Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sitä on vanha

Vierailija
07.11.2014 |

ja ihan elämä loppu kun vaihdevuodet alkaa. Ei turhaan mummotaudiksi kutsuta. Nauttikaa te nuoret vielä kun voitte! Tässä iässä ei ole enää nainen, hedelmällisyyskin loppuu.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen elämä on parasta 30v. Sen jälkeen alkaa rapistuminen.

Vierailija
2/20 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on silloin hyvää kun on tasapainossa itsensä kanssa. Oli vaihdevuodet tai ei ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/20 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on niin suhteellista.

Vierailija
5/20 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin onnellinen että se veren kanssa lotraaminen on nähtävästi nyt ohi! En tunne itseäni yhtään vanhaksi, päin vastoin. Iho on parantunut, hormonifinnit hävinneet. Tämä on mahtavaa!

Vierailija
6/20 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset pitäs pistää pakkoeläkkeelle 50-vuotisina. Pilaavat vaihdevuosiraivareillaan työpaikan hengen.

Vierailija
7/20 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin voi alkaa.

Vierailija
8/20 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen 52 v, kuumia aaltoja on tullut jo vuoden verran. ei haittaa tahtia, tuntuu ja näytän edelleen erittäin hyvältä. kuukautisia ei ole ollut 10 vuoteen, kiitos hormonikierukoitten.

enkä ole vielä onneks isoäitikään.

elämä on ihanaa!

Vierailija
9/20 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaapa wikipediasta vaihdevuodet. Siinä kerrotaan kuinka se prosessi slkaa jo 40v. Kamalaa. Sitä on vanhus jo silloin.

Vierailija
10/20 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50v ja kohtu on leikattu pois jo kymmenen vuotta sitten. Ei se kuukautisveren puute ole naisellisuuttani vienyt. Mummo on myöskään ole vielä, koska lapset on teini-iässä. Minä kyllä aion nauttia elämästä edelleen ja villistä seksielämästä. 

Vierailija
11/20 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmästyttävää! Olen 45 ja mielestäni täydessä iskussa. Kolmekymppiset miehetkin katselee perään ja parikymppiset mimmit mittailee päästä varpaisiin. Väitän, että fyysisellä kunnolla eli kunnon liikunnalla mummoutta lykätään kymmeniä vuosia.

Vierailija
12/20 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sitä mennään. Kuolemaa odotellessa. Nuttura kiristäen, mustaan mummomekkoon pukeutuneena ja nuorisoa sateenvarjolla sohivana. Lonkkaleikkausta odottaen.

Vierailija
13/20 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta kamala käsite tuo mummo. Sen jotenkin ajattelee olevan sellainen paljon vanhempi nainen. Ap

Vierailija
14/20 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 39v, ja katselin netistä, että vaihdevuodet ovat aikaiset jos alkavat alle 40v. Onko siis normaalia jos ne alkavat heti 40v? Mulka sellaisia oireita.

Vierailija
15/20 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon on mittarissa?

Vierailija
16/20 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä tunnen itseni naiseksi ja näytänkin naiselta, vaikka kohtu ja munasarjatkin on poistettu. 

Vierailija
17/20 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

46v ap

Vierailija
18/20 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 13:34"]

ja ihan elämä loppu kun vaihdevuodet alkaa. Ei turhaan mummotaudiksi kutsuta. Nauttikaa te nuoret vielä kun voitte! Tässä iässä ei ole enää nainen, hedelmällisyyskin loppuu.

[/quote]

Voi herrajjumala teidän kanssa! Minä odotan kiihkeästi, että tästä verirumbasta joskus pääsisi eroon. Viimeksi oli neljän päivän väli, että en sidettä joutunut pitämään, ja nyt on mennyt viikko ja kauhulla odotan sitä hetkeä, kun vessapaperissa alkaa näkyä taas punaista. Ja sitten kun se alkaa, sitä riittää ja kaikki paikat tahriintuu ja pikkuhousuja saa olla vaihtamassa kolme kertaa päivässä, kun verta tulee ja tulee. Kolmena päivänä peräkkäin ei voi edes kuvitellakaan lähtevänsä ovesta ulos, koska veren valuminen on niin voimallista.

Ja ikää on ensi viikolla 49. Minä olen niin lopen uupunut tähän, 38 vuoden jälkeen. Elämä pyörii vain kuukautisten ympärillä, koskaan ei voi suunnitella mitään reissuja eikä mitään muutakaan, koska ei ikinä tiedä, milloin se valuminen alkaa.

Minä tulisin "mummoksi" mielelläni. Ette tiedäkään, miten mielelläni. Sitä vaan ei näköjään minulle suoda vieläkään.

Vierailija
19/20 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä viiskymppinen, jolla ei vielä mitään oireita. Olenko sitten jäävi sanomaan kun en tiedä miltä se tuntuu, mutta kyllä minä jo toivoisin, että loppuisi tämä kuukautishomma, kun en todellakaan enää aio lisääntyä ja tuntuu ihan turhalta koko ruljanssi. Pari vuotta sitten koin tuollaisen lyhyehkön haikeuden vaiheen, kun tajusin että se pelottava 50v lähestyy. Mutta se meni ohi, 50 on nyt mittarissa ja vauhti ei ole hiipunut yhtään, elämä jatkuu aivan yhtä mielenkiintoisena kuin aina ennenkin. Onhan sitä nyt herranen aika muitakin aktiviteettaja oltava ihmisellä kuin vain se ikuinen teerenpeli. Ei kai se lisääntymiskapasiteetti ole ainoa elämäntehtävä kenelläkään? Vaikkei enää olisi "nainen" siinä mielessä, niin ihminen on edelleen. Ettekö muka koskaan ole nähneet pirtsakoita ja viehättäviä kuusi-, seitsemän-, tai jopa kasikymppisiä naisia? Minä olen :)

Vierailija
20/20 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran. Täytän huomenna 48v ja oon nainen parhaassa iässä. Menkat tulee parin kuukauden välein ja hikoilu on välillä hurjaa. Tunnen olevani hyvinkin vetreä mummo. Asennetta peliin naiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä