Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuntelin Lotta Hintsan tuoreen haastattelun ja jäi ihmetyttämään

Vierailija
09.09.2021 |

että mistä tuollainen pätemisen tarve syntyy ihmiselle. Puhuu henkilöhaastattelussa kuin olisi työhaastattelussa kehumassa itseään ja ominaisuuksiaan. Painaa alas muiden häntä tunnetumpien kiipeilijöiden suorituksia ja korostaa sitä kuinka hänen tapansa kiivetä on se ainoa oikea. Oli todella vaivaannuttavaa kuunneltavaa.

Kommentit (94)

Vierailija
1/94 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lotta oli kova jo kersana kaahimaan.

Vierailija
2/94 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuunnellut haastattelua enkä voi ottaa kantaa olenko samaa mieltä tulkinnastasi. Mutta samaa mieltä olen ihmisistä, jotka nostattavat itseään painamalla muita alas. Sen verran tyhmiä vielä, että eivät ymmärrä muiden näkevän tätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/94 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut aina hänestä tuollainen mielikuva, en tiedä yrittääkö jotenkin tuolla pätemisellä kompensoida missitaustaansa, joka tuntuu olevan isompi ongelma hänelle itselleen kuin kenellekään muulle. Onko kuitenkin jotain epävarmuutta pinnan alla joka sitten noin purkautuu?

Vierailija
4/94 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosta itsetunnosta tuollainen kertoo.

Vierailija
5/94 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli jätetyksi, itsetunto meni ja nyt on ihan sekaisin.

Hyvä, että Näkyvä tajusi hylätä tuon hörhön.

Vierailija
6/94 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kumpuaa siitä, että itse luulee olevansa muiden yläpuolella. Ei ole Lotta ainut, jolla on vastaava taipumus. Juontanee pitkälti juurensa siitä, että on kuuluisan miehen tytär ja elänyt perisuomalaisen lapsen elämästä poikkeavan lapsuuden. 

Vierailija
7/94 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän tuon voi kuunnella?

Aikooko jatkaa 8-tonnisten valloittamista vai onko jo heittänyt pyyhkeen kehään?

Vierailija
8/94 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut aina hänestä tuollainen mielikuva, en tiedä yrittääkö jotenkin tuolla pätemisellä kompensoida missitaustaansa, joka tuntuu olevan isompi ongelma hänelle itselleen kuin kenellekään muulle. Onko kuitenkin jotain epävarmuutta pinnan alla joka sitten noin purkautuu?

Itsehän Lotta missiksi halusi. Ei hän sitä ongelmana pidä. Hän kuvittelee sen tekevän hänen "saavutuksistaan" parempia. Siksi pitää joka välissä korostaa, että olen missi. Esimerkiksi Karita Tykällä tai Janina Fryllä ei ole vastaavaa tarvetta. Eivät taustaansa peittele, mutta ovat saavuttaneet asioita muulla saralla siinä määrin, ettei missitaustaa tarvitse korostaa. Lotalta puuttuu ne saavutukset, jotka pitäisivät hänen nimensä esillä ilman misseyden korostamista. 

Vierailija
9/94 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lotta on silti kuuma pakkaus.

M.

Vierailija
10/94 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M.

Mikäs siinä, jos tykkää mt-ongelmaisesta pikkutytöstä, joka kuitenkin iältään on jo 30. 

Vierailija
11/94 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko youtubessa Kaarlen keskusteluohjelmassa?

Vierailija
12/94 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

SHIT EATING GRIN

Vierailija
13/94 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko youtubessa Kaarlen keskusteluohjelmassa?

Jep.

Vierailija
14/94 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsehän Lotta missiksi halusi. Ei hän sitä ongelmana pidä. Hän kuvittelee sen tekevän hänen "saavutuksistaan" parempia. Siksi pitää joka välissä korostaa, että olen missi. Esimerkiksi Karita Tykällä tai Janina Fryllä ei ole vastaavaa tarvetta. Eivät taustaansa peittele, mutta ovat saavuttaneet asioita muulla saralla siinä määrin, ettei missitaustaa tarvitse korostaa. Lotalta puuttuu ne saavutukset, jotka pitäisivät hänen nimensä esillä ilman misseyden korostamista. 

Tarkoitin ongelmalla sitä että mielestäni hän usein nostaa esille sen ettei häntä ole otettu vakavasti kiipelijänä kun on entinen missi ja naureskelee että hän ei edes ole yhtään missityyppiä, no mutta missihän hän on. Varmasti noita epäilijöitäkin riittää, mutta hän itse nostaa tuota asiaa aika paljon esiin ja siksi ajattelisin että se on hänelle ongelma.

Vierailija
15/94 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä haastattelun voi kuunnella?

Vierailija
16/94 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin ongelmalla sitä että mielestäni hän usein nostaa esille sen ettei häntä ole otettu vakavasti kiipelijänä kun on entinen missi ja naureskelee että hän ei edes ole yhtään missityyppiä, no mutta missihän hän on. Varmasti noita epäilijöitäkin riittää, mutta hän itse nostaa tuota asiaa aika paljon esiin ja siksi ajattelisin että se on hänelle ongelma.

Yrittää sillä korostamisella tehdä "saavutuksistaan" kovempia kuin ne ovatkaan. "Hento missityttönen isoilla pahoilla vuorilla seikkailemassa" 

Vierailija
17/94 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikooko jatkaa 8-tonnisten valloittamista vai onko jo heittänyt pyyhkeen kehään?

Ei ainakaan siinä mittakaavassa kuin mitä aiemmin uhosi. Puhuu välissä niin ristiin asioita, että on todella vaikea saada tolkkua mitä hän todella aikoo tehdä. Youtubessa oli se haastattelu. Joku jo mainitsikin täällä sen haastattelijan.

Vierailija
18/94 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan siinä mittakaavassa kuin mitä aiemmin uhosi. Puhuu välissä niin ristiin asioita, että on todella vaikea saada tolkkua mitä hän todella aikoo tehdä. Youtubessa oli se haastattelu. Joku jo mainitsikin täällä sen haastattelijan.

Ei taida Lotta itsekään tietää, mitä aikoo tehdä, kun ei ollutkaan niin jumalaisen hyvä kiipeilijä kuin luuli olevansa. Kovin hukassa muutenkin tuntuu olevan. 

Vierailija
19/94 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ex-missi nimikkeellä saa naamansa paremmin lehteen kuin pelkällä Lotta Hintsan nimellä. Juurikin siksi, että Lotta Hintsa ei ole misseyden lisäksi saavuttanut mitään yleisöä kiinnostavaa. Toisin kuin vaikkapa mainitut Tykkä ja Fry. He eivät tarvitse missietuliitettä enää saadakseen nimensä esiin. 

Vierailija
20/94 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M.

Mikäs siinä, jos tykkää mt-ongelmaisesta pikkutytöstä, joka kuitenkin iältään on jo 30. 

Ei sulta ainakaan mielikuvitusta puutu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän