Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

--KYMPPITYTÖT--

31.08.2006 |

Huomenna elikkäs 40min päästä alkaa kilojen pudotus...oletteko valmiit??

halusin laittaa pinon valmiiksi pystyyn odottelemaan.

Nukkukaa hyvin!! Nyt lähtee läskit !! ........ 8)

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtöpaino: 93kg

Tavoite: 75kg

Pudotusta: +/-0kg

Tässä on mun alkutiedot. Laitetaanko viikkopudotus ainoastaan vai kokonaispudotus myös ?

Mä aloitan painonvartijat tiistaina, joten mulla tulee punnituspäiväksi tiistai.

Eli seuraava ilmoittautuminen on sitten ti 12.9..

Onko kukaan mukana mtv3 keventäjissä ?

Tsemppiä kaikille ja toivotaan, että tästä ne läskit alkaa nyt lähteä tai ainakin kiinteytyä ;)

Itselläni on motivaationa omat häät ensi kesänä..

-marica

Vierailija
2/59 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla urakka alkanut yli kolme viikkoa sitten ja nyt pudotusta yht. 4,2 kg.

Olen 176 cm pitkä.

Alkupaino 93,1kg 9.8-06

Tavoite paino 72-74kg noin....

paino nyt 88,9 kg

Pudotus siis yht. 4,2 kg.

eli vielä on matkaa n. 16 kg.

mutta lukema näyttää heti paremmalta, kun eka numero pieneni ; )

Tsemppiä kaikille, minulla oli vaikea viikko, sortumisia tuli melko paljon, mutta silti miinusta melkein kilo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoin meidän painoja ja tavoitteita, melkein samoissa mennään.

missä päin käyt p-vartijoissa?

Vierailija
4/59 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mula on pituutta vain 160, joten pudotettavaa olisi enemmänkin kuin tuo 75kg, mutta katotaan nyt sinne asti ensin kuinka rankaksi käy..

Aloitan painonvartijat Vaasan lähistöllä. Menikö yhtään samoille suunnille ? :)

-marica

Vierailija
5/59 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtöpaino:93kg

Tavoite:68kg

Välietappi:88kg

Paino nyt:93kg

pudotus viikossa:0kg

kokonaispudotus:0kg

...mulla vielä hakusessa tämä merkkaustapa...

aloitin aamun ruisleivällä.maistui aika puulta,kun olen tottunut syömään vaaleaa leipää.muhun iski nuha just sopivasti, et lenkille ei varmaan tänään tule lähettyä.tsemppiä kaikille!!!!!

Vierailija
6/59 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas mukava viimein tarttua urakkaan ihan tosissaan! Oon jo kuukauden verran harrastanut liikuntaa säännöllisesti ja ihan kuin olisin jo vähän vähemmän höllyvä, mut taitaa vaan silmät harittaa vähistä yöunista;)

Otin ihan mielenkiinnosta myös mittanauhalla joitain mittoja ylös niin on sit kiva niittenkin kehittymistä seurailla sillon tällön. Liikunta kai voi näkyä enemmän senttien kuin kilojen katoamisena. Mut nyt lähtee tuo puntarinkin lukema viimein laskusuuntaan!

Mun lähtötilanne on siis tällanen:

lähtö:90,5kg

tavoite:70kg

Pituutta löytyy 176cm ja ikää 24v. Viiden kilon välietapeilla ajattelin itseäni aina jollain kivalla palkita:)

Vierailija
7/59 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tosiaan aloitin ton laihduttamisen jo viime viikon keskiviikkona ja ensimmäisen viikon tiputus oli vaan vajaa kilo, mutta kaikki tiputushan on aina eteenpäin. Ensimmäinen tavoite mulla on 85 kiloa, ajattelin että noi siitä seuraavat välitavoitteetkin olis viiden kilon välein.

Nää viikonloput on vähän kidutuksia ku sillon iskee eniten houkutuksia. Sit meillä alkaa kohta kaiken maailman synttäri ruljanssit. Mut eiköhän tämä tästä.

Tsemppiä kaikille=)

Vierailija
8/59 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka epätoivo välillä on vallannut mielen, niin nähtävästi tuloksia alkaa hitaasti mutta varmasti tulla! aloitin jo heinäkuussa syömään kevyemmin, mutta pisteilyn aloitin " virallisesti" 21.8. ennen minulla on lähtenyt pisteillä suurempia määriä kiloja pois kuin nyt, mutta on se tähänkin oltava tyytyväinen:

aloituspvm: 21.8

viikon pudotus:-1100g

pudotus yht: -1400g

tavoite: -21kg

olen syönyt herkkujakin, maanantaina tuli täys repsahdus. onneksi pystyin palaamaan ruotuun heti seuraavana päivänä.

nyt odottelen että aerobic alkaa myös tuossa lähikoululla niin voin mennä sinnekkin hikoilemaan :)

täytyy ottaa tavaksi käydä vain kerran viikossa puntarilla, eikä hypätä sillä joka päivä niinkuin tähän asti. ja samaten mittanauhan voisi ottaa kerran parissa viikossa esiin. ..

hyvä me kaikki !!!

Vierailija
9/59 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä itsekseni jo järkiperäistänyt syömisiä elokuun ajan. Lähtöpaino oli reilut 76 kg, tänään aamulla vaaka näytti 73,1 kg, joten pikku hiljaa alkaa tuloksia tulemaan. Olen kokeillut Nutriksen ja Kiloklubin viikon näytepätkät ja minulla on myös painonvartijoiden pisteet. Sen olen huomannut, että leivän syöntiä kannattaa vähentää, erityisesti vaalean leivän... Liikuntapuolella olen keskittynyt spinningiin, siellä rasva palaa! Minulle tuo polkeminen sopii, mutta suosittelen jokaiselle itselle mukavalta tuntuvaa aerobista lajia - lihaskuntoa kuitenkaan unohtamatta!

Mulla tavoitteena 60 kg, välitavoitteena 65 kg.

Lähtöpaino n. 76 kg

Paino nyt 73,1 kg

Tavoitepaino 65 --> 60 kg

Viikkopudotus 1,0 kg

Kokonaispudotus n. 3 kg

Tsemppiä kaikille!

Vierailija
10/59 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole tosiaan minäkään varma miten tulisi ilmoitella. Aloitin urakkani 17.8. painonvartijoissa, joten ilmoitan sen lähtöpainokseni. pituutta 165cm

Lähtö: 89,9kg

Tavoite: 65 (80 jouluun mennessä)

Paino nyt: 87,2kg

ero viime vko: -1,3kg

kokonaispudotus: -2,7kg

ens kerralla ilmoitan siis eron viime kk.

Olen todella tyytyväinen omasta mielestäni vauhdikkaaseen alkuun (imetän osittain). Sauvakävelyä olen mahdollisuuksien mukaan harrastanut, tekisi mieli päästä kerran viikossa punttikselle tai jumppaan. Ajankäyttö vauvan kanssa vain on hieman rajallista.

Vierailija
11/59 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan lähelle osunut, asun Hesassa!

Mutta ei se mitään, tsempataan ja sulatellaan tää hyvinvointi pois pikku hiljaa, ensi kesänä ollaan jo hoikkia!

Ja nää tsempit oli kaikille, kymppitytöt kutistuttavat kilonsa kimpassa!

Vierailija
12/59 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitanpa minäkin lähtötilanteeni tänne, aloitin Painonvartijoiden kirjekurssin maanantaina 21.8 ja punnitsen siis itseni aina maanantaisin.

Lähtöpaino 21.8: 82kg

Viimeisin punnitus 28.8: 79,6kg

Painon muutos yhteensä: -2,4kg

Tavoitepaino: 60-65kg

Pituutta mulla on 164cm =)

Ättälle pikaista paranemista flunssasta! Sama tauti iski muhunkin eilen :( Ottaa tosi paljon päähän, jumppa alkaisi sunnuntaina mutta en uskalla mennä sinne kipeänä. Osasin tautia odottaakin, kaikki neljä lasta ovat parhaillaan flunssassa.

Tsemppiä kaikille, yhdessä me onnistumme!

Tansku

Vierailija
13/59 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse aloittanut painon pudottamisen jo aikaisemmin, kuitenkin kiloja vielä PALJON on pudotettavana. Laitan tilanteeni siitä mistä olen lähtenyt. Itseäni " tsemppaan" niin, koska viimeiset viikot on paino vaan jumittunut samaan eikä tipu nyt ollenkaan :o(

Pituutta mulla on kaikki huimat 152 cm.

Lähtöpaino: 100 kg

Paino nyt: 73 kg

Tavoite: 52 kg

Viikkopudotus: 0 kg

Kokonais pudotus: - 27 kg

Vierailija
14/59 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt parisen viikkoo ollut " tiukalla" painonvartijoiden pistesysteemillä (to tuli painonvartijoiden syö ja nauti cd-rompppu, vautsi on hyvä... niin siis tilasin tuon cd:n koska aattelin eka kokeilla itekseen pudotusta, kun on jo " tuttua" , mut jos ei onnaa niin sitten painelen ryhmään.). Siis itsekseni yrittänyt, ja pikkuhiljaa alkaa tuottamaan tulosta, hitaasti mutta (toivottavasti) varmasti.

aloituspäivä oli: 25.8

Lähtöpaino: 86.6

Paino nyt: 85

Tavoitepaino: 65 (eka välitavoite 80)

Viikkopudotus: 700g

Kokonaispudotus: 1,6kg

Niin ja siis olen punninnut itteeni joko pe tai la, miten oon muistannu/kerenny.

