Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten putsata kusinen runkopatja? yhdenyönjuttu kusas....

Vierailija
19.10.2014 |

Koko 120cm sänky aivan kusessa ja koko huone haisee ihan järkyttävältä... Miten ihmeessä tosta saa enää käyttökelpoista? Ei ole rahaa ostaa uuttakaan sänkyä..

Kommentit (177)

Vierailija
81/177 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tapahtunut Turussa vaan Tampereella, ja taisi olla päälle kolmekymppinen. Nukun nyt tämän yön sohvalla. Petarin sain pestyä, sänky on kuiva mutta haisee. Käyn varmaan huomenna (tai siis tänään kun herään) etsimässä jotain pesuainetta itse sängylle. Kokeilen saako hyväksi, jos ei saa niin sitten kai nukun sohvalla ja säästän uuteen sänkyyn. Vieläkin vituttaa, ei oo tullut edes mieleen että tämmöstäkin voi tapahtua. Taidan jatkossa hoitaa yhdenyönjutut miehen kotona enkä ota tänne enää ketään kusemaan mun tavaroita pilalle. Vahinkoja voi sattua, mutta pitäisi olla sen verran miestä että selvittää asian eikä luiki karkuun. Jos ei naamatusten kehtaa jäädä selvittämään niin olisi edes voinut kirjottaa lapulle anteeksipyynnön. Eikä sekään olis pahitteeksi ollut jos olisi vaikka kaivanut lapun seuraksi parikymppisen edes niihin pesuaineisiin jos ei halua uutta korvaavaa sänkyä maksaa.
Ap

Vierailija
82/177 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni täällä olisi itse karannut tilanteesta maksamatta? yläpeukku "minä!" alapeukku "en tietenkään"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/177 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy ensikerralla, että onko varmasti sisäsiisti, ennen kuin päästät sisään.

Vierailija
84/177 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 20:23"]Hei ihan oikeasti.. Jos on 25-vuotias turkulainen kyseessä, tiedän kuka tää kusija on. t. käynyt sama. Tekeeköhän tahalleen? Vastaa pian. Voin antaa yhteystiedot.
[/quote]

Hei apua, mulle on käynyt sama ja Turussa myös asu n... Äijä taitaa vaan olla jo vanhempi kuin 25. Ite hävitin sijaus- ja runkopatjat molemmat. Selkä paskana nukuin pelkällä sängynpohjalla+uudella petarilla monta kuukautta.. Kiitos vaan ööm.. kusipää?

Vierailija
85/177 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

osanottoni

Vierailija
86/177 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs puuhasitte yöllä? Olitteko kusiysissä?

Vierailija
87/177 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti.

Vierailija
88/177 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höyrypesurilla olen itse saanut pois kun lapsilla käynyt vahinko. Päälle vielä hajunpoistajaa tai muuta vastaavaa ainetta. Lisäksi koita tuulettaa jos saat esim parvekkeelle vietyä? :)

Vierailija
89/177 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kerralla muistat Ap sitten pyytää yhden yön panoilta paperit nähtäväksi, jotta tiedät mihin osoitteeseen lähettää pesulalaskut (ja mahdolliset katumuspillerimaksut).

Vierailija
90/177 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks moni tässä keskustelussa olettaa että ap on nainen ja yhdenyönjuttu mies?

Vierailija
91/177 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jukolauta! XD oikeesti olen ollut viisas nuorempana, kun pidin yhden illan jutut vain äärimmäisessä tarpeessa yhteensä viisi. En viennyt kotiini, enkä antanut numeroa jne. Kolmesti kävin herran luona pikasilla ja kahdesti pusikossa. Ei seurauksia. Pahin panetus hoitui!

Vierailija
92/177 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta AP!

Muista, että vielä jonain päivänä tämäkin episodi naurattaa sinua. Varmasti juuri nyt ei tunnu siltä.

Minä varmaan sinun tilanteessa ostaisin uuden sängyn, vaikka sitten osamaksulla.

Hurja kuulla, että Turussa on joku juippi joka ihan tarkoituksella kusee tyttöjen sängyt.

On meitä moneen junaan.

Vierailija
93/177 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka samaan tyyliin niin pääset hengestäs tai ainakin tulet raiskatuksi.
Raahaat tuntemattoman kotiin. Tiesitkö edes nimeä. Todella tyhmää. Et varmaan ole maksanut vakuutusta josta voisit oma vastuun jälkeen saada apuja.

Vierailija
94/177 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mein sänky tuli ihan kaupasta, oli tehty virosta tuli sieltä samantien purkasin muoveista ja kas lutikka kipitteli paketista. Että voi ihanaa.

Vierailija
95/177 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos jätkä kuvitteli ap:n kusseen sängyn? Tai ap itse kusi sängyn.

Vierailija
96/177 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa tämä kun seuraavan kerran yövytte hotellissa. Melko suurella varmuudella niihin sänkyihin on kustu, paskottu, oksennettu ja muuta mukavaa. Hienoissa paikoissa varmaan uusitaan patjat tai teetetään perusteellinen puhdistus, mutta muissa annetaan vaan kuivua ja tuuletellaan pois pahimmat hajut. Että jos ei ap:lla ole varaa uuteen patjaan, antaa vaan kusen kuivua ja suihkuttaa raikastajaa patjaan. Lakanat kun vielä psee voimakkaan hajuisella pesuaineella, niin sinne se vanhan kusen löyhkä peittyy.

Vierailija
97/177 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen lasten pissavahingot saanut pois sängystä laittamalla patjalle paksusti sanomalehtiä painon alle. patja kuivaa nopeasti eikä haise pissa.

Vierailija
98/177 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ongelmaa. Lirahtelee ittellä välillä humalassa ja lähtee kun pesee sellaisella pesuaineella jota ei tarvitse huuhdella. Esim. suomalainen KIILTO on tavallinen yleispuhdistusaine joka maksaa sen 5€ litra ja sitä ei tarvitse huuhdella. Eli peset vaan sienen kanssa hieroen sen näkyvän jäljen pois ja käytät sen verran että kastuu läpi. Kuivumaan kylkiasentoon huoneen nurkkaan että kuivuu molemmista puolista. Jää vain raikas pesuaineen tuoksu. Normihuonelämmössä kuivuu 2vrk. Petarin voi pestä vaikka suihkussa ja se kuivuu ripustettuna kotona tai kuivaushuoneessa.

Huonakaluliikkeistä saa sitten 'varsinaisia' sohvapesuaineita joita ei tarvi huuhdella. Maksaa vain monta kertaa enemmän.

Peruskauraa. Hommiin vain.

Vierailija
99/177 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 19:34"][quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 18:02"]Painepesuri+taloyhtiön kuivaushuone, ellei patja ole todella paksu. Kuivuminen saattaa kestää niin kauan, et patja alkaa vaan haisemaan.

Lainaa rahat kaverilta/vanhemmilta/ tms ja käy ostamassa uusi. Voit käydä katsomassa kierrätyskeskuksista, josko sieltä saisi ainakin väliaikaisesti halvemman, kunnes on rahaa ostaa uusi..
[/quote]

ÄLKÄÄ VAAN ostako kierrätyskeskuksista tai kirppareilta niitä sänkyjä!!!! Luteet leviää!!!
[/quote]
Meinasin juuri tulla sanomaan samaa. Älkää ikinä ostako sänkyjä käytettynä!

Vierailija
100/177 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies merkkasi reviirin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan