Arvioi kuvan perusteella minkä maalainen olen
Kommentit (108)
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 22:14"]
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 22:03"]
En tiedä, mutta oot kyllä tyypillisesti niitä tyttöjä, jotka ottavat itsestään kuvia erikoisista kuvakulmista näyttääkseen mahdollisimman edustavalta. Miksi et esitä samaa kysymystä esittämällä passikuvasi?
[/quote]
en tiedä miksi vaivaudun tähän mutta voin kysyä saman passikuvallakin...
aijaa.com/nr74ZY
[/quote]
miks alapeukutat jos ite kysyt passikuvaa..? :D
Arvasin, että 18v. Jotain Saksaa olisin veikannut miesmäisestä leuasta, muuten ei mitään hajua mistään maasta.
On suomalaiset ihan ok 16-19, mutta 30+ näyttää keskimääräisesti rupsahtaneilta sioilta toisin kuin venäläiset.
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 22:39"]
En tiedä, mutta oot kyllä tyypillisesti niitä tyttöjä, jotka ottavat itsestään kuvia erikoisista kuvakulmista näyttääkseen mahdollisimman edustavalta. Miksi et esitä samaa kysymystä esittämällä passikuvasi?
[/quote]
aijaa.com/nr74ZY
[/quote]
[/quote]
Sitä vituttaa kun ite näyttää DDR:n kuulantyöntäjältä omassa passikuvassaan.
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 22:42"]
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 22:39"]
[/quote]
aijaa.com/nr74ZY
[/quote]
[/quote]
Sitä vituttaa kun ite näyttää DDR:n kuulantyöntäjältä omassa passikuvassaan.
[/quote]
joo aika hiljaiseksi meni! Nimittäin mulla ei oikeasti ole mitään ongelmaa laittaa itsestäni kuvaa missä näyttäisin vaikka ihan rotalta.. Itse pyörin venäjän kielisillä sivustoilla ja ajattelin tehdä kerrankin suomalaiselle palstalle aloituksen. Suomalaiset ei vaan niin helposti lähde jakamaan esim omia kuviaan. No mutta onhan se ymmärrettävää, suomi on kuitenkin pieni maa jossa ihmiset tunnistaa toisensa helposti. :)
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 22:41"]
Arvasin, että 18v. Jotain Saksaa olisin veikannut miesmäisestä leuasta, muuten ei mitään hajua mistään maasta.
[/quote]
meillä venäläisillä on myös usein hyvin vahva leuka, ehkä just miesmäinen.ap
Vähän on hämärä kuva, mutta suomalainen ja 20?
Mä luulen, että moni on vaan vastannut suoraan sen ekan kuvan (sen tumman) perusteella. Mäkin ajattelin siitä, että olisit paljon vanhempi, mutta siitä normaalista kuvasta oli kyllä aika selvää että olet n. parikymppinen.
Menet kyllä melkein minkämaalaisesta eurooppalaisesta tahansa. Ehkä ei kuitenkaan eteläeurooppalaiselta (Espanja, Italia, Kreikka). Jostain syystä et näytä jenkiltä - ehkä niillä vain on erilainen laittautumistyyli.
Koska kirjoitat täällä, menisit kyllä ihan suomalaisesta täysin. Jos ei olisi tätä kielijuttua taustalla, en osaisi kyllä oikein yhtään sanoa. Passikuvassa on jotain saksalaistakin (enkä tarkoita DDR:läistä).
Mutta jonnekin itäiseen Keski-Eurooppaan varmaan sijoittaisin, jos olisi pakko. Kuitenkin niin, että menet hyvin myös ranskalaisesta tai suomalaisestakin, jos niin sanottaisiin (en kyseenalaistaisi). Luin kyllä jo, että kerroit olevasi venäläinen.
Iäksi voisin sanoa mitä vain väliltä 14-28. Ei siksi, että näyttäisit vanhemmalta, vaan siksi, koska niin moni alle kolmekymppinen on vielä todella babyface eli kasvoissa ei näy vielä mitään iän merkkejä.
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 22:55"]
Menet kyllä melkein minkämaalaisesta eurooppalaisesta tahansa. Ehkä ei kuitenkaan eteläeurooppalaiselta (Espanja, Italia, Kreikka). Jostain syystä et näytä jenkiltä - ehkä niillä vain on erilainen
laittautumistyyli.
Koska kirjoitat täällä, menisit kyllä ihan suomalaisesta täysin. Jos ei olisi tätä kielijuttua taustalla, en osaisi kyllä oikein yhtään sanoa. Passikuvassa on jotain saksalaistakin (enkä tarkoita DDR:läistä).
Mutta jonnekin itäiseen Keski-Eurooppaan varmaan sijoittaisin, jos olisi pakko. Kuitenkin niin, että menet hyvin myös ranskalaisesta tai suomalaisestakin, jos niin sanottaisiin (en kyseenalaistaisi). Luin kyllä jo, että kerroit olevasi venäläinen.
Iäksi voisin sanoa mitä vain väliltä 14-28. Ei siksi, että näyttäisit vanhemmalta, vaan siksi, koska niin moni alle kolmekymppinen on vielä todella babyface eli kasvoissa ei näy vielä mitään iän merkkejä.
[/quote]
Tämä oli kyllä hyvä spekulointi! :) ap
Joku tais myöskin veikata minua afrikkalaiseks, en kyllä tiedä oliko vitsi vai oikeasti. Ap
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 21:45"]
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 21:44"]
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 21:43"]
Mikä oli motiivi tälle kyselyllesi?
[/quote]
Kysytkin vielä....
[/quote]
halusin tietää minkä maalaiselta ja ikäiseltä näytän. Olen näköjään paljon vanhemman näköinen mitä oikeasti. Maa meno oikein kyllä monesti
[/quote]
Parikymppiseltä näytät, täällä vaan on niin negatiivista (ja katkeraa) porukkaa, että tahallaan sanoivat sinua kolmekymppiseksi! Erittäin kaunis nuori nainen olet ja varmaan tiedät sen myös itse.. :)
Jotain muutakin sussa on kuin suomiverta. Silmät ja kasvot poikkeaa hieman perussuomalaisesta.
suomi + kosovo?
Näytät vanhemmalta tummatukkaisena. Luonnollinen hiusväri?
Olisin veikannut puolalaiseksi. Tai jotain.
Mua itseäni on usein luultu kasvonpiirteiden perusteella venakoksi. En juurikaan meikkaa enkä käytä korkokenkiä. Sitten olisinkin 100% tatjana. Lol.
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 23:03"]
Joku tais myöskin veikata minua afrikkalaiseks, en kyllä tiedä oliko vitsi vai oikeasti. Ap
[/quote]
No ei noita veikkauksia voi nyt kovin vakavasti ottaa muutenkaan siksi, että aika moni vaan katsoo sen aloituksessa olevan kuvan ja arvioi siitä.
argentiina, 21v