Vierailija
15/59 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tämä prosessi on ollut päällä keväästä asti, mutta tuloksia ei ole tullut (huonoa itsekuria). En ole tainnut saada oikein kunnon tsemppiä täälle, mutta toivottavasti tämä ryhmän tuki auttaa. Kesä meni pitkälti lomaillessa ja nautiskellessa, mutta uskon syksyn tuovan säännöllisyyttä sekä syömiseen että liikkumiseen. Olen siis koko kesän pomppinut 3 kilon sisällä ja nyt on huippulukemat, joista sitten lähdetään alaspäin.

Aloituspaino 91,4

Välitavoitteet 83 (jouluun mennessä), 75 (ensi kesään mennessä)

Lopullinen tavoite 65

Viikon tulos +/-0

Pudotus yhteensä +/-0

Mukavaa viikon jatkoa kaikille!

Vierailija
16/59 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaina tuli herkuteltua taloyhtiön juhlissa, ja se näkyy vaakalukemassakin :( Toisaalta ekan viikon tulokseni oli tosi hyvä joten en anna viime viikon tulokseni masentaa. Kävin eilen jumpassakin vaikka nuhaa on edelleen.

Katuska, vautsi kuinka paljon olet jo pudottanut painoa! ONNEA siitä! Olo tuntuu varmaan paljon kevyemmältä =)

Ja sitten mun lukemia:

Lähtöpaino: 82kg

Paino tänään: 79,2kg

Muutos edelliseen viikkoon: -400g

Painon muutos yhteensä: 2,8kg

Tavoitepaino: 60-65kg

Tsemppiä kaikille taas tähänkin viikkoon!

Tansku

Vierailija
17/59 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on kyllä jo huomattavasti kevyempi olo, mutta saisi olla vieläkin kevyempi :o) Vaatekaapissa odottaa 6 laatikossa vaatteita kun vaan paino tippuisi lähelle edes entistä.

Nyt on tosiaan jotenkin paino vaan jumiutunut jo kolmeksi viikoksi tähän samaan ja ongelmahan mulla on todellakin, että ainut liikuntamuoto on vaunujen työntely...

Joka päivä aamulla lupaan itselleni jumpata illalla, kun saan tytön yöunille, mutta olen sitten niin väsynyt, että aina se vaan jää.

Mies kun on hirmu pitkät päivät töissä, niin ei ole hoitajaa vauvalle että itse pääsis salille tai jumppaan, no toivon onneksi noin kuukauden sisään asiaan muutosta, että miehen päivät lyhenisi ja olisi muutama vapaakin viikossa, se helpottaisi omaa tilannetta niin laihdutuksen kuin vauvan hoitoon yleensäkin.

Nyt kuulukin jo kutsuhuuto aamu nokosilta, joten...

Kaikille tsemppiä pudotuksiin.

Vierailija
18/59 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pudotettavaa ainakin se 20, mieluummin 25 kg ja tänään ajattelin aloitella. Mulla on kotona vain tuollainen rulla vaaka, joten tulosten raportointi hieman vaikeaa... Näkyy siitä kuitenkin ainakin millä kymmenellä mennään :)

Alkupaino 94 kg (4.9.2006)

Alkutavoite 8lla alkava paino

Tavoite 69-74 kg, toiveissa olisi vuoden loppuun mennessä seiskalla alkava paino, vaikka voikin olla liian rankka tavoite (n. -5kg/kk?).

Mun pahin ongelma taitaa olla sokeri/vaalea jauho riippuvuus, eli itseni olen lihottanut leivillä, pullilla ja karkilla. Tarkoituksena on muuttaa elämäntapoja pysyvästi ja löytää uudelleen oma aktiivisuuteni.

Vierailija
19/59 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloitin laihdutukseni jo 23.8, mutta kovin hyvin ei ole sujunut. Melkein viikko meni ilman herkkuja, ja sitten innostuin taas syömään suklaata ja sitä taas äsken mussutin. Nyt sitten huomasin, että olen todellakin tunnesyöjä - lapsi sairasti ja palkitsin sitten itseni suklaalla kun sain hänet taistelun jälkeen nukkumaan. Tänään taas sama homma; kuukautiset ja väsymys ' oikeuttivat' suklaansyöntiin. No, eiköhän se tästä...

Lähtöpaino: 77 kg

Paino nyt: 77 kg

Tavoite: 68 kg (myöhemmin noin 60 kg)

Pudotus: 0 kg

Vierailija
20/59 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me vielä aika isoja ollaan, mut onneks täällä on hyvin tilaa eli ei kun mukaan vaan;)

Mullakin toi " virallinen" tavoite on se 20kg mut haaveissa ois saada paino joskus sinne 65 kiloon eli matkaa ois se 25kg. Saas nähä kuin rouvan käy.

Eipä tässä muu auta kun koittaa saada selkäytimeen sellaset uudet elämäntavat, että tää on viimenen kerta kun tarttee laihduttaa. Koitankin ajatella tätä enemmän uusien elämäntapojen opettelu aikana kuin laihutuskuurina.

Omaa aktiivista itseäni minäkin kaipailen ja tuntuu et kyllä se siellä kilojen alla on vielä olemassa ja vähitellen jo löytymässä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän