Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten putsata kusinen runkopatja? yhdenyönjuttu kusas....

Vierailija
19.10.2014 |

Koko 120cm sänky aivan kusessa ja koko huone haisee ihan järkyttävältä... Miten ihmeessä tosta saa enää käyttökelpoista? Ei ole rahaa ostaa uuttakaan sänkyä..

Kommentit (177)

Vierailija
61/177 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattiin yökerhossa, hyvin pukeutunut, siisti ja kohtelias herrasmies oli koko illan, eikä mun mielestä ollu edes mitenkään yyberkännissä. Ei mitään hajua miten voi aikuinen ihminen kusta sänkyyn. Ja miten sitä kusta voi tulla niin paljon, peitot ja kaikki märkänä. Ne saa onneksi pesukoneeseen. Ei ole kyllä mikään ihanteellinen krapulasunnuntai tämä...
Ap

Vierailija
62/177 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi AP. Mä tunnen myötätuntoa sua kohtaan.

Voimia pyykkäykseen ja niinhän se on, että ulkokuori voi pettää. Näemmä myös rakko ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/177 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoitko paljaalla?

Vierailija
64/177 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuivaa hiustenkuivaajalla sitä sänkyä :) kusen hajun saaminen pois... jonkun pikkulapsen vanhempi varmaan osaa antaa vinkin siihen.

Vierailija
65/177 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen alleen laskeminen on harvinainen taipumus. eikä välttämättä johdu liiallisesta juomisesta. Luultavasti se mies häpeää tätä heikkouttaan itsekin ja
Sen takia lähti lätkimään, ei halunnut joutua pilkan kohteeksi.
Paska tuuri, osta uusi sänky, ei sitä hajua saa pois.

Vierailija
66/177 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti eihän tämä ole totta? Eihän?

Vierailija
67/177 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marttojen sivulle mush! Itse olisin laiska ja ostaisin aqua mist hajunneutralisoijan, jota kaataisin sänkyyn asetuksella overkill hajuihin.

http://www.homefills.com/image/cache/data/Air%20Wick%20Aqua%20Mist-600x600.png

Vierailija
68/177 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan tietää ton tyypin. Huusiko tullessaan EEEEYYYAAAAH?

Vierailija
69/177 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla luulisi saavan puhtaaksi. http://www.verhomatto.fi/rugdoctor.

Pesuaineen lisäksi osta hajunpoistaja ja surruttelet tuolla sängyn puhtaaksi ja kuivaksi. 

Vierailija
70/177 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä on aikamoinen surruttelu surrutella runkopatja kuivaksi.

Siellä se haju on ja pysyy. Aina toisinaan lehahtaa ilmoille muistuttamaan olemassa olostaan sekä kuumasta rakkauden yöstä. Kauniita unia, oman kullan kuvia.

Vierailija
71/177 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkakohan yleistä tälläinen kuseminen on. Ei ome eka kerta, kun olen kuullut näin tapahtuvan.

Vierailija
72/177 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi runkopatja, ei tossa muuta voi, ei vaan voi. Uuden runkopatjan suojaat sitten vedenkestävällä suojalakanalla jos tuot jonkun yöpyjän kotiisi. Maailma ei yhteen runkopatjaan kaadu.

Minä yrittäisin kotivakuutuksesta tuota :D

Vierailija
73/177 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Tuota. Mun mieheltä tulee joskus virtsat alle nukkuessa. Tai kolme kertaa on näin käynyt. Kaksi kertaa kännissä ja kerran selvinpäin. Joku ehdotteli, että täytyy olla huumeiden tms käyttäjä. Mun mies ei ole, vaan ihan normaali perheenisä, amk-tutkinto ja käy töissä. Alkoholia käyttää joskus, huumeita ei ole koskaan kokeillut eikä kokeilisi.

Ei tiedä itsekkään mistä johtuu. Häpeää kovasti. Sen pari kertaa on tullut kovan humalatilan takia, on ollut enemmän kännissä kuin normaaliati kuin juo. Kerran sitten selvinpäin, sitä ihmetteli. Voihan olla jokin sairaskohtaus, esim epilepsia?

Sänky me on saatu kyllä "puhtaaksi". Pesen petarin ja sänkyä huuhtelen etikkaliuoksella ja suihkuttelen hajun neutralisoijaa, kuivaa sitten jonkun päivän. Ei haise.

Vierailija
74/177 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös joskus kuullut, että joku oli kussut eteisen vaatekaappiin tms. Eksynyt siis matkalla vessaan ja tukkihumalassa.

Sänkyyn en ole kuullut kenenkään aikuisen kusseen, mutta nyt olen kuullut tämänkin.

Sillä "herrasmiehellä" mahtaa olla aikamoinen morkkis. Mitähän on raukka miettinyt kun on aamulla herännyt. "Kusessa ollaan" veikkaisin.

Vierailija
75/177 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuisiko runkopatjan peseminen kylppärissä suihkulla.

Vierailija
76/177 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hätä. Haet autonpuolelta istuinten pesuvaahtoa ja sillä kyllästät sen sängyn. Juotitko se hoidon niin känniin että pidätyskyky meni ?

Vierailija
77/177 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan vesipesu painepesurilla tai painehuuhtelulaittteella voi poistaa kusen patjasta. Vaikka se kuivuisi muuten ja hajunkin saisi pois, niin ei se kusi siitä häviä.

Vierailija
78/177 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 19:21"]Olen myös joskus kuullut, että joku oli kussut eteisen vaatekaappiin tms. Eksynyt siis matkalla vessaan ja tukkihumalassa.

Sänkyyn en ole kuullut kenenkään aikuisen kusseen, mutta nyt olen kuullut tämänkin.

Sillä "herrasmiehellä" mahtaa olla aikamoinen morkkis. Mitähän on raukka miettinyt kun on aamulla herännyt. "Kusessa ollaan" veikkaisin.

[/quote]

No mieti itse miltä tuntuisi kun olisit löytänyt jonkun mukavan naisen ja aamulla yhdessä vietetyn yön jälkeen huomaisit kusseesi sänkyyn. Mutta turha siinä on vahingon jälkeen kuitenkaan paeta jollei sitten ole toivonut että yö kumppani luulisi itse laskeneen alleen.

Vierailija
79/177 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vaikea uskoa, että seksiin olisi kyennyt, jos niin kännissä on ollut että kusee alleen. Nauroin kuitenkin ketjulle, vaikka tiedän itsekin köyhäilijänä, että uuden sängyn ostaminen voi kirpaista. 

Vierailija
80/177 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 18:02"]Painepesuri+taloyhtiön kuivaushuone, ellei patja ole todella paksu. Kuivuminen saattaa kestää niin kauan, et patja alkaa vaan haisemaan.

Lainaa rahat kaverilta/vanhemmilta/ tms ja käy ostamassa uusi. Voit käydä katsomassa kierrätyskeskuksista, josko sieltä saisi ainakin väliaikaisesti halvemman, kunnes on rahaa ostaa uusi..
[/quote]

ÄLKÄÄ VAAN ostako kierrätyskeskuksista tai kirppareilta niitä sänkyjä!!!! Luteet leviää!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi