Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten putsata kusinen runkopatja? yhdenyönjuttu kusas....

Vierailija
19.10.2014 |

Koko 120cm sänky aivan kusessa ja koko huone haisee ihan järkyttävältä... Miten ihmeessä tosta saa enää käyttökelpoista? Ei ole rahaa ostaa uuttakaan sänkyä..

Kommentit (177)

Vierailija
161/177 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tollasia tyyppejä pitää raahata himaan ja vielä kuseva yhdenillanjuttu. Kertoo kyllä ap:n tasosta.

Vierailija
162/177 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä se vanha kusi siinä patjassa haittaa? Perustelut voit kirjoittaa tähän:

1 .__________________________________________________

2 .__________________________________________________

3 .__________________________________________________

Vastauksia odotellaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/177 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kusi roikkunut oikein kunnolla!

Vierailija
164/177 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki kissa, niin sen jälkeen panon pissa ei enää haittaa.

Vierailija
165/177 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie pesulaan. Tai roskikseen.

Vierailija
166/177 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tollasia tyyppejä pitää raahata himaan ja vielä kuseva yhdenillanjuttu. Kertoo kyllä ap:n tasosta.

Mistä noista etukäteen tietää, normaaleja ihmisiä. Minä tiedän monta tapausta, jotka ovat kusseet kännissä alleen. Miehiä ainakin 4 tulee nopeasti mieleen, naisia 1. Ja näistä kukaan ei ole itse kertonut (vaan valitettavasti ole kokenut/nähnyt), paitsi tuo nainen, joten uskon olevan kohtalaisen yleistä. Ja niitä on vielä paljon enemmän, jotka ovat kusseet muuten vain kyseenalaisiin paikkoihin (kaappeihin, nurkkiin tms.), niitä juttuja olen kuullut ihan ihmisiltä itseltään.

Vierailija
167/177 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ota tämä vinkkinä kohtalolta. Tällä kertaa sänkysi oli kustu, seuraavalla kerralla voi käydä paljon pahemmin.

Varovaisuutta hyvät leidit näiden tuntemattomien kanssa! Ikinä ei tiedä ihmisistä, vaikka vaikuttaisi niiiiiin mukavalta ja luotettavalta ja...

Vierailija
168/177 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin otat ensin sängynjalat pois ja viet sängyn pesuun; vaahdotat sienellä pesuainetta ja suhkutat niin kauan että sänky on läpeensä pesty. Kuivaa pyyhkeellä kaikki irtovesi ja kanna kuivumaan esim. parin tunnin jälkeen. Sitten peset petauspatjan samalla periaatteella molemmilta puolilta ja laitat kuivumaan pyykinkuivaustelineelle. Ihan varmaan saat puhtaaksi. Seuraavaa Mummotunneli -keikkaa varten ostat muovitetun froteelakanan, jonka laitat lakanan alle (muotoon ommeltu sekin saisi olla).

Kahden viikon päästä uutta mummoa putkeen!  

Eräs tuttavani kertoi, että hänen yksi miehistään ehdotti tälle pissaleikkejä. Tuttavani ei suostunut....

Vierailija
169/177 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te juttelette 5 vuotta vanhassa ketjussa aloittajalle, niin kuin hän olisi yhä paikalla?

Vierailija
170/177 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, voithan itsekin suihkutella patjan puhtaaksi, viet vain kylpyhuoneeseen ja varovasti kastelet.

Vierailija
171/177 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna ap suihkuttaisin jotain auton penkkien pesuun tarkoitettua sprayta patjaan. Ei penkkejäkään minnekään roudata.

Vierailija
172/177 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parikymppisenä itse pissannut unissani kahdesti patjalle. Syytä en tiedä, ehkä näin unta, että olin vessassa. Olin kyllä juonut, mutten ollut mitenkään kaatokännissä. Kummallakin kerralla kävin patjan läpi höyrypesurilla ja annoin kuivua hyvin. Kyllä siitä vielä ihan kelvollinen tuli, ei haissut.

Vierailija
173/177 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

174/172 jatkaa...

Ja nainen olen.

Vierailija
174/177 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakanasta saat riippumaton.

Vierailija
175/177 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupasta saa suihkutettavaa textiilipesuaimetta sekä hajunpoistosuhketta.

Tämän lisäksi tuuletusta ja ehkä jotain dödöä päälle.

Vierailija
176/177 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se sänky on sökö. jotkut tykkää tietysti kusen hajusta. muuten oot menettänyt sängyn. oot typerä jos noin pahassa kunnossa olevan kotiisi majoitat.....wc:n lattialle ehkä oisit voinut majoittaa....mut jos oli halut nii voi voi...oot kyllä tyhmä

Vierailija
177/177 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi kusi housuunsa ja se valui tietty lenkkariin. Sain pestä kolme kertaa ja yrittää puristella kaikki nesteet niistä vaahtomuovi-sisäpohjista pois, silti haisi kunnes kyllästin ne jollain kenkädödöllä.

Ulkohuusseissakinhan se kusi on se joka lopulta haisee, niin pahoin pelkään ettet saa hajua pois. Mut kokeile vielä niitä eläinkaupan suihkeita. Nii ja Maskussa taisi olla just nyt halvin 120cm runkopatjasänky 120€

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä