Kielilukiossa tappelut jatkuvat
Kommentit (188)
Missä opetusministerin pöyristynyt kommentti? Entä kaupungin koulualavastaavan? Mitä aikoo sisäministeri tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Ylläpito poistakaa aloitus KIITOS!
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Ylläpito poistakaa aloitus KIITOS!
Olen jo ilmoittanut aiheettomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opiskelijat ovat vaarassa kun kehitysmaalaiset toteuttavat kulttuuriaan. Ei sille mitään voi.
Kielilukio on säilytystä, ei opiskelua varten. Ihan oma syy, jos on tuon paikan valinnut.
No jaa, mielestäni vaikka on millainen opinahjo, siellä pitää saada opiskella turvassa.
"Ahtaat tilat" aiheutti sen että abien tarjoilut pahoitti nuorempien mielen.
Siis abityttöä kuristettu ja toista potkittu! Nyrkkitappelu! Lukiolaisia! En ole koskaan ennen törmännyt mihinkään tällaiseen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opiskelijat ovat vaarassa kun kehitysmaalaiset toteuttavat kulttuuriaan. Ei sille mitään voi.
Keskustelun taso on vaarassa kun persut jankkaavat pakkomiellettään. Eivät he kai sille mitään voi.
Onko sinulla sanottavaa aiheeseen vai pelkkää öyhötystä? Minä itseasiassa tiedän aiheesta ja olen kertonut mielipiteeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustelun taso on vaarassa kun persut jankkaavat pakkomiellettään. Eivät he kai sille mitään voi.
Siis ovatko nämä lukiolaiset perussuomalaisia?
Kun ei sanansäilä taivu niin otetaan nyrkit mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Siis abityttöä kuristettu ja toista potkittu! Nyrkkitappelu! Lukiolaisia! En ole koskaan ennen törmännyt mihinkään tällaiseen!
Nykyajan jämälukiot ovat sitä mitä amikset olivat ennen
Miksi tästä aiheesta ei saa puhua kun kokoajan poistuu aloitukset? Ihanku itse tapahtuma vaan katoaa sillä ettei siitä puhuta. Ketä se puhumattomuus hyödyntää
Vain kantasuomalaisten väkivaltaisuudesta saa puhua.
Vierailija kirjoitti:
Ei meillä vaan aikoinaan ollut lukiossa noin rikasta kulttuurimeininkiä.
Eikö tuollainen väkivalta tartu myös rauhallisiin jos he huomaavat jäävänsä vähemmistöön. Yleensä väkivaltaisia on vähemmistö mutta tuollahan näyttää riehuvan suurin osa
Vierailija kirjoitti:
Miksi tästä aiheesta ei saa puhua kun kokoajan poistuu aloitukset? Ihanku itse tapahtuma vaan katoaa sillä ettei siitä puhuta. Ketä se puhumattomuus hyödyntää
Saisi, ellei tässäkin olisi jo useita törkeitä rikoksia ketjussa.
On syytä opetella kirjoittamaan niin, ettei syyllisty rikoksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisi, ellei tässäkin olisi jo useita törkeitä rikoksia ketjussa.
On syytä opetella kirjoittamaan niin, ettei syyllisty rikoksiin.
Ai nuo kuristaminen ja potkiminen?
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuollainen väkivalta tartu myös rauhallisiin jos he huomaavat jäävänsä vähemmistöön. Yleensä väkivaltaisia on vähemmistö mutta tuollahan näyttää riehuvan suurin osa
Höpö höpö, normaali lukioikäinen ja lukion opinahjoksi valinnut ei todellakaan käyttäydy noin! Jotakin tuolla on pahasti pielessä!
Johan oon pöhlö. Iltalehdessä siis.