Mitä sellaista sinulla ei ole, mitä "kaikilla" muilla on?
Mulla ei ole koskaan ollut mikroaaltouunia eikä tiskikonetta. Tuntuu että kaikilla muilla on, ja ihmettelee kovasti miten voin elää ilman.
Kommentit (84)
Mulla samat kuin sulla AP. Sinkkuna ja yksin astiat tiskaa hyvin käsin kun tiskiä tulee vähän. Vaikka nyt onkin miesystävä, silti pärjää hyvin ilman. Mikroaaltouunia ei tule käytettyä koska en juuri koskaan syö eineksiä. Kaikki mitä syön on sellaista jonka voin lämmittää hellalla tai uunissa.
Meillä ei ole tällä hetkellä toimivaa telkkaria. Kun silloin 31.8. (?) tuli jokin uudistus, kuvaputki-tv lakkasi toimimasta 😈No, eihän se ihan uusi ollut, viime vuosituhannelta, yli 30 v vanha vissiin. Tiskikonetta ei ole koskaan ollut. Mihin kahden hengen talous semmoista tarvitsee?
Kallista hajuvettä.. (Oletan monella olevan). Mulla on joku alle 10€ purkki millä mennään
Trampoliinia. Mulla on ainoa piha tällä alueella millä ei ole sellaista.
Ei ystäviä, ei some-tilejä (face, insta, tiktok ), ei työpaikkaa, ei kokemuksia parisuhteesta, ei ulkomaan matkoja käytynä, ei ajokorttia tai autoa, ei itsevarmuutta tai kovin paljon iloa elämässä ainakaan tällä hetkellä ( tosin tämä "hetki" on jatkunut nyt vuosia).
Nämä ainakin alkuun.
Vierailija kirjoitti:
Mielenterveys. Sosiaaliset taidot. Miellyttävä luonne. Sosiaalinen älykkyys, tai ylipäätään älykkyys. Parisuhde. Seksielämä. Tulevaisuus.
No nyt on kova
Mulla on varmaan sillen kuin varmaan monilla urheilijoillakin että hoitaa omat hommansa ja sittten on kännisssä eikä miti turhia ja liikoja.
Autoa tai pyörää. (Lapsiperhe kyseessä)
Isoa älytelkkaria. On 10v vanha joka vielä toimii, niin ei ole tarvinnut uusia. Ei ole netlfixiä eikä muitakaan suoratoistopalvelua (Yle areenaa katsotaan ja Storytelistä maksan) Kaikilla samanikäisillä kavereilla kyllä on isot telkkarit ja netflixit, ja harrastavat sarjojen katsomista. Minä en vaan jotenkin jaksa kiinnostua semmoisesta, olen siis hieman päälle 30v.
Tarvetta kailottaa seks.suuntautumista lehdessä tai somessa :D
Nää puuttuu multa: älypuhelin, tiskikone, valkoinen sisustus, trampoliini, itsekuri
Omia huonekaluja! Oon 4-kymppinen, asunut lähes koko aikuisikäni ulkomailla valmiiksi kalustetuissa asunnoissa. En omista yhtään huonekalua.
Mitään uusia huonekaluja,kaikki on kirpparilta hankittu, samoin vaatteet.