Exä vaatii lahjaa takaisin.
Exäni osti minulle 0.1 bitcoinia ystävänpäivänä 2018 josta maksoi silloin 300 euroa ja sanoi että sillä ostetaan yhteinen kämppä ulkomailta eläkepäivinä. No, tiemme erosivat kuukausi sitten ja nyt hän vaatii sitä kokonaan takaisin tai ainakin 5000 euroa(!) mikä kuulemma on sen arvo. Minun mielestä se on minun lahja vaikka yhteiseen lomaasuntoon oli tarkoitus sijoittaa myöhemmin. Kuuluuko hänelle antaa mitään, kuinka paljon olisi sopiva jos kyllä?
Minulla on se siis tälläisellä hopea/musta Ledger tikulla jonka hän halua takaisin kun tulee huomenna hakemaan loput tavaroista. Ei kai lahjaa voi vaatia takaisin...?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain mies voi vajota niin alas että yrittää vaatia lahjaa takaisin...
Vain suomalainen nainen voi olla varas....
Et ymmärrä lahjan ja lainan eroa?
On äärettömän noloa yleensäkin vaatia lahjaa takaisin. Jostain kumman syystä miehet tuntuvat tekevän tätä..
AP on kyllä ihan tyypillinen Golddigger, raha ja lahjat kelpaa mutta mitään ei tarjota takaisin.
Olet varas, kelmi, rosvo, huijaaja, valehtelija ja raukkamaisen paha olento. Hellan vieressä olisi sinut pitänyt pitää alusta saakka mutta olisit silti polttanut ruuan pilalle ja haisut pa skalle .
Yök!
Vierailija kirjoitti:
AP on kyllä ihan tyypillinen Golddigger, raha ja lahjat kelpaa mutta mitään ei tarjota takaisin.
Olet varas, kelmi, rosvo, huijaaja, valehtelija ja raukkamaisen paha olento. Hellan vieressä olisi sinut pitänyt pitää alusta saakka mutta olisit silti polttanut ruuan pilalle ja haisut pa skalle .
Yök!
onko se eksä tässä kirjoittamassa nyt?
Aivan ehdottomasti sinun pitää maksaa 5000€.
Tämä ketju on hyvä muistutus että ei pidä ostaa mitään kallista kumppanille jos ei ole varaa oikeasti =)
Hyvää luettavaa. Ostin tänään 250euron samsungin lahjaksi kumppanille vaikka alussa ajattelin laittaa tonnin. Jos jättää minut niin ei harmita rahallisti yhtä paljon.
AP tässä.
Sanoin exälle perjantaina kun hän haki tavaransa että en anna tikkua takaisin ja hän rupesi tonkimaan asuntoa väkisin. Hän löysi laatikon missä tikku yleensä on ja otti sen mukaan ja sanoi hyvästit. Minäpä kerkesin piilottaa tikun muualle aikasemmin joten hän ei mitään saanut. Pidän tikun itse ja ehkäpä yhtenä päivänä siintä on hyötyä minulle.
Kiitoksia kaikista (mukavista) neuvoista.
Sano, että se oli hinta sun neitsyydestäs. Halvalla meni ja takas ei saa. Kumpikaan.
Käylä kirjoitti:
Sano, että se oli hinta sun neitsyydestäs. Halvalla meni ja takas ei saa. Kumpikaan.
Mikä olis sun mielestä sit ollut käypä hinta? Noista on kuulemma maksettu satoja tonnejakin jossakin päin maailmaa.
On kyllä todella säälittävää käytöstä jos lahjoja ruvetaan vaatimaan takaisin. Hyvä että jätit sen luuserin!