Mitä sellaista sinulla ei ole, mitä "kaikilla" muilla on?
Mulla ei ole koskaan ollut mikroaaltouunia eikä tiskikonetta. Tuntuu että kaikilla muilla on, ja ihmettelee kovasti miten voin elää ilman.
Kommentit (84)
Netflix-, Spotify- ym. suoratoistopalveluiden tilausta. Alkaa tuntea itsensä jo ihan friikiksi, kun ei makaa soffalla tuijottamassa Netflix-sarjoja.
Divaanisohva, mustat legginssit, tatutointi
Kahta autoa. Tosi monella ystävällä ja tutulla on kaksi
Ei ole ärsyttävää, laiskaa äijää.
Minulla ei oo..
Ajokorttia
Sodastream vekotinta (miten kirjotetaan edes)
Kissaa
Polkupyörää
Passia
Botoxia huulessa tai missään muuallakaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole oikeastaan yhtään mitään kun vertaa siihen mitä muilla on. Patja lattialla, ruokaryhmä ja pakolliset tavarat kuten ruuanlaittotarpeet ja vaatteita. Tänään ostin uuden kasarin :)
Oot tyypillinen helsinkiläinen nuori :D nehän nukkuu muodikkaasti trukkilavoista kasatussa "sängyssä" ja tavaraa mahd. vähän. Esim tubettaja Mansikkka (Maiju V.)
Ai että! Näinkö sitä vihdoin keski-ikäisenä on trendikäs! Enkä ole asunut Stadissakaan enää yli 10 vuoteen!
-se jolle vastasit
Lemmikkieläimiä. Ei oo myöskään kahvinkeitintä koska en juo kahvia enkä siedä sen hajua.. Eikä pakastinta.
Ripsenpidennyksiä/tekoripsiä miksi lie niitä kutsutaankaan. Tuntuu kuin ihan jokaisella naisella on sellaiset nykyään.
Paskaa parisuhdetta ja kusipäämiestä ei löydy tästä huuhollista vaan maailman ihanin mies ja onnellinen avioliitto.
Sohvaa :D ei mahdu kämppään, on niin "tilaihme" :D
Mulla ei ole asuntoa omalla keittiöllä, vuokrahuone löytyy omassa vessa-suihkulla. Pidän tätä luksuksena. Aikaisemmin oli jaettu vessa ja suihku.
Mulla ei ole myöskään miestä eikä lemmikkejä.
Muuten elän kai kuten normaali aikuinen (32-vuotias). Käyn hyvä palkkaisessa työssä, opiskelen, tapaan kavereita, perhettä. Harrastan kuntosalilla käyntiä ja lenkkeilyä.
Seksilelua.