Mitä sellaista sinulla ei ole, mitä "kaikilla" muilla on?
Mulla ei ole koskaan ollut mikroaaltouunia eikä tiskikonetta. Tuntuu että kaikilla muilla on, ja ihmettelee kovasti miten voin elää ilman.
Kommentit (84)
Tiskikone ja kaalimato miulta uupuu!
Mulla ei ole ensimmäisiäkään korkokenkiä. Ja kyllä, olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lokki-valaisin:D
Tämä on taas tätä itsensä ylentämistä ja toisten alentamista. Ihan kuin kaikilla muilla olisi tuo valaisin. Ei ole ja sinä tiedätkin ettei ole, mutta haluat päästä dissaamaan niitä, joilla on.
Ja ei, tämä kommentti ei tarkoita, että minulla on Lokki-valaisin. En itseasiassa edes tiedä, miltä se näyttää, mutta on vuosien varrella tullut selväksi, että av-mammoille se on punainen vaate.
Osu ja uppos! 😂
Iittalan astioita tai mitään mariskooleja, muumimukeja tms arvokkaampia astioita. Ikeasta ja tokmannilta kaikki ostettu. Eivät oisi niin kalliita, niin olis ihana alkaa kerätä jotain astia sarjaa
Vierailija kirjoitti:
Iittalan astioita tai mitään mariskooleja, muumimukeja tms arvokkaampia astioita. Ikeasta ja tokmannilta kaikki ostettu. Eivät oisi niin kalliita, niin olis ihana alkaa kerätä jotain astia sarjaa
Miksi useimmille naisille hienot astiat on niin tärkeitä? Niistähän vaan syödään ja juodaan. Miksi niiden pitäisi olla jotain hienoa merkkiä ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi useimmille naisille hienot astiat on niin tärkeitä? Niistähän vaan syödään ja juodaan. Miksi niiden pitäisi olla jotain hienoa merkkiä ?
Hyvä kysymys mutta en osaa vastata sulle. T. Se joka haluaisi keräillä
Uraa, matkustelupakkoa,huoltajuusriitoja ja eksän nyksiä.
Satisfyer klitan imuttaja mööpeli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo sama asia pätee ihan kaikkeen tavaraan. Miksi minkään pitää olla hienoa? Vaatteet lämmittävät ja suojaavat, miksi niiden pitää olla hienot? Miksi huonekalujen pitäisi olla omistajansa mielestä kauniita ja sopia toisiinsa, miksi seinien tapetointia tai maalausta pitää miettiä, eikö riitä, että ne suojaavat säältä ja eristävät lämpöä?
Toisille toki riittääkin se, että tavarat täyttävät ensisijaisen tehtävänsä. Toiset taas haluavat tavaroilta myös esteettisiä ominaisuuksia.
Jotain useamman sadan euron maljakkkoa.
Ei oo Facebookia,snapchattia eikä mitään noista muista palveluista, eikä Miestä eikä lapsia, eikä tulekaan:D
Tämä on taas tätä itsensä ylentämistä ja toisten alentamista. Ihan kuin kaikilla muilla olisi tuo valaisin. Ei ole ja sinä tiedätkin ettei ole, mutta haluat päästä dissaamaan niitä, joilla on.
Ja ei, tämä kommentti ei tarkoita, että minulla on Lokki-valaisin. En itseasiassa edes tiedä, miltä se näyttää, mutta on vuosien varrella tullut selväksi, että av-mammoille se on punainen vaate.