Jukka Hildenin huumekeskustelut julki
https://www.is.fi/viihde/art-2000008252489.html
Miehellä ollut pokkaa väittää medialle, että kerran kokeili, vaikka keskustelun perusteella on diilerin vanha tuttu 🤣
Chachia käy sääli, simppeli tyttöparka.
Kommentit (555)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivotaan,ettei Jukka vain sorru koviin aineisiin, siirrytäänhän niihin usein, kun kevythuumeet ei enään vaikuta. Monesti näillä kovien huunmeitten käyttäjillä on huumevelkoja ja huolena sitten velanperijät, jotka katkaisevat sormen, jos kerrostalossa ei ole kunnon lukkoja.
eiköhän se suurin syy ole kuitenkin ihan kokeilun halu, ja kokeilu on helppoa jos samalta myyjältä saa kannabiksen lisäksi kaikki muutkin huumeet.
suurin osa kannabiksen käyttäjistä ei koskaan kokeile muitakin laittomia aineita.
Ja jos kannabikselta odottaa huumeena enemmän "potkua" kuin alkoholilta, niin kyllähän siinä pettyy suuresti. Kovat huumeet antaa "potkua" sentään kunnolla.
Hei! Kuinka monta sellaista psykoosia Suomessa on vuosittain, joissa kannabis on ainoa käytetty päihde? Päihteiden sekakäyttäjien psykoosit asiassa ei nyt ns. kiinnosta. Jokaiselle psykoosipotilaalle tehdään huumeseulat, joten asian pitäisi olla tiedossa ilman ongelmia.
Kannabista käyttää joka kuukausi noin 60 000 ihmistä, vuosittain noin 200 000 ja tähän mennessä yli miljoona on jonkun arvion mukaan käyttänyt kannabista.
Kyllähän huumevalistajien pitäisi asia tietää koska jokaiselle psykoosipotilaalle tehdään huumeseula. Itse en ole kuullut yhdestäkään kannabispsykoosista. Eikä netistäkään löydy mitään tietoa psykoosien määrästä. Siksi kyselenkin.
Minä uskallan myöntää, että kannabis ei ole täysin vaaraton huume. Olen käyttänyt koko ikäni ja se vaikuttaa lähimuistiin ja sellaiseen yleiseen vireystilaan.
Ei se niin paha ole kuin alkoholi, mutta "ongelma" kannabiksessa on se, että ei tule krapulaa. Voit käytännössä poltella päivittäin jo vasta-alkajana. Minulla menee illat täysin huurussa ja sitten aamulla ei mitään heikkoa lähteä vaikka lenkille.
Muistakaa, että kyseessä on kuitenkin päihdyttävä tuote.
Vaikka olisi kuinka kannabisvastainen tahansa, niin kannattaa muistaa, että alkoholihuume on kaikista tuhoisin aivoille koska on solumyrkky. Erityisen haitallista se on lasten kehittyville aivoille.
Vierailija kirjoitti:
Minä uskallan myöntää, että kannabis ei ole täysin vaaraton huume.
Onko joku sellaista jossain väittänyt? Maailmassa ei ole yhtäkään päihdettä, joka olisi täysin vaaraton. Alkoholi on niistä vaarallisimpia.
Näkihän sen naamasta tuohon aikaan, että käytti.
Vierailija kirjoitti:
Näkihän sen naamasta tuohon aikaan, että käytti.
Skitsofreenikkokin näkee maailman olevan täynnä sellaisia asioita jotka tukevat hänen harhojaan.
Vierailija kirjoitti:
En missään nimessä kritisoi jukkaa, mulle ihan sama mitä polttelee tai vetelee mutta olihan tää tiedossa jo pidempään, jos yhtään osaa katsoa mm hänen käyttäytymistään telkkarissa. Vauhti kiihtyy...
Ei se ainakaan ganjapäissään telkkarissa ole höheltänyt. Sen verran touhukasta toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En missään nimessä kritisoi jukkaa, mulle ihan sama mitä polttelee tai vetelee mutta olihan tää tiedossa jo pidempään, jos yhtään osaa katsoa mm hänen käyttäytymistään telkkarissa. Vauhti kiihtyy...
Ei se ainakaan ganjapäissään telkkarissa ole höheltänyt. Sen verran touhukasta toimintaa.
Niinpä. Piriä se on ottanut jos jotain. Julkkispiireissä aika yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Piriä se on ottanut jos jotain. Julkkispiireissä aika yleistä.
Nykyäänhän moni aloittaa suoraan kovilla huumeilla, eikä edes kokeile kannabista aiemmin.
USA:ssa näyttelijä voi sanoa hymyillen kameroille että rakastaa yrtinkäyttöä missä muodossa tahansa eikä aio koskaan lopettaa. Suomessa: nojoo… olin masentunut ja elämä oli poissa raiteiltaan juu….
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä uskallan myöntää, että kannabis ei ole täysin vaaraton huume.
Onko joku sellaista jossain väittänyt? Maailmassa ei ole yhtäkään päihdettä, joka olisi täysin vaaraton. Alkoholi on niistä vaarallisimpia.
Ja kannabis vähiten haitallisimpia jopa runsaassa päivittäiskäytössäkin, kuten siis esimerkiksi lääkekäytössä.
Vierailija kirjoitti:
USA:ssa näyttelijä voi sanoa hymyillen kameroille että rakastaa yrtinkäyttöä missä muodossa tahansa eikä aio koskaan lopettaa. Suomessa: nojoo… olin masentunut ja elämä oli poissa raiteiltaan juu….
Tämäkin, että miten vielä sitten Suomessa nähdään käyttäjä on kovin outoa. Kannabistahan ei pitäisi mihinkään masikseen tms. edes käyttää. Sehän vaan kertaa niitä tunteita. Masentaa entisestään.
Vain muutaman tämän päivän USAn kannabiksesta intoilevan julkkiksen mainitakseni:
Woody Harrelson, Seth Rogen, Judd Apatow, Francon veljekset, Paul Rudd, Brad Pitt, Matthew McConaughay, Snoop Dog, Martha Stewart, Rihanna, Lady Gaga.... Vain jäävuorenhuippu.
Vierailija kirjoitti:
Minä uskallan myöntää, että kannabis ei ole täysin vaaraton huume. Olen käyttänyt koko ikäni ja se vaikuttaa lähimuistiin ja sellaiseen yleiseen vireystilaan.
Lähimuistia voi kyllä treenata, ja asiahan koskee vain tilannetta jossa ihminen on päihtynyt. Samalla tavalla kuin ihminen hoipertelee kännissä mutta ei selvinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Briteissä on oikeesti ihan eri meininki. Kaikki käyttää, myös julkkikset, eikä ketään hetkauta jos paparazzit ottaa kuvan kun nokka on vähän valkoisessa pölyssä.
Totta! Oletko huomannut myös saman kuin minä, että kannabiksen käyttäjät ovat kuin haamuja. Jollain tavalla henkisesti erittäin poissaolevia, zombeja tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Briteissä on oikeesti ihan eri meininki. Kaikki käyttää, myös julkkikset, eikä ketään hetkauta jos paparazzit ottaa kuvan kun nokka on vähän valkoisessa pölyssä.
Totta! Oletko huomannut myös saman kuin minä, että kannabiksen käyttäjät ovat kuin haamuja. Jollain tavalla henkisesti erittäin poissaolevia, zombeja tavallaan.
Miksi valehtelet koko ajan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin, että miten vielä sitten Suomessa nähdään käyttäjä on kovin outoa. Kannabistahan ei pitäisi mihinkään masikseen tms. edes käyttää. Sehän vaan kertaa niitä tunteita. Masentaa entisestään.
Vain muutaman tämän päivän USAn kannabiksesta intoilevan julkkiksen mainitakseni:
Woody Harrelson, Seth Rogen, Judd Apatow, Francon veljekset, Paul Rudd, Brad Pitt, Matthew McConaughay, Snoop Dog, Martha Stewart, Rihanna, Lady Gaga.... Vain jäävuorenhuippu.
ja suomessakin kannabiksen käyttäjiä on jokaisessa sosiaali- ja ammattiryhmässä, poliiseista putkimiehiin.
Kyllähän täällä on keskusteltu aiheesta vuosikausia. Nyt kannattaa vain keskittyä olennaiseen. Ei aivan samoja asioita voi vuosikausia kirjoittaa hieman eri tavalla.