Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

--KYMPPITYTÖT--

31.08.2006 |

Huomenna elikkäs 40min päästä alkaa kilojen pudotus...oletteko valmiit??

halusin laittaa pinon valmiiksi pystyyn odottelemaan.

Nukkukaa hyvin!! Nyt lähtee läskit !! ........ 8)

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieletön suoritus jo nyt! Jaksat varmasti loppuun asti kun olet jo näin pitkälle päässyt! Me voidaan ottaa kaikki susta oppia!

NAPERO79: Mitä mieltä olet siitä Painonvartijoiden CD-rompusta? Mitä siitä oikeasti löytyy? Olen miettinyt sen tilaamista, mutta se oli muistaakseni aika kallis... Nyt minulla on kopio työkaverilta vanhasta pistevihkosta, siitä rompulta löytyisi varmaan aika paljon enemmän...

Muuten minulla on mennyt ihan hyvin. Paino on pudonnut perjantain lukemista 400g ja on 72.7 kg. Tänään spinnaamaan!

Vierailija
22/59 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

iski vaan eilen flunssa päälle ei kiva juttu. Toivottavasti olis nyt tippunu edes puol kiloa viime viikosta. Jos sit loppuviikosta pääsis taas vesijuoksemaan. On muuten kiva liikunta muoto, tai ainakin mä tykkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tänään oli sit taas mun punnituspäivä. Paino on tippunu viime viikosta 1,3 kiloa, jee. Kyllä ne kilot vaan tuntuu lähtevän ku oikeen yrittää.

Eli

Lähtöpaino: 89,5 kg (aloituspäivä 23.8.)

Paino tänään: 87,4 kg

Muutos edelliseen viikkoon: -1,3 kg

Painon muutos yhteensä: -2,1 kg

Tavoitepaino: 70-74 kg

Eka välietappi on 85 kiloa, vähän on siihen vielä matkaa.

Vierailija
24/59 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta cd:stä kamiliya (meniköhän oikein?) kyseli. Mä merkkaan sinne kaiken, siellä on sellainen päiväkirja systeemi, johon pystyy merkkaamaan päivän ruoat, liikuntapisteet yms. Mielestäni on ihan huippu!!! Kannatan hommaamista. Ei tartte niiden lippusten kanssa pelata, ja löytyy kaikki pisteet ruoille ja muille + sunmuut sieltä kunhan etsii, joka sekin on helppoa. Ja mietittiin mieheni kanssa sitä, että tuo cd kyllä tuo hintansa takasi, koska ei " tartte" mennä tuonne ryhmään ja maksaa joka viikko sitä melki kymppii. Joten seitsemässä viikossa tuo rahat takas...

Mutta perjantaina palaan... punnitustuloksen kanssa...

Napero

Vierailija
25/59 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eka laihis viikko siis takana ja hyvin sujui. Söin aika paljon, mutta leivän ylenmääräisen mussutuksen sain jätettyä ja ruokailun säännöllisyyskin meni melkein suunnitellusti.

Mun kulutus taitaa olla aika suuri kun imetän ja liikuntaakin tulee reilusti joten nälkää ei oo tarvinnut nähdä. Vielä olisi varaa pienentääkin ruuan määriä, mut katon sit jos pudotusvauhti alkaa hiipua. Mitään kaloreita tai pisteitä en oo laskenut vaan ihan mutu tuntumalla oon mennyt.

Ajattelin aloittaa kotona jumppailee viel lisäks tuollasta callanetics jumppaa kun äiti niin kovasti sitä kehui. (kuulemma kiinteytyy ja pienenee melkein silmissä;)

90,5/89,3/70

viikonsaldo:-1,3kg

yhteensä: -1,3kg/20kg

Hienoja tuloksia teillä!

Innolla vaan taas uuteen viikkoon:)

Vierailija
26/59 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tuli vähän lisää painoa, mutta on kyllä " vaikee" kun oon käyn kylässä, ym...

aloituspäivä oli: 25.8

Lähtöpaino: 86.6

Paino nyt: 85.6

Tavoitepaino: 65 (eka välitavoite 80)

Viikkopudotus: +700g (elikkäs takas tuli mitä viikko sit meni...)

Kokonaispudotus: -1kg

Vierailija
27/59 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kauhean tyytyväinen, vaikka paino onkin pudonnut. Minulla on tapana käydä joka aamu vaa' alla ja olen tällä viikolla käynyt alhaisemmissakin lukemissa kuin mitä vaaka tänään näytti. Söimme illalla suolaista ruokaa, joten voi olla tietty turvotustakin, ehkä loppuviikosta tasoittuu.....

Paino nyt 72.7 kg

Viikkopudotus -400g

Kokonaispudotus reilut 3 kg, en muista ihan tarkkaa aloituspainoa, jotain reilut 76 kg se oli.

Olen liikkunut aika reilusti ja miettinyt syömisiä ihan tosissaan, joten vähän harmittaa ettei paino ole enempää tippunut. Pisteitä olen laskenut noin suunnilleen enkä ole mielestäni syönyt yli pisteiden, joinakin päivinä jopa alle. Niinkään ei kai saisi tehdä.... Mutta, ei auta kuin jatkaa....

XL-mammalle onnittelut hyvästä viikosta! Napero79:lle tsemppiä, ei lannistuta tytöt!!

Vierailija
28/59 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..paino putoaa. sais olla kovempi vauhti :(

aloituspvm: 21.8

viikon pudotus:-200g

pudotus yht: -1400g

tavoite: -21kg

Vierailija
29/59 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Oletpas sinä hyvinvoivan näköinen!"

Ihan kiva kuulla tollaisia, eivät kehtaa kysyä, että " oletkos laihtunut?"

Pv ryhmässä tosiaan käyn, eilen sain rikottua ensimmäisen 3kg:n virstapylvään! Laihtuminen on alkanut hidastumaan (ehkä asettumassa uomiinsa), mutta ihan hyvä tahti silti. Olisikohan viime viikkoisella jätskin mussutuksella osansa asiaan...? Mutta hyvältä se maistui!

Tänäänkin tekisi hirveästi mieli mäkkiruokaa, mutta kun EI EI EI!!!

Noniin, viikonloppuja!

Vierailija
30/59 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino pudonnut 1,7 kg ja syöny oon koko ajan,eli nälkää en ole nähnyt.olen vaan vaihtanut pullat ym ruisleipiin.ravintolassa olen lounastanut muutaman kerran, mutta niiltä päiviltä olen vähentänyt muita syömisiä.söin jopa kokonaisen raffel mega pussin keskiviikkoiltana...mutta sou vat! tarkotus on olla armollinen ja hitaasti hyvä tulee...TSEMPPIÄ TYTÖT!

ai nii, liikuntaa en ole " kerennyt" harrastaa... :(

Lähtö:93 ( 1.9.06)

Nyt: 91,3

pudotus: 1,7

Vierailija
31/59 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta jäi tämän viikon punnitus väliin kiireen takia, (ihan oikea syy) ja palaan taas kertoilemaan kuulumisia ensi torstaina.

Hyviä tuloksia olette saaneet, tsemppiä kaikille!

Vierailija
32/59 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hienoja tuloksia olette saaneet -onnittelut kaikille!

Täällä kaivataan tsemppejä... Painossa ei ollut tapahtunut viikossa mitään. No, positiivista on se ettei paino ollut noussutkaan...

Lähtöpaino: 82kg (21.8)

Paino nyt: 79,2kg

Muutos edelliseen viikkoon: +/-0

Painon muutos yhteensä: -2,8kg

Meillä kävi perjantaina ja lauantaina vieraita ja tuli itsekin herkuteltua :(

Hyvää viikkoa kaikille!

Tansku

Vierailija
33/59 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hiljaiseksi yhtäkkiä muuttunut meidän jengi. Pistetään kaikki kuulumisia kehiin vaikkei dieetti olisikaan päässyt kunnolla vauhtiin, eiks jees?

Tällä tytöllä pyyhkii ihan hyvin. Olin eilen taas supertehokkaalla spinning-tunnilla ja vaaka näytti tänään aamulla 71.6 (pe 72.7)!! Tosin siitä tullaan varmaan takaisin päin, nesteet oli luultavasti aika minimissä eilisen jälkeen.

Ruokapuolella olen pitänyt niitä pv pointseja ohjenuorana, joskaan en ole tarkkaan kaikkea ylös kirjannut. Appelsiineja ja verigreippejä olen syönyt urakalla, niissä on nolla pistettä! Liikuntapuolella olen keskittynyt spinnaamiseen, tulosta tulee ja hyvä olo muutenkin. Lihaskuntoharjoitus pitäisi varmaan tähän vielä lisätä, jotta paino lähtisi läskeistä eikä lihaksista.

Tsemppiä kaikille, laittakaa kuulumisia!!

Vierailija
34/59 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tänään paikkareiden punnitus. Tuntuu, että on lähteny ihan mukavasti, mutta nesteethän ne poistuu ekalla viikolla. Viikkokin on menny yllättävän hyvin. Pisteissä on pysytty.

Mulle sopii viikottainen painonvartijat-käynti, kun saan sit ryhmästä motivaatiota ja inspistä jatkaa seuraavan viikon.

Liikunta on jääny vähäiseksi (syy:kotona poika 10kk ja väsään opinnäytetyötä, joten vapaa-aika kortilla) kotona tulee puuhattua kaikennäköistä hyötyliikuntaa ja rattailla kävellään sen verran minkä poika jaksaa istua aloillaan.

kamiliya: olen käsittäny pv:n pisteistä, että yksi appelsiini on 0pist ja seuraavista menee pisteitä. Ja verigreippi puolikas 0pist ja seuraavista menee taas pisteitä. Olenko käsittäny väärin ?

Nyt siis koululle ja tenttiin ja illalla punnitukseen. Tulen sitten kertomaan miten kävi..

Mulla oli siis viime viikon tiistaina alkupaino 93,4kg(hui kamalaa...)

-marica28

Vierailija
35/59 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hitsi, saatat Marica28 olla oikeassakin! Mä en ole käynyt ryhmässä, työkaverilta sain vuosia vanhan pistevihkon ilman sen kummempia saatteita. Mutta hän on ahkera pointsaaja, kysäisenpä asiaa häneltä.

Toisaalta, aika paljon olen esim. appelsiineja syönyt ja paino on kuitenkin pudonnut, joten ei tässä suurempaa vahinkoa ole syntynyt.

Vierailija
36/59 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja paino pudonnut 1,6kg - jees! Tästä pitää jatkaa samaan malliin! Olen syönyt pullan ja pienen suklaapatukankin ja illalla myöhäänkin iltapalaa jos on ollut nälkä, mutta ilmeisesti pysynyt kohtuuden rajoissa. Liikuntaa ei ole tullut harrastettua niin paljon kuin piti, mutta yritän jatkossa raahautua useammin.

Aloituspaino 91,4

Viikkotulos -1,6

Pudotus yhteensä -1,6

Paino nyt 89,8

Tsemppiä taas tähän viikkoon!

Vierailija
37/59 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punnitus takana ja paino oli pudonnut 1,4kg

Lähtö: 93,4kg

Nyt: 92kg

Pudotus yht: -1,4kg

ihan tyytyväinen olen. liikunta on jäänyt minimiin, eli ruokavaliolla on tuo paino lähtenyt.

-marica28

Vierailija
38/59 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisin lukemat 80-82kg jouluun mennessä, sen mikä oli ennen raskautta. siitä olis sit keväällä hyvä jatkaa.. se olis noin 800g/viikko. aika paljon, mutta katsotaan. varmaan niitä + viikkojakin joskus tuleepi.

Ei muutaku tsemppiä kaikille ja elämä kevenee :) ainakin elinpainosta..

-marica28

Vierailija
39/59 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olis sit mun punnituspäivä, vähän pelotti ettei olis paino tippunu, mutta olihan se vaikkei kovinkaan paljoo. Mut kai se pienikin tiputus on tiputus. Tosin nyt voi hiukan vaikuttaa se että olen pienoisessa syysflunssassa niinkuin koko meidän poppoo.

Lähtöpaino: 89,5 kg (aloituspäivä 23.8.)

Paino tänään: 87,1 kg

Muutos edelliseen viikkoon: -0,3 kg

Painon muutos yhteensä: -2,4 kg

Tavoitepaino: 70-74 kg

Tsemppiä kaikille=)

Vierailija
40/59 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen vihdoin ymmärtänyt missä tässä laihdutuksessa on kyse eli olen muistanut olla herkuttelematta ja pitänyt ruokapäiväkirjaa nyt muutaman päivän. Liikuntaa pitäisi kyllä lisätä ja kasvisten syöntiä...

Paino ei ole tippunut, mutta ehkä se tästä nyt pikkuhiljaa kun alkuun päästiin.

Tästä listasta on kyllä tosi iso apu ja toimii myös muistuttajana, kun itekin yritän tätä laihdutusurakkaa sovittaa lapsenhoidon ja lopputyön tekemisen väliin :). Tai siis elämän tapojen muutosta tässä kait yritetään, ettei taas kohta tarttis laihduttaa.

Tsemppiä kaikille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme