Mikä on elämän tarkoitus?
Kai av-mammojen parviäly löytää tähänkin vastauksen?
Kommentit (20)
Mä en ole kyllä keksinyt vastausta. Mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän sitä ihmettelen. Tässäkö tämä on? Mitä mieltä koko touhussa on?
Se on Jumalan kanssa eläminen, rikasta ja yltäkyllää.
Aamupäivä klimppaillaan kattoon ja iltapäivä väistellään.
Jos ette ole yhteydessä pääoperaattotiinne pilvissä eli Jumalaan joka on koko elämänne lähteenä on turhaa valittaa jos lamppu ei syty. Nyt hopi hopi etsikää Jumalan valtakuntaa ja kaikki muu tulee perässä, muttei huolettomuus eikä materia välttis, mutta se tulee että asennoidutte ihan toisella tavalla siihen mikä on elämän tarkoitus.
Kaiken elämän tarkoitus on lisääntyä ja kuolla.
Pastori x1 kirjoitti:
Kaiken elämän tarkoitus on lisääntyä ja kuolla.
Näinhän se on, ilman elämää ei ole kuolemaa ja ilman lisääntymistä elämä ei jatku.
Vierailija kirjoitti:
42
Voi, että olet hauska!
Keksiä tekemistä, joka tuntuu itsestä kivalta eikä haittaa liiallisesti muita.
AV-mamman elämän tarkoitus on valittaa kaikesta mahdollisesta ja mahdottomasta.
Mikä tarkoitus elämällä on tai onko elämällä tarkoitusta ovat kysymyksiä joita voi ajatella jos haluaa ja varma on että mahdollinen vastaus tulee oman mielen mukaan.
Äänestää vihervasemmisto valtaan.
Elämän tarkoitus on haalia mahdollisimman paljon maallista omaisuutta, hankkia kaunis blondi vaimo, iso omakotitalo, taloudellinen vapaus ja riippumattomuus systeemistä.
Ei ole mitään tarkoitusta, paitsi se mitä itse luot itsellesi. Miksi oletetaan, että kaikella pitäisi olla tarkoitus?
Joku on sanonut runollisesti, että elämän tarkoitus on että universumi pääsee aistimaan itseään.
Niinkuin Eput aikoinaan sanoivat: ikävän karkoitus.
Tehä itsestä mahdollisimman PARAS MINÄ ja sitten luovuttaa se PARAS MINÄ muiden iloksi ja roolimalliksi
Jakaa tieto eteenpäin miten tämä kaikki on saavutettu.
Tämä akka - eli minä ei ole löytänyt tuohon vastausta.