Outoa peliä ukolta (ov)
Ukko on sellainen valittaja ja nalkuttaja että oksat pois. Esimerkiksi meillä on yksi tiskiallas ja valittaa kun se on aina täynnä esimerkiksi, jos alkaa pesemään jotain paistinpannua. Voisi ihan hyvin tyhjentää asitanpesukoneen ja laittaa ne likaiset astiat pois altaasta. Niin eilen illalla tein järjestelyitä siinä altaalla että pystyin pesemään salaattia...jätin salaatin valumaan siihen tiskipöydälle astian päälle ja tulin käymään sekuniksi katsomaan netistä yhden jutun. Ei kun vaan keittiöstä alkoi kuulumaan kuinka joku astia on taas väärässä paikassa...Menin keittiöön laittelemaan salaattiani ja tivahdein miehelleni (joka meinasi alkaa siinä pannuja pesemään) että minä pesen nuo pannut kun aina on joku astia väärässä paikassa. Mies sanoi sitten "sovitaan sitten niin" ja on mykkis ollu eilisestä illasta ja on vieläkin. Olen monta kertaa sanonut että miksi on mykkis ja että minähän se sun valituksesta valitin (eli minun pitäisi olla suuttunut). Sanoo vaan että ei ole suuttunut mistään, mutta EI PUHU mitään, ei puhu niissä tilanteissa kuin normaalisti puhuisi. Itsenikin minun pitäisi puhua millaiselta minusta tuo valitus tuntuu, mutta mitenpä puhua kun ei enää muista miltä tuntuu ja jos toinen on noin.
Joo ja ennen kuin minun kimppuuni hyökkäätte, niin mies on ollut käytännössä melkein vain kotona monta kk. ja minä 8 h töissä. Mies käy kaupassa ja tekee ruuan. Nuo hoitaa ihan helposti sellaisessa kolmessa tunnissa, mutta ihmettelen suuresti kun kotona ei ole oikein muuta tehty... ja ei se oikein hyvältä tunnu kun itse saa raataa niin...mutta eipä siitä oikein kehtaa miehellekään sanoa.
Ja tämäkin vielä; tuntuu että mies ei oikein katsele minua seksuaalisella mielellä. Kyllähän me tehdään sitä, mutta siis yleensä arjessa. Tuntuu että minä en ole hänelle seksuaalisesti kiinnostava vaan se kiinnostus lähtee, jos hän itse haluaa. Ei mitenkään että minä häntä sytyttäisin. En tiedä sitten miten usein se on juuri niin päin.
Kommentit (22)
Mieshän tässä oli se nalkuttaja! Jo nyt on helvetti, jos ei 8 tunnin aikana saa astioita koneeseen laitettua!!!
Nämä ne on niitä elämisen suurimpia ongelmia, onneksi.
Voisiko yrittää puhua asioista asiallisesti ja rauhallisesti miehen kanssa, ei nalkuttaa eikä huutaa.