,3kg
1,5kg/20,5kg
Mikä siinä onkin ku taas ei oikeen maistu tää painon tiputus vaikka tiputettavaa olis. No ehkä osa syy on varmaanki siinä et tää mun ilkeä syys flunssa ei meinaa millää lähteä pois, kaiken lisäks mulla on ääni ihan menny ( yritä siinä nyt sitten pitää kuria 3,5 vuotiaalle pojalle ). Meillä alkaa kaiken lisäks synttäri ruljanssi, no täytyy varmaan vaan yrittää syödä vain vähän niitä herkkuja.
Kylläpäs mä nyt valitan.
Toivotaan et ens viikolla kaiklta olis tippunu vähintään puol kiloa painoa!
Tsemppiä kaikille!!
Voi rähmä sentään, miten on taas niin vaikeeta... Olen tällä viikolla joka päivä syönyt ihan liikaa, pisteet ylittyy vaikka kuinka monella :( En tajua miksi tää ei nyt onnistu. Kaiken lisäksi sain tänään tietää verikoetulokset, mun veren reumakoe on positiivinen. Se ei sinällään tarkoita että mulla olisi reuma mutta oireiden (eli nivelkipujen) kanssa se on aika todennäköistä. Mun äidillä on nivelreuma ja alttius sairastua siihen on perinnöllistä. Mahdollinen reuma pitäisi olla kaikkein paras motivaation lähde laihduttamiseen: normaalipainoisena ei niveletkään olisi ihan niin kipeinä.
Ehkä se tästä... Anteeksi valitus mutta nyt tosiaan tarvitaan tsemppiä!
Hyvää laihisviikonloppua kaikille!
Tansku
Kamiliya: jep, tuskin appelsiinit sen painonnousun aihettaa, että kyllä niitä voi syödä muutamia päivässä. Kunhan ei kilokaupalla syö, onhan niissäkin kuitenkin hedelmäsokeria.
XLmamma: kyselit kaloreista.. painonvartijoissa on oma laskumenetelmä ( siin kysytään pituus, paino..) ja se antaa pistemäärän montako pistettä saa syödä päivittäin. Jos täysimettää niin lisätään päivittäin 10 pist ja osa-imetyksessä 5 pist. Kai niille pistemäärille on laskettu kalorit. Ne on varmaan jotain 1300-1400 kalorin paikkeilla, riippuu sit painosta ja pituudesta.
Mulla on nyt säästössä 6 pistettä 2 päivältä, että tänään saan syödä vähän herkkuja. Eilen laitettiin miehen kanssa pihaa, joten fyysistä työtä tuli tehtyä ja pisteitä kulutettua..
Olen itse aivan yllättyny miten " helposti" on menny nää pari viikkoa, ku mulla laihduttaminen on aina niin tuskaa...
Mutta oon syöny päivittäin kromia ja uskon, että se vaikuttaa makeannälkään pitämällä sen poissa.
Hyvää viikonloppua kaikille !
-marica28
Kyllähän mulla on toi paikkareitten romppu ja kattoin sieltä appelsiinien pisteet ja siellä sanottiin että nollapistettä 1kpl. Mutta aikaisemmin kun kävin painonvartijoissa, n kaksi-kolme vuotta sitten, niin siellä oli puhetta ja ryhmänvetäjämme sanoi että appelsiineista menee nolla pistettä, että ihminen EI VOI syödä niin paljoa kuin olis tarve, että paino nousis... Jos siis ymmärsitte mitä yritin sanoa... Sekavaa, sorry. Tuun huomenna laittaa punnitustulokseni, tänään en kerta kaikkiaan kerennyt aamulla käymään... Mutta huomenna!!!
Vaikka ideana oli vissiin että kerran kuussa ilmoitetaan noi painon heilahtelut, vai oonkohan lukenu jotain muuta palstaa...? Nooh, oli kuin oli, neljä viikkoa on nyt mennyt siitä kuin alotin ja paino on tippunut
1,4
1,3
0,7
0,8
=4,2kg!!
Siis ältsi vautsi, oon ihan onnesta soikeena!
Lähtöpaino 89,9kg
Paino nyt 85,7kg
Painonvartijoiden imettäjäpisteillä siis tiputtelen, suosittelen!
Ikävää kuulla että muilla ollut flunssaa liikkeellä, se vetää kyllä fiilikset matalaksi, kun ei pääse liikkumaankaan. Itse en ole kerinnyt miehen työnteolta kuin kerran viikossa jumppaan, se on niin väsynyt töiden jälkeen, etten jaksa vielä lapsenhoidolla rasittaa. Mutta sekin vähä on tuntunut auttavan, yritän saada keskivartalon lihakset jotenkin takaisin toimintaan, jotta ryhti paranisi.
Motivoin itseäni laihtumaan mielikuva-ajattelun lisäksi keppi ja porkkana systeemillä, eli
*80,9 =10% painonpudotus: palkinto (esim.kasvohoito)
*77,5 =paino ennen raskautta: palkinto (kulmien ja ripsien värjäys, manikyyri tms.)
*68kg = normaalipainoni raja: palkinto (henkilökohtainen meikkausopastus + hiukset uusiksi)
*60kg = päätepysäkki: palkinto (varaan itselleni ajan vaatetusneuvojalle ja pistän perusvalikoiman kuntoon)
Siis sen lisäksi, että haluan olla terveempi (nilkkoja on jo lakannut särkemästä aamuisin), vitsit, mä haluan näyttää hyvältä! Kukapa ei haluaisi. Mistä saan rahat tuohon älyttömään itseensä törsäilyyn, en tiedä, mutta se on sen ajan murhe (otan lainaa tai pyydän ennakkoperintöä, buahhaahhaa!!)
Vaikka tuo painonpudotus on " vasta" 4,2kg minulla on itsetunto ja eritoten yleisfiilis niin paljon parempi kuin aikaisemmin! Syön 5 kertaa päivässä, joten verensokerikin pysyy kurissa, eikä tule heilahteluja.
Tulihan avauduttua!! Tämän viikon tavoitteena minulla on, että pisteet ei menisi yhtenäkään päivänä yli. Ilmoitan sitten viikon päästä kuin kävi, vaikuttiko tulokseen millään lailla!
viikonloppuja kymppitytöille!
Pitää minunkin välillä käydä täällä kertomassa tuloksia, vaikka kylläkään hirveetä juhlan aihetta ei ole. Pidin viikon paussin punnituksessa työkiireiden takia ja nyt kun kävin torstaina, painoa oli tippunut vain 200 g, no joo,,,,, olipahan kuitenkin miinusta ettei plussaa.
Eli nyt tippunut yhteensä 4,4kg, tavoitteeseen on vielä matkaa.
Mutta hei tytsyt, nyt tsemppiä kaikille, minullakin lipsuu, mutta pidetään narusta kiinni ja ajatellaan sitä ensi kesää ja hoikempaa olemusta.............
Tsemppiä tsemppiä tsemppiä !!!!!!!!!!!
Jes, onpa se paino taas vähän pudonnut. Mulla meinasi jo usko loppua mutta viikonlopun aikana ryhdistäydyin ja eilisessä jumpassakin rehkin niin että hiki vaan lensi ;)
Mutta asiaan:
Lähtöpaino 21.8: 82kg
Paino tänään: 78,5kg
Painon muutos edelliseen viikkoon: -0,7kg
Painon muutos yhteensä: -3,5kg
Tavoitepaino: 60-65kg
Tsemppiä kaikille ja kirpakkaa syysviikkoa!
Tansku
Nyt kyllä viime yönä unet oikeen myrkyn lykkäsivät. Oon ollu 4 viikkoa karkkilakossa (oon aika ylpee) ja nyt viime yönä näin sit unta että söin yhden karkin tuli tosi huono omatunto siitä unesta. Oli toden tuntuinen uni. Kyllä mä aamusti vähän pelästyin, mut onneks sit huomasin et se oli vaan unta.
Hienosti me ollan saatu tiputettua tota painoa, vaikka oma paino on tippunut hitusen liian hitaasti, mutta paino laskee alapäin ja se on hieno homma.
Tsemppiä kaikille!!
Marial
En ole edes käynyt pariin viikkoon tuloksia laittamassa, paino oli ensin jumiutunut moneksi viikkoon samaan ja sitten tulikin nousua 1,5kg, tuntuu että on kyllä motivaatio niin kadoksissa. Ensi kuussa olisi matka edessä ja olisin siihen mennessä kuvitellut tiputtaneeni jo paljon lisää, mutta siltä ei nyt kyllä näytä. :o(
Aloituspaino: 100kg
Edellinen punnitus: 73 kg
Paino nyt: 74,5 kg
erotus: + 1,5 kg
Kokonais pudotus: 25,5 kg
En ole ehtinyt kirjoitella, mutta paino on lähtenyt laskuun!
Aloituspaino 4.9 94
Paino nyt 19.9 92
Pudotusta - 2 kg (-1/vko)
Tavoite 69-74 kg
matkaa siis ainakin 18 kg
Hitaasti hyvä tulee!
Olen tiputtanut paivoa ihan vaan terveellisellä ruokavaliolla, mutta tämän viikon alusta päätin kaivaa taas painonvartioitten vihkosen esiin ja pisteillä jonkin aikaa...
Hyvin on tuntunut useimmilla alkaneen! Suosittelen lämpimästi tutustumista kutri.net sivustoon, jonka avulla pudotin aikaisemmin jo ensimmäiset kymmenen kiloa, lisäksi netistä löytyy tuo kalorilaskuri.fi, mikä on halpa tapa pitää kirjaa ruokailuistaan!
kuullaan ensi viikolla!
Tänään oli punnitus, tulos -0.8kg.
eli
Lähtö 93,4kg
paino nyt 91,2kg
pudotus -2,2kg
tavoite 74kg
Viikonloppuna vähän kyllä herkuttelin. Olisin odottanut painon putoavan enemmän näin alussa..
mutta hyvä näin.
-marica28
Heipä hei!
Tänään siis on mun punnituspäivä. Hienoa olikin katsoa vaakaa kun paino oli tippunut hieman. Nyt oon ensimmäisestä tavoitteesta enää puolentoista kilon päässä, jee!! Lupasin itselleni, että kun puntari näyttää 80 kiloa saan syödä yhden suklaa patukan. Olo kyllä tuntuu jo hieman paremmalta kun on saanut tota painoa alas. Ja sit alkaa toi flunssa pikku hiljaa painumaan taka-alalle.
Lähtöpaino: 89,5 kg (aloituspäivä 23.8.)
Paino tänään: 86,5 kg
Muutos edelliseen viikkoon: -0,6 kg
Painon muutos yhteensä: -3 kg
Tavoitepaino: 70-74 kg
Hitaasti hyvä tulee=)
Mukavaa syksyistä keskiviikkoa kaikille!!
Pääsen nettiin vain epäsäännöllisesti kerran, pari viikossa, mutta mielelläni tulisin teidän kimppaan mukaan, jos vaan otatte. Sikälikin hyvä, kun teillä ei ole tiettyä punnituspäivää.
Eli olen kahden alle 2-vuotiaan lapsen kotiäiti. Omaan normaalipainoon on matkaa n. 13 kg, jälkimmäistä raskautta edeltäneeseen tilanteeseen 10 kg ja ekaa raskautta edeltäneeseen 17 kg. Viimeisen kuukauden aikana paino on pudonnut n. 4 kg, joten varmaan sopisin teidän porukkaan.
Tarkoitus olisi pudotella painoa rauhallisesti, ehkä n. 200-500 g viikossa, kun imetän edelleen. Keinoina vaunulenkit ainakin 3-4 kertaa viikossa ja herkuttelun vähentäminen. Saa nähdä, miten tuo toimii. Kerran aiemminkin olen tällä palstalla pudottanut painoa, eli ennen esikoisen raskautta, ja ainakin silloin vertaistuesta oli apua. Toivottavasti myös nyt, vaikken ehkä yhtä usein pääse kirjoittelemaan kuin tuolloin.
Eli tässä minun tietoja:
- lähtöpaino nyt: 78 kg
- tavoite: 65 kg
- välitavoite: 68 kg (eli -10 kg, oli ennen raskautta)
Meillä on sellainen ikivanha vaaka, joka näyttää painon vain puolen kilon tarkkuudella, mutta kun pudotettavaa on ihan reilusti, niin eiköhän tuo tarkkuus riitä.
Terveisin Marja
en ehtiny viime viikolla ilmotteleen mitään itsestäni...
mutta viime viikolla oli taas se perinteinen -200g
tämän viikon punnituksessa -400g
mittanauhan avulla totesin että liikuntaharrastukset ovat tehneet tehtävänsä: sairaalasta kotiutumisen jälkeen vyötäröstä (siitä sen kirotun alavatsan kohdalta) - 7cm ja lantiosta - 5 cm :)
Huomenta tytöt!
Minulla on ihan hyvä viikko taas takana - pudotusta tällä viikolla 900g, kokonaispudotusta 5 kg :) Lukemat tänään 71 kg ja välitavoitteena se 65 kg marraskuun loppupuolella alkavaan lomaamme mennessä. Lopullinen tavoite n. 60 kg.
MARJA08: tervetuloa mukaan! Alunperin meillä oli punnituspäivänä perjantai, mutta osalla se on muu päivä ja minun puolestani jokainen voi punnita itsensä sinä päivänä kuin haluaa. Kuulumisia voisi muutenkin käydä kirjoittelemassa pitkin viikkoa - pino pysyisi elävämpänä ja siten tsemppikin olisi paremmin päällä!
Keinoina minulla edelleen ohjenuorana painonvartijoiden pisteet ja aerobinen liikunta, lähinnä spinning. Pullat sun muut makeat herkut olen jättänyt lähes kokonaan pois. Suolaisista herkuista syömme mieheni kanssa kotona tehtyä pizzaa edelleen kerran viikossa ja yhden juustohampurilaisen söin viime viikolla... muuten olen jättänyt nekin pois - ja olen huomannut, että se on ollut yllättävän helppoa! Niitä on tullut syötyä ehkä enemmän tavan vuoksi kuin siksi että olisi oikeasti tehnyt mieli. Myös leivän syöntiä olen vähentänyt paljon. Mutta minulla ei mikään ole periaatteessa kiellettyä - esim. pizzapäivänä syön pizzapalani hyvällä omalla tunnolla ja kevennän päivän ruokailuja muuten. Ja itse tehtyä on helppo säännellä, esim. juustoa ei tarvitse paljoa ja silti tulee makua!
Tulipa pitkä tarina... Hei kymppitytöt, tsemppiä kehiin ja kaikki pinoutumaan! Katse kohti _hoikkaa_ kesää 2007!
Viidennen laihisviikon tuloksia :)
Lähtöpaino (21.8): 82kg
Paino nyt: 77,2kg
Painon muutos edelliseen viikkoon: -1,3kg
Painon muutos yhteensä: -4,8kg
Tavoitepaino: 60-65kg
En meinannut uskoa että viikossa oli lähtenyt yli kilo =) Lauantaina tein tosin suursiivousta ja eilen kävin jumpassa joten kaloreita on palanut aika kivasti.
Mä haluaisin kovasti ostaa kotiin jonkinlaisen stepperin tms. Se ei saisi viedä kovin paljoa tilaa, toisinsanoen olis kiva jos sen saisi laitettua kasaan esim. sängyn alle. OSAAKO JOKU SUOSITELLA SELLAISTA?! Voisin sillä rehkiä tunnin päivässä kun nuorimmaiset nukkuvat päikkäreitä...
Hienoja tuloksia on tosi monilla ollut, hyvä tytöt! Ja tsemppiä kaikille!
Tansku
Mulla on pari vuotta sitten Anttilasta ostettu " sivuttaisstepperi" , tai miksi sitä nyt sanottaisiin.... askellussuunta on siis ikään kuin sivulle. Poljin sillä aikoinaan aika usein telkkua katsellessa ja hyvin sillä sai hien pintaan. Nyt sen käyttö on jäänyt, kun taapero ei nuku päikkäreitä eikä hänen hereillä ollessaan pysty käyttämään.. Se on aika pienikokoinen, itse olen säilyttänyt sitä olkkarin (liinallisen) pöydän alla. Mahtuu aika kätsästi myös esim. vaatehuoneeseen tai jos on korkeat jalat sängyssä niin ehkä myös sängyn alle. Maksoi jotain 60 euroa.
Tulkaa nyt ihmeessä kaikki kirjoittelemaan kuulumisia! Meitä oli alkuun kasassa vaikka kuinka paljon, miksi pino on niin hiljainen?
Mulla on ihan hyvä viikko takana, vaaka näytti aamulla 71,9 kg, pudotusta viime viikosta 800g. Nyt on pientä flunssaa päällä, joten en ole alkuviikon jälkeen käynyt liikkumassa ollenkaan.
Marisca28: kysyin työkaveriltani niistä pisteistä ja hän oli kyllä sitä mieltä, että appelsiinit on aina vaan nolla pistettä. Tosin ei niitä silti kai pitäisi ihan kilokaupalla syödä, mutta tuskinpa kukaan hirveän montaa appelsiinia jaksaisikaan syödä päivässä. Itse syön esim. töissä välipalana tai illalla jos tekee jotain mieli. Napero79, sinullako oli se romppu, mitäs se sanoo appelsiineista??
Kirpeää syysviikonloppua kaikille!