Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exä vaatii lahjaa takaisin.

=/
09.09.2021 |

Exäni osti minulle 0.1 bitcoinia ystävänpäivänä 2018 josta maksoi silloin 300 euroa ja sanoi että sillä ostetaan yhteinen kämppä ulkomailta eläkepäivinä. No, tiemme erosivat kuukausi sitten ja nyt hän vaatii sitä kokonaan takaisin tai ainakin 5000 euroa(!) mikä kuulemma on sen arvo. Minun mielestä se on minun lahja vaikka yhteiseen lomaasuntoon oli tarkoitus sijoittaa myöhemmin. Kuuluuko hänelle antaa mitään, kuinka paljon olisi sopiva jos kyllä?

Minulla on se siis tälläisellä hopea/musta Ledger tikulla jonka hän halua takaisin kun tulee huomenna hakemaan loput tavaroista. Ei kai lahjaa voi vaatia takaisin...?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

150 euroa voi antaa hänelle säälistä mikä on puolet sijoituksen alkusummasta. 

Vierailija
2/51 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu. Käske haastamaan oikeuteen, jos jotain halajaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna 300 euroa.

Vierailija
4/51 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat tottakai sen takaisin, ethän kai mikään varas ole vai?

Vierailija
5/51 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä antaa. Jos olisi antanut lahjaksi vaikka ässäarvan ja olisit voittanut pääpalkinnon niin se voitto olisi sinun vaikka ero tulisi. Mikä lahja se on joka pitää antaa pois? Sellaista kutsutaan lainaksi eikä lahjaksi jos oletetaan saavan se takaisin.

Vierailija
6/51 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat hänelle 2500 euroa

ventaa, sen arvo on 3995 euroa nytten. Annat siis 1997,50 euroa ja pidät loput itse. eikös sen arvo pitäis tuplaantua ennen vuoden loppua nyt kun joku pikkumaa rupesi käyttämään sitä?

Vierailija
7/51 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että se putosi järveen kun kävit kalassa...

Vierailija
8/51 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annettu mikä annettu.  Itseltäni ex vaati minulle ostamaansa nahkatakkia, koko 36.  Vähän nauratti, koska mies itse oli melko kookas.  

Vierailija
9/51 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän on perseaukinen ja koditon nyt ja sinulle on rahaa niin sitten ehkä parempi että annat raukalle käteistä. Muussa tapauksessa pidät sen itse ja vaihdat rahoiksi heti kun kerran voitolla olet.

Vierailija
10/51 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkääs nyt tuollaisia summia ehdotelko, laita viestiä että saat 1 euron, ota tai jätä.

Vierailija
11/51 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kiltisti vaan teet niin kuin sinulle sanotaan etkä tietenkään ajattele omilla aivoillasi tai ota asioista selvää muualta kuin mammapalstalta. 

Vierailija
12/51 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhteiseen asuntoon oli tarkoitus sijoittaa, niin antaisin ehdottomasti puolet takaisin. 

Vierailija
13/51 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet näin.

Siirrät bitcoinit Celsius tilille (6,2% korkoa vuodessa).

Sen jälkeen kirjoitat väärän pinkoodin niin monta kertaa että se Ledger menee lukkoon ja annat sen exälle joka voi koittaa tonkia sitä loppuelämän.

Eläkepäivinäsi ostat sitten huvilan itsellesi.

Vierailija
14/51 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos yhteiseen asuntoon oli tarkoitus sijoittaa, niin antaisin ehdottomasti puolet takaisin. 

Miksi haluaisit antaa omia rahojasi exälle? Annatko hänelle puolet palkastasikin?

Vierailija
15/51 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluaisit antaa omia rahojasi exälle? Annatko hänelle puolet palkastasikin?

Antaisin puolet takaisin, koska se oli yhteinen lahja. Palkkani ei ole yhteinen lahja siltä toiselta. 

Vierailija
16/51 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain mies voi vajota niin alas että yrittää vaatia lahjaa takaisin...

Vierailija
17/51 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin hankalan ja itsekeskeisen ihmisen kanssa. Kun tuli ero, niin kysyin haluaako minulle ostamansa lahjat takaisin. Kysyin siksi ettei hän saisi aiheutettua draamaa. No, ei huolinut mitään takaisin. Mutta varuiksi luovutin hänelle kaikki mikä oli yhdessä ostettu. Halusin päästä erossa helpolla ja jatkaa elämääni.

Vierailija
18/51 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin tarjonut puolet takaisin ihan automaattisesti. 

Vierailija
19/51 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaa se tikku kahtiaan ja anna toinen puoli hänelle.

Vierailija
20/51 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain mies voi vajota niin alas että yrittää vaatia lahjaa takaisin...

Vain suomalainen nainen voi olla varas....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi