Outoa peliä ukolta (ov)
Ukko on sellainen valittaja ja nalkuttaja että oksat pois. Esimerkiksi meillä on yksi tiskiallas ja valittaa kun se on aina täynnä esimerkiksi, jos alkaa pesemään jotain paistinpannua. Voisi ihan hyvin tyhjentää asitanpesukoneen ja laittaa ne likaiset astiat pois altaasta. Niin eilen illalla tein järjestelyitä siinä altaalla että pystyin pesemään salaattia...jätin salaatin valumaan siihen tiskipöydälle astian päälle ja tulin käymään sekuniksi katsomaan netistä yhden jutun. Ei kun vaan keittiöstä alkoi kuulumaan kuinka joku astia on taas väärässä paikassa...Menin keittiöön laittelemaan salaattiani ja tivahdein miehelleni (joka meinasi alkaa siinä pannuja pesemään) että minä pesen nuo pannut kun aina on joku astia väärässä paikassa. Mies sanoi sitten "sovitaan sitten niin" ja on mykkis ollu eilisestä illasta ja on vieläkin. Olen monta kertaa sanonut että miksi on mykkis ja että minähän se sun valituksesta valitin (eli minun pitäisi olla suuttunut). Sanoo vaan että ei ole suuttunut mistään, mutta EI PUHU mitään, ei puhu niissä tilanteissa kuin normaalisti puhuisi. Itsenikin minun pitäisi puhua millaiselta minusta tuo valitus tuntuu, mutta mitenpä puhua kun ei enää muista miltä tuntuu ja jos toinen on noin.
Joo ja ennen kuin minun kimppuuni hyökkäätte, niin mies on ollut käytännössä melkein vain kotona monta kk. ja minä 8 h töissä. Mies käy kaupassa ja tekee ruuan. Nuo hoitaa ihan helposti sellaisessa kolmessa tunnissa, mutta ihmettelen suuresti kun kotona ei ole oikein muuta tehty... ja ei se oikein hyvältä tunnu kun itse saa raataa niin...mutta eipä siitä oikein kehtaa miehellekään sanoa.
Ja tämäkin vielä; tuntuu että mies ei oikein katsele minua seksuaalisella mielellä. Kyllähän me tehdään sitä, mutta siis yleensä arjessa. Tuntuu että minä en ole hänelle seksuaalisesti kiinnostava vaan se kiinnostus lähtee, jos hän itse haluaa. Ei mitenkään että minä häntä sytyttäisin. En tiedä sitten miten usein se on juuri niin päin.
Kommentit (22)
Just tuon takia pitää olla kaksi tiskiallasta. Mistään ei tuu mitään kun kämpissä on nykyisin vain yks tiskiallas ja joku pikku reikä ehkä vieressä. Hermot menis multakin.
Osta suuri vati ja siihen ne tiskit likoomaan. Hitto näitä nykyajan keittiöitä.... arrrggggh...
No anna mä veikkaan. Se kotona olohan sitä sun ukkoas rassaa ja sitte ne paineet purkautuu noin. Mitä taas tulee "seksuaalisessa mielessä katseluun", niin harvapa meidän muidenkaan miehistä enää muutaman avioliittovuoden jälkeen luo niitä "paljon puhuvia" katseitaan meihin. Tai siis ainakin mun miehelle tuntuu riittävän, että saa kerran viikossa sitä, eli ihan samoin on tuon asian laita ainakin meidän makkarissa... Mutenkin tuo sun aloitus tuntui todella tutulle ja ainakin meillä vastaavia tilanteita sattuu, jos nyt ei ihan viikottain, mut ainakin kerran kuulkaudessa ja yhdessä vaan ollan pysytty kohta 20 v.
No eihän niitä tiskejä edes tarvii viruttaa siellä altaassa, kun nehän voi laittaa heti suoraan sinne koneeseen odottamaan pesua. No jotkut paistin pannut tietysti, mutta kaikki muut vaan suoraan koneeseen. Ai se miehes jo juttelee taas sulle? No oota vaan, niin illalla se jo haluu;))
Miehesi kuulostaa masentuneelta. Onko hänellä ystäviä? Käykö hän koskaan missään (muualla kuin kaupassa)?
Ukkos on vähän masentunut ja tod. näk. katselee tylsyyksissään sun ollessa töissä ponoa netistä :(
voisin käydä nussimassa sinua aina muutaman kerran viikossa. sanot miehellesi, että nyt pano-ori taas saapui, mentäis suljetun, mutta lukitsemattoman oven taakse panemaan pariksi tunniksi, ja miehesi istuisi oven takana tietäen mitä tapahtuu, mutta voimattomana.
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 17:42"]
Puhui jo. Ja pussattiin. Ap
[/quote]
Mähän sanoin. Ihanaa! Se haluu sulta sitä vielä illalla=D
# no. 11
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 09:48"]
No alkakaa laittamaan tiskit suoraan koneeseen niin tuokin ongelma on ratkaistu? Tai pesu heti käytön jälkeen. Vituttais mullakin, jos tiskit lojuis altaassa pitkin päivää.
[/quote]No mieshän on kotona päivät. Laittais ne astiat koneeseen, eikä oottas että vaimo tulee töistä ja laittaa ne tiskit koneeseen
Meilläkin mies kotona työttömänä. Niin vain minä tulen töistä tekemä kaikki kotityöt. ruuat, pyykit siivoukset kaupassa käynnit ym.ym. Ottaa pattiin. Jättäisin kaikki tekemättä, mutta kun on lapsia täytyy niille kuitenkin ruuat laittaa ja vaatteet pestä.
Meillä ei ole edes mitään astianpesukonetta! Hyvinhän teillä on asiat. En ymmärrä mitä ongelmia tiskikonetaloudessa voi olla.
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 17:56"][quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 17:42"]
Puhui jo. Ja pussattiin. Ap
[/quote]
Mähän sanoin. Ihanaa! Se haluu sulta sitä vielä illalla=D
# no. 11
[/quote]
Olit oikeassa ;-)
Ap
No eihän se astianpesukone tässäkään taloudessa ole ongelman syynä - niin jos mitään varsinaista ongelmaa nyt edes oli. Minusta tuossa oli pikeminkin kyseessä ihan normaali tunteiden viikkotuuletus.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 07:38"]
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 17:56"][quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 17:42"] Puhui jo. Ja pussattiin. Ap [/quote] Mähän sanoin. Ihanaa! Se haluu sulta sitä vielä illalla=D # no. 11 [/quote] Olit oikeassa ;-) Ap
[/quote] Non niin. Mä arvasin ton. Miehet on kyllä niin ennealta arvattavissa, sen olen tuon oman ukkoni kanssa saanut niin monasti huomata. Eli loppujen lopuksi. Ei ollenkaan hullumpi päätös teidän viikonlopulle.;))
niin ja tuo tiskiallas täynnä ei sitten ole oikeasti täynnä. Ihan muutaman sekunin - parin minuutin järjestelyillä voisi sitä käyttää.
ap
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 09:17"]
Wt? Molemmat
[/quote] yksi,ap
No alkakaa laittamaan tiskit suoraan koneeseen niin tuokin ongelma on ratkaistu? Tai pesu heti käytön jälkeen. Vituttais mullakin, jos tiskit lojuis altaassa pitkin päivää.
Hyvä...sain avattua keskustelun ja väitti kun häntä vaan tympii eikä liity kuulema minuun. Ei tosin aio kuulema enää mistään meille sanoa ku mikään ei tehoa. Marttyyriuutta?
Puhuu kyllä jo jotakin...
ap