Miksi naiset joutuvat pettymään useimmiten miehiin?
Nyt suhteissa olleena ja sittemmin sinkkuillessa olen huomannut, että naiset joutuvat tämän tästä pettymään miehiin. Suhteessa ollaan epäkypsiä, -luotettavia, itsekkäitä jne. Sinkkumaailmassa miehet tuntuvat olevan ailahtelevia, huonosti luettavia, taas kerran epäluotettavia.
Olen saanut tarpeekseni pettymyksistä miehiin. Viimeisin oli ihan liikaa. Löysin ihanan miehen, mutta ei siitä saanut irti missä mennään. Jäi epäselväksi kiinnostiko vai ei... edellinen kiinnostava taas oli ensin innokas, mutta lopetti yhteydenpidon alko-ongelmansa tultua ilmi (onneksi)! Sitä edellinen paljastuikin vielä suhteessa olevaksi perheen isäksi, olikin liian komea sinkuksi...
lista on loputon.
En jaksa miehiä.
Kommentit (52)
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 18:10"]
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 17:29"]
naisen biologia on sellainen että naisen tulee olla äärimmäisen itsekäs. jos ihmiselle kelpaa vain paras mahdollinen niin siinä on omat halut ja tarpeet 100% etusijalla. miehen pitäisi rahoittaa kaikki mahdollinen ja uhrata elämänsä siihen että raataa töissä ja kaikki työn tulokset pitää antaa naiselle ja tämän lapsille. mies on resurssipooli naiselle... totaalista itsekkyyttä. miehen näkökulmasta.
[/quote]
tuossahan ei ole mitään pahaa vaan puhdasta biologiaa... naaraan tehtävä on hankkia parhaat mahdolliset geenit jälkipolville.
kuka tuon kieltää ei suostu puhumaan asioista asioina.
[/quote]
Eli naiset on itsekkäitä kusipäitä? Itsekkäitä ihmisiä ei voi ikinä kunnioittaa ollenkaan.
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 18:46"]
No monilla kolmikymppisillä sinkkumiehillä on todella syynsä siihen sinkkuuteen. Jos ei varsinaisia elämänongelmia ole niin sitten sitoutumiskammoa ja asennevammaa senkin edestä.
[/quote]
Mikäs 30 vuotiaiden sinkkunaisten ongelma sitten on?
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 19:06"]
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 17:23"]
Et osaa erottaa jyviä akanoista, Olen huomannut, että jo 10 minuutin ensikeskustelusta osaa tulkita, millainen mies on. Kunnollinen mies on avoin ja rennon oloinen. Puhuu syvällisiä ja herkkiä nopeasti.
[/quote]
Kukaan täysijärkinen ei rupea puhumaan tuntemattomalle 10 minuutin jälkeen syvällisiä.
[/quote]
Olen eri mieltä. Se on sitä, kun synkkaa.
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 19:10"]
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 18:46"]
No monilla kolmikymppisillä sinkkumiehillä on todella syynsä siihen sinkkuuteen. Jos ei varsinaisia elämänongelmia ole niin sitten sitoutumiskammoa ja asennevammaa senkin edestä.
[/quote]
Mikäs 30 vuotiaiden sinkkunaisten ongelma sitten on?
[/quote]
Sitoutumiskammoiset ja asennevammaiset miehet.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 17:33"]
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 17:21"]
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 17:11"]
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 17:06"]
Nainen pettyy, koska odottaa jotain, mitä ei tule. Miehiltä ei pidä odottaa mitään, ellei niitä osaa manipuloida. Jos osaa, ne saa tekemään mitä vaan. Valitettavasti tämä vaatii vaivannäköä myös naiselta.
[/quote]
No kerro vinkkejä miten miestä sitten manipuloidaan niin että sen saa tekemään haluamiaan asioita?
[/quote]
1. Esitä vaikeaa. Ole hankala heti alusta lähtien, jotta saat miehestä saalistusvietin esiin. Rento ja rehellinen vuorovaikutus on täysin no-no. Mielellään vielä murjota jostain täysin olemattomasta asiasta ja odota, että mies saa asian selville jotenkin kiertoteitä ja arvuuttelemalla.
2. Suhteessa vähättele miestä ja pihtaa armotta jos mies ei tee mitä haluat. Tämä kaikki tietenkin naisellinen hymy kauniisti punatuilla huulilla ja söpösti kiherrellen.
3. Kun on lapsia ja asuntolaina, voit jo alkaa ihan suoran vittuilun ja raivoamisen pikkuasioista, ja syytät miestä kaikesta. Joko sillä ei ole tunneälyä, tarpeeksi rahaa tai lihaksia. Ehkä häneltä puuttuu kaikki, eikä vaan sytytä.
4. Lopulta hoksaat, että olet saanut biologisen tehtäväsi tehtyä miehen avulla ja osittain kustannuksella, lapset on jo isoja. Sitten jätät pelailun ja alat kommunikoida reilusti ja suoraan, miestä arvostaen ja kunnioittaen, koska onhan hän sen lopultakin ansainnut. Tässä vaiheessa se sitten kyllästyy kun saa vääränlaista kohtelua ja vaihtaa sut nuorempaan ja alkaa saman paskan alusta. Miehet ovat aika tyhmää väkeä.
[/quote]
Miksi ihmeessä miehet muka sietäisivät vähättelyä ja vielä ponnistelisivat lujempaa naisensa puolesta, jos nainen vähättelee häntä? Ihmettelen vaan. Haluaisin että oma mieheni arvostaisi minua enemmä ja näkisi enemmän vaivaa suhteemme eteen (hän on itseasiassa aika kusipää ja minä teen suurimman työn kaikissa asioissa) mutta en tiedä saisinko positiivista muutosta vähättelylläkään aikaiseksi.. nainen 26v
[/quote]
Minä olen 28 ja joku muu vastasi näköjään trollaten.
Miehen koukuttaminen on taitolaji, jokainen nainen osaa luonnostaan alkeet. Pointti on pitää täydellinen hallinta emootioiden ilmaisussa. Arki ei voi astua suhteeseen etkä voi olla täysin oma itsesi, vaan aina se ihana suloinen nainen joka on tuhma vain hänen kanssaan - no, tiedätte kyllä. Heikkouksia voi näyttää, kunhan ne ovat sellaisia, jotka hellyttävät miehen.
Täydellistä hallintaa on pistää omat negatiiviset tunteet sivuun tai tuoda niitä esiin vain sopivalla tavalla. Myös intohimo, rakkaus, ihailu - kaikki nämä pitää osoittaa sopivalla tavalla. Epätoivoinen ei saa olla, eikä oikeasti tarvitseva. Tarvitsevaa saa kyllä tarvittaessa esittää :) Ja miestä pitää ihailla ja kunnioittaa, aina.
Kuulostaa kauhealta, mutta on minusta kaiken vaivan väärti. Saan mieheltä kaiken mitä haluan ja suhde toimii.
Nainen pettyy, koska odottaa jotain, mitä ei tule. Miehiltä ei pidä odottaa mitään, ellei niitä osaa manipuloida. Jos osaa, ne saa tekemään mitä vaan. Valitettavasti tämä vaatii vaivannäköä myös naiselta.
[/quote]
Manipulointi on moraalisesti arveluttavaa, eikä siten sovi rehellisille. Itse en pysty manipuloimaan ketään, koska tunnen siitä syyllisyyttä.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 17:14"]
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 22:03"]
Muistan joskus kuulleeni, että nainen valitsee sen miehen, jota rakastaa eniten. Mies taas valitsee naisen, joka rakastaa häntä eniten. Eli karkeasti yleistäen miehet haluavat vain jonkun naisen, eikä siten ole ihmekään, että miehet eivät panosta suhteeseen ja aiheuttavat niitä pettymyksiä.
[/quote]
Oikein ilmaistu, tismalleen näin se menee.
[/quote]
Näin sen todella täytyy mennä. Olen itse siitä elävä esimerkki. Treffailin takavuosina miehiä ahkerasti, tapasin ehkä 50 miestä tietyllä aikavälillä. Noin 90 % olisi halunnut jatkaa tapailua, mutta minä en oikein löytänyt sitä sopivaa.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 18:19"]
[/quote]
Manipulointi on moraalisesti arveluttavaa, eikä siten sovi rehellisille. Itse en pysty manipuloimaan ketään, koska tunnen siitä syyllisyyttä.
[/quote]
Miehet nyt vaan haluaa tulla manipuloiduiksi.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 18:24"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Enpä usko. Huono tekosyy leikkiä toisella ihmisellä.
Olen minäkin joutunut pettymään naisiin monen monta kertaa. En ole katkera, mutta juuri pitkästä suhteesta eronneena olen miettynyt olisiko parempi elää sinkkuna.
Ne 20-35 -vuotiaat perusnätit sinkkunaiset ovat lähes kaikki todella vaativia miesten suhteen ja olen niin pinnallinen, että rumaa en halua katsella joka päivä parisuhteessa. Yksi "vika" ja ulos, eikä sen tarvitse olla iso juttu, se voi olla vaikka kirjoitusvirhe tai kaksi, vääränlaiset kengät tai vääränlainen hiustenväri. Toki se voi olla jotain paljon merkittävämpääkin, mutta yhtä kaikki.
Kaikki sanovat etsivänsä "normaalia kivaa miestä", mutta heidän normaalin miehen kriteerit täyttää pieni prosentti miehistä. Normaali tarkoittaa käsitteenä sellaista, jonka suurin osa täyttää. Eli suurin osa tapaamistanne miehistä ovat normaaleja miehiä. Jos koette, että ette tapaa ollenkaan "normaaleja" se johtuu siitä, että teillä on vääränlainen käsitys siitä mikä on normaalia. Oikeasti on normaalia, että miehellä on useampikin pieni tai iso ongelma tai inhimillinen puute (henkistä tai fyysistä laatua) itsessään. Sama pätee naisiin.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 18:33"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Moraali on huono tekosyy olla arkinen nalkuttava kanatukka.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 17:33"]
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 17:21"]
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 17:11"]
[/quote]
No kerro vinkkejä miten miestä sitten manipuloidaan niin että sen saa tekemään haluamiaan asioita?
[/quote]
1. Esitä vaikeaa. Ole hankala heti alusta lähtien, jotta saat miehestä saalistusvietin esiin. Rento ja rehellinen vuorovaikutus on täysin no-no. Mielellään vielä murjota jostain täysin olemattomasta asiasta ja odota, että mies saa asian selville jotenkin kiertoteitä ja arvuuttelemalla.
2. Suhteessa vähättele miestä ja pihtaa armotta jos mies ei tee mitä haluat. Tämä kaikki tietenkin naisellinen hymy kauniisti punatuilla huulilla ja söpösti kiherrellen.
3. Kun on lapsia ja asuntolaina, voit jo alkaa ihan suoran vittuilun ja raivoamisen pikkuasioista, ja syytät miestä kaikesta. Joko sillä ei ole tunneälyä, tarpeeksi rahaa tai lihaksia. Ehkä häneltä puuttuu kaikki, eikä vaan sytytä.
4. Lopulta hoksaat, että olet saanut biologisen tehtäväsi tehtyä miehen avulla ja osittain kustannuksella, lapset on jo isoja. Sitten jätät pelailun ja alat kommunikoida reilusti ja suoraan, miestä arvostaen ja kunnioittaen, koska onhan hän sen lopultakin ansainnut. Tässä vaiheessa se sitten kyllästyy kun saa vääränlaista kohtelua ja vaihtaa sut nuorempaan ja alkaa saman paskan alusta. Miehet ovat aika tyhmää väkeä.
[/quote]
Miksi ihmeessä miehet muka sietäisivät vähättelyä ja vielä ponnistelisivat lujempaa naisensa puolesta, jos nainen vähättelee häntä? Ihmettelen vaan. Haluaisin että oma mieheni arvostaisi minua enemmä ja näkisi enemmän vaivaa suhteemme eteen (hän on itseasiassa aika kusipää ja minä teen suurimman työn kaikissa asioissa) mutta en tiedä saisinko positiivista muutosta vähättelylläkään aikaiseksi.. nainen 26v
[/quote]
Et ole yrittänyt. Jos olet huono sanallisessa vähättelyssä, aloita vaikka silmien pyörittelystä ja marttyyrimaisesta huokailusta. Kavahda kosketusta, näytä kärsivältä, siitä se lähtee. Mies syö ihan kohta kädestäsi. Ja harmittaa minuakin, että tämä on totuus. Olisi ihanaa kun miehen kanssa voisi puhua avoimesti ja rehellisesti ja se kunnioittaisi sinua. Vaan ei, niillä on joku virheviritys päässä.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 18:36"]
Olen minäkin joutunut pettymään naisiin monen monta kertaa. En ole katkera, mutta juuri pitkästä suhteesta eronneena olen miettynyt olisiko parempi elää sinkkuna.
Ne 20-35 -vuotiaat perusnätit sinkkunaiset ovat lähes kaikki todella vaativia miesten suhteen ja olen niin pinnallinen, että rumaa en halua katsella joka päivä parisuhteessa. Yksi "vika" ja ulos, eikä sen tarvitse olla iso juttu, se voi olla vaikka kirjoitusvirhe tai kaksi, vääränlaiset kengät tai vääränlainen hiustenväri. Toki se voi olla jotain paljon merkittävämpääkin, mutta yhtä kaikki.
Kaikki sanovat etsivänsä "normaalia kivaa miestä", mutta heidän normaalin miehen kriteerit täyttää pieni prosentti miehistä. Normaali tarkoittaa käsitteenä sellaista, jonka suurin osa täyttää. Eli suurin osa tapaamistanne miehistä ovat normaaleja miehiä. Jos koette, että ette tapaa ollenkaan "normaaleja" se johtuu siitä, että teillä on vääränlainen käsitys siitä mikä on normaalia. Oikeasti on normaalia, että miehellä on useampikin pieni tai iso ongelma tai inhimillinen puute (henkistä tai fyysistä laatua) itsessään. Sama pätee naisiin.
[/quote]
Henkisiä puutteita kun tulee ilmi, juoksen kovaa karkuun. Ensimmäinen varoitusmerkki on se, että mies ujo hymy huulillaan sanoo reteesti "kukapa meistä normaali olisi" - siinä vaiheessa tiedän jo odottaa a) rakkaussuhdetta johonkin moottoriajoneuvoon tai viihde-elektroniikkaan b) paljon lunastamattomia psyykenlääkereseptejä tai c) "saanhan sitten tehdä sulle x tempun kun sänkyyn asti päästään" viiden minuutin keskustelun jälkeen
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 18:56"]
[/quote]
Henkisiä puutteita kun tulee ilmi, juoksen kovaa karkuun. Ensimmäinen varoitusmerkki on se, että mies ujo hymy huulillaan sanoo reteesti "kukapa meistä normaali olisi" - siinä vaiheessa tiedän jo odottaa a) rakkaussuhdetta johonkin moottoriajoneuvoon tai viihde-elektroniikkaan b) paljon lunastamattomia psyykenlääkereseptejä tai c) "saanhan sitten tehdä sulle x tempun kun sänkyyn asti päästään" viiden minuutin keskustelun jälkeen
[/quote]
On ihan normaalia, että on joku rakas harrastus tyyliin mottoriajoneuvot tai elektroniikka. Kyllä aika moni normalai työssäkäyvä jotain psyykelääkkeitäkin toisinaan käyttää. En usko, että ihan viiden minuutin jälkeen moni alkaa noita temppuja ehdottamaan. Myöhemmin kylläkin, eikä siinäkään ole mitään outoa.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 18:40"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Nyt en ymmärrä miten tuo kommentti liittyy tähän keskusteluun. Nalkutus on tosi ikävää. En ymmärrä nalkuttavia miehiä enkä naisia. Itse en osaa sitäkään. Ja lyhyet hiuksetkaan eivät ole minulle kivat.
Ikävää, että olette niin useasti joutunut pettymään!
Mutta ei yksi kivi jauhoja tee...
Mies salomailta
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 18:58"]
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 18:56"]
[/quote]
[/quote]
On ihan normaalia, että on joku rakas harrastus tyyliin mottoriajoneuvot tai elektroniikka. Kyllä aika moni normalai työssäkäyvä jotain psyykelääkkeitäkin toisinaan käyttää. En usko, että ihan viiden minuutin jälkeen moni alkaa noita temppuja ehdottamaan. Myöhemmin kylläkin, eikä siinäkään ole mitään outoa.
[/quote]
vain miehillä se "rakas harrastus" on pakkomielteenomainen rahan ja ajankäyttö johonkin leluun. Vai tiedätkö yhtään naista, joka on jättänyt lasten talvivaatteet ostamatta sen takia, että saisi vaihdettua ompelukoneeseeensa uuden hihnan?
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 19:01"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Nyt en ymmärrä miten tuo kommentti liittyy tähän keskusteluun. Nalkutus on tosi ikävää. En ymmärrä nalkuttavia miehiä enkä naisia. Itse en osaa sitäkään. Ja lyhyet hiuksetkaan eivät ole minulle kivat.
[/quote]
Siis, jos moraali vaatii olemaan täysin rehellinen, niin aika moni nainen on silloin rehellisesti nalkuttava kanatukka.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 19:06"]
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 19:01"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Siis, jos moraali vaatii olemaan täysin rehellinen, niin aika moni nainen on silloin rehellisesti nalkuttava kanatukka.
[/quote]
Hmm... enpä ajattele noin. Kirjoitin siis, että en manipuloi koska tunnen siitä syyllisyyttä, se ei ole mielestäni oikein. Varsinkin lähisuhteissa luottamus on se ykkösjuttu. Manipulointi syö luottamusta. Jos ajattelisin että mieheni manipuloi minua, olisin aina hieman varuillaan hänen ehdotustensa suhteen. Manipuloija ei tavallaan halua kumppaninsa parasta tai haluaa ehkä omasta mielestään hyvää, mutta ei anna kumppanin valita.
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 17:23"]
Et osaa erottaa jyviä akanoista, Olen huomannut, että jo 10 minuutin ensikeskustelusta osaa tulkita, millainen mies on. Kunnollinen mies on avoin ja rennon oloinen. Puhuu syvällisiä ja herkkiä nopeasti.
[/quote]
Kukaan täysijärkinen ei rupea puhumaan tuntemattomalle 10 minuutin jälkeen syvällisiä.