Kaupat ovatkin auki
Ihmiset hamstrasivat ihan turhaan! Mielestäni lakko tarkoittaa sitä, että kauppa on kokonaan kinni. Nyt aika harva on kokonaan kiinni, vain lyhennetyt aukioloajat.
Kommentit (11)
En itse hamstrannut eilen, minua vaan ärsyttää että porukka kävi eilen kaupassa ostamassa hirveän määrän ruokaa, kun luulivat että kauppa on kokonaan kiinni kolme päivää. Ap.
Voinko palauttaa ostamani 8 pakettia vessapaperia Citymarkettiiin?
Onhan ne auki, esimiehet ja rikkurit yrittää saada kassat toimimaan. Jonoja jo lupailivat. Sitten loppuu tavara hyllyistä, kun Keskon varasto ei toimita. S-kaupalla tulisi tavaraa, mutta kuka niitä ehtii purkaa, kun pitäisi myydä?
Vierailija kirjoitti:
En itse hamstrannut eilen, minua vaan ärsyttää että porukka kävi eilen kaupassa ostamassa hirveän määrän ruokaa, kun luulivat että kauppa on kokonaan kiinni kolme päivää. Ap.
Sata kertaa listattu ne Prismat ja Cittarit, joita lakko koskee KAKSI päivää ja sata kertaa niistä kerrottu, että pyritään pitämään ne auki. Mitä kohtaa pöntöt ei ymmärrä???
Niin no, tässä kaupungissa on vain kaksi kauppaa (kolmesta Prismasta 2) kokonaan kiinni, kolme (Cittarit) menee kiinni tuntia aiemmin. Muut ovat auki.
Vierailija kirjoitti:
Voinko palauttaa ostamani 8 pakettia vessapaperia Citymarkettiiin?
Et koska ostit ne Lidlistä. Kun muistelet niin eikö näin ollutkin?
Minilakko
NL tuntarit saa töitä kerrankin
Semmoinen jossa vain muutama kokoaikainen lakkoilee
Pitäisikin puhua pistelakosta, kun älykääpiöhamstraajat ei näköjään ymmärrä mitä uutisissa sanotaan.