Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten putsata kusinen runkopatja? yhdenyönjuttu kusas....

Vierailija
19.10.2014 |

Koko 120cm sänky aivan kusessa ja koko huone haisee ihan järkyttävältä... Miten ihmeessä tosta saa enää käyttökelpoista? Ei ole rahaa ostaa uuttakaan sänkyä..

Kommentit (177)

Vierailija
121/177 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu juttu! Ennen kun tuli enemmän ryyppäiltyä,niin näitä kusemisia sattui minullekkin. Ei onneksi sentään sänkyyn, mutta lattioille ja housuihini tuli laskettua sammuneena muutamat kerrat, milloin eteisen nurkkaan, tuulikaappiin nojatuolin päälle jne. Se alkoi tuolloin hirvittämään jos kusenkin sekaisin olessani vahingossa jonkun sähkölaitteen esim. television päälle ja kuolen siihen. 

Joskus kävi jopa niin hassu juttu, että vanhempi yhdenillanhoitoni pyysi jos voisin kusta maltillisesti hänen päälleen kun hän makaa kylppärin lattialla, noh tuolloin ei virtsaa sitten tullut millään vaikka kuinka pinnisteli, liekö sitten jännitti niin paljon luvan kanssa kuseksinta tms.

Nykyisin on onneksi pysytty kuivana!

Vierailija
122/177 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kohti lukee, että tämä salakusija olisi olut nimenomaan miespuolinen???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/177 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta semmoista kuin Bio Shout-pesuvaahto. sillä on meillä hoidettu lasten pissavahinkoja patjasta!

Vierailija
124/177 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivän naurut tästä tuli, kiitos vaan.

Vierailija
125/177 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 05:26"]

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 20:23"]Hei ihan oikeasti.. Jos on 25-vuotias turkulainen kyseessä, tiedän kuka tää kusija on. t. käynyt sama. Tekeeköhän tahalleen? Vastaa pian. Voin antaa yhteystiedot. [/quote] Hei apua, mulle on käynyt sama ja Turussa myös asu n... Äijä taitaa vaan olla jo vanhempi kuin 25. Ite hävitin sijaus- ja runkopatjat molemmat. Selkä paskana nukuin pelkällä sängynpohjalla+uudella petarilla monta kuukautta.. Kiitos vaan ööm.. kusipää?

[/quote]

Kyllä sitä voi pehmentää monella tapaa. Itse nukuin kanssa petarilla lattialla pari kk. Alle laitoin yhden retkimakuualustan, vanhan peiton, pari viikattua pahvilaatikkoa ja hesareita. Oli muuten parempi kun sitten ostamani patja. Eristi lämpöä erittäin hyvin ja oli sopivasti japanilaiseen tyyliin kova. Mielikuvitusta!

Vierailija
126/177 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka saisit sen pestyä ongelma on siinä että se homehtuu sisältä! Et saa ikinä kuivattua sitä kunnolla. Siinä mielessä paskominen on "kivempi" että sen saa siitä päältä pestyä pois, ei imeydy sisään niin kuin virtsa. Ja hotellissa kustu sänky ei ihmisen terveyttä uhkaa jos siellä yksi yö nukutaan silloin tällöin mutta nukupa nyt aina homesängyssä saat varmasti ikuisen terveyshaitan.

Vierailija
127/177 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 17:47"]

Se näki herättyään sun naamaan ja laski alleen? Ootko varma että sun selän alle ei jäänyt jyrsittyä käsivartta?

[/quote]

Voi ei mä kusen kohta naurultani housuun! :D

Vierailija
128/177 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 17:14"]

Ei kai tollaen haittaa kun saat vaan patjan kuivaks?! Aattelet sillee positiivisesti et se mies jätti tollee sulle muiston ittestään ja voit yksinäisinä hetkinä haistella sitä tuoksua siinä patjassa ja muistella teijän rakastelu hetkiä.

[/quote]

Reps kops!

Vierailija
129/177 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 19:18"]Joo. Tuota. Mun mieheltä tulee joskus virtsat alle nukkuessa. Tai kolme kertaa on näin käynyt. Kaksi kertaa kännissä ja kerran selvinpäin. Joku ehdotteli, että täytyy olla huumeiden tms käyttäjä. Mun mies ei ole, vaan ihan normaali perheenisä, amk-tutkinto ja käy töissä. Alkoholia käyttää joskus, huumeita ei ole koskaan kokeillut eikä kokeilisi.

Ei tiedä itsekkään mistä johtuu. Häpeää kovasti. Sen pari kertaa on tullut kovan humalatilan takia, on ollut enemmän kännissä kuin normaaliati kuin juo. Kerran sitten selvinpäin, sitä ihmetteli. Voihan olla jokin sairaskohtaus, esim epilepsia?

Sänky me on saatu kyllä "puhtaaksi". Pesen petarin ja sänkyä huuhtelen etikkaliuoksella ja suihkuttelen hajun neutralisoijaa, kuivaa sitten jonkun päivän. Ei haise.
[/quote]

En kattelisi kuitenkin vaan laiskuus en ainakaan päästäisi samaan vuoteeseen kanssani. Nukkukoot omalla vuoteellaan ja kuskoon minkä ehtii siivota.

Vierailija
130/177 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 19:21"]Olen myös joskus kuullut, että joku oli kussut eteisen vaatekaappiin tms. Eksynyt siis matkalla vessaan ja tukkihumalassa.

Sänkyyn en ole kuullut kenenkään aikuisen kusseen, mutta nyt olen kuullut tämänkin.

Sillä "herrasmiehellä" mahtaa olla aikamoinen morkkis. Mitähän on raukka miettinyt kun on aamulla herännyt. "Kusessa ollaan" veikkaisin.

[/quote][quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 19:30"][quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 19:21"]Olen myös joskus kuullut, että joku oli kussut eteisen vaatekaappiin tms. Eksynyt siis matkalla vessaan ja tukkihumalassa.

Sänkyyn en ole kuullut kenenkään aikuisen kusseen, mutta nyt olen kuullut tämänkin.

Sillä "herrasmiehellä" mahtaa olla aikamoinen morkkis. Mitähän on raukka miettinyt kun on aamulla herännyt. "Kusessa ollaan" veikkaisin.

[/quote]

No mieti itse miltä tuntuisi kun olisit löytänyt jonkun mukavan naisen ja aamulla yhdessä vietetyn yön jälkeen huomaisit kusseesi sänkyyn. Mutta turha siinä on vahingon jälkeen kuitenkaan paeta jollei sitten ole toivonut että yö kumppani luulisi itse laskeneen alleen.
[/quote]

Tai Jes oli kiva yö ja hoito suostu jopa kusileikkeihin!

Vierailija
131/177 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 19:50"]Jatka samaan tyyliin niin pääset hengestäs tai ainakin tulet raiskatuksi.
Raahaat tuntemattoman kotiin. Tiesitkö edes nimeä. Todella tyhmää. Et varmaan ole maksanut vakuutusta josta voisit oma vastuun jälkeen saada apuja.
[/quote]

Koska sua on kukaan laittanut?...... Niin vähän arvelimmekin.

Vierailija
132/177 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 19:56"]Muistakaa tämä kun seuraavan kerran yövytte hotellissa. Melko suurella varmuudella niihin sänkyihin on kustu, paskottu, oksennettu ja muuta mukavaa. Hienoissa paikoissa varmaan uusitaan patjat tai teetetään perusteellinen puhdistus, mutta muissa annetaan vaan kuivua ja tuuletellaan pois pahimmat hajut. Että jos ei ap:lla ole varaa uuteen patjaan, antaa vaan kusen kuivua ja suihkuttaa raikastajaa patjaan. Lakanat kun vielä psee voimakkaan hajuisella pesuaineella, niin sinne se vanhan kusen löyhkä peittyy.
[/quote]

Tuli mieleen omenahotellit.

Vierailija
133/177 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 20:11"]Ei ongelmaa. Lirahtelee ittellä välillä humalassa ja lähtee kun pesee sellaisella pesuaineella jota ei tarvitse huuhdella. Esim. suomalainen KIILTO on tavallinen yleispuhdistusaine joka maksaa sen 5€ litra ja sitä ei tarvitse huuhdella. Eli peset vaan sienen kanssa hieroen sen näkyvän jäljen pois ja käytät sen verran että kastuu läpi. Kuivumaan kylkiasentoon huoneen nurkkaan että kuivuu molemmista puolista. Jää vain raikas pesuaineen tuoksu. Normihuonelämmössä kuivuu 2vrk. Petarin voi pestä vaikka suihkussa ja se kuivuu ripustettuna kotona tai kuivaushuoneessa.

Huonakaluliikkeistä saa sitten 'varsinaisia' sohvapesuaineita joita ei tarvi huuhdella. Maksaa vain monta kertaa enemmän.

Peruskauraa. Hommiin vain.
[/quote]

Perus kauraa on se että kun kusettaa mennään vessaan kuselle!
Jos noin usein "vahinko" käy niin kannattaa ehkä se muovisuoja hommata tulee halvemmaksi.

Vierailija
134/177 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 19:18"]Joo. Tuota. Mun mieheltä tulee joskus virtsat alle nukkuessa. Tai kolme kertaa on näin käynyt. Kaksi kertaa kännissä ja kerran selvinpäin. Joku ehdotteli, että täytyy olla huumeiden tms käyttäjä. Mun mies ei ole, vaan ihan normaali perheenisä, amk-tutkinto ja käy töissä. Alkoholia käyttää joskus, huumeita ei ole koskaan kokeillut eikä kokeilisi.

Ei tiedä itsekkään mistä johtuu. Häpeää kovasti. Sen pari kertaa on tullut kovan humalatilan takia, on ollut enemmän kännissä kuin normaaliati kuin juo. Kerran sitten selvinpäin, sitä ihmetteli. Voihan olla jokin sairaskohtaus, esim epilepsia?

Sänky me on saatu kyllä "puhtaaksi". Pesen petarin ja sänkyä huuhtelen etikkaliuoksella ja suihkuttelen hajun neutralisoijaa, kuivaa sitten jonkun päivän. Ei haise.
[/quote]
olisikohan miehellesi uni eeg tutkitus aiheellinen. Vois kuule olla. Entä sitten kun sama sattuu liikentessä esim. Supervalvoneena. Väsyneenä ajaa pimeässä lumisateessa.
olisi hyvä selvittää statuksensa.
ja kohtaus voi olla kuin silmänräpäys.
Autolla mennään rekan alle niin että heilahtaa,

Vierailija
135/177 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 14:51"][quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 19:50"]Jatka samaan tyyliin niin pääset hengestäs tai ainakin tulet raiskatuksi.
Raahaat tuntemattoman kotiin. Tiesitkö edes nimeä. Todella tyhmää. Et varmaan ole maksanut vakuutusta josta voisit oma vastuun jälkeen saada apuja.
[/quote]

Koska sua on kukaan laittanut?...... Niin vähän arvelimmekin.
[/quote]
Laitettu ja raiskattu. Toivon ettei sulle käy koskaan samoin.

Vierailija
136/177 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 20:46"]Mistä te tiedätte vaikka olis lähtiessään tahalleen kussut sänkyyn? Kun niin paljon oli ap:n mukaan tullut.. kaikkia hulluja sitä liikkuukin..
[/quote]

Mulla Oulussa vuosia sitten oli tällainen joka yritti musta sänkyyn päälleni kun olin nukahtamaisillani onneksi HAVAHDUIN ja heitin pihalle oli oikein kännykän ottanut esille kuvatakseen.

Vierailija
137/177 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 15:00"]

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 14:51"][quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 19:50"]Jatka samaan tyyliin niin pääset hengestäs tai ainakin tulet raiskatuksi. Raahaat tuntemattoman kotiin. Tiesitkö edes nimeä. Todella tyhmää. Et varmaan ole maksanut vakuutusta josta voisit oma vastuun jälkeen saada apuja. [/quote] Koska sua on kukaan laittanut?...... Niin vähän arvelimmekin. [/quote] Laitettu ja raiskattu. Toivon ettei sulle käy koskaan samoin.

[/quote]

? :(

Vierailija
138/177 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 16:58"]

Kyllä se aikamoiset tökötit vaatii, jos puhtaaksi aiot saada. Kaveri raahas yhden hoidon kotiinsa ja muikkeli sammu sohvalle. Aamulla muija oli kadonnut, mut sohva oli aivan kusessa. Jotain teollisuuspesuaineita joutui käyttämään, että sai puhtaaksi

[/quote]

Mitä tästä opimme? Ota yhden yön hoito, ja olet kusessa.

Vierailija
139/177 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmästyttävintä tässä on se, että näitä kusipettereitä ja -pirjoja tuntuu olevan enemmänkin! Miten ihmeessä aikuinen onnistuu kusemaan alleen, oli sitten kännissä tai selvinpäin?? Ei voi ymmärtää... Melko helvetin oksettavaa.

Vierailija
140/177 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku trendi... tahallaan olla niin ilkeä.... kuri on kadonnut maailmasta sitämyöden kunnoitus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän