Mikä on ollut paras shampoo jota olet käyttänyt?
Kommentit (84)
Vo5 oli paras, se punainen puteli joka suojasi värjättyjen hiuksien väriä, mutta se lopetettiin jo muutama vuosi sitten. En ole vastaavaa löytänyt, etsin edelleen :( Tällä hetkellä käytössä se jättipurkki (ei TreSemme vaan se toinen) ja "jälkipesuun" Linna Koivu, koska tuo nykyisin käyttämäni shampoo on hiuksilleni liian hoitava.
Mahd. vähän hoitavia ja tuoksuaineita sisältävät kampaamoshampoot ovat parhaita, pesevät puhtaaksi. On tässäkin eri mielipiteitä toki.
Shampoita pitää välillä vaihdella tarpeen mukaan. Joskus mulla toimi tosi hyvin Herbinan Marjaspa shampoo + tehohoito, se silikonittomuus tekee tuotteesta hyvän. Nyt kun on taas vaalennuksista rasittuneet hiukset niin piti satsata Kerastasen Bain Satin 1- shampooseen ja hoitsikkaan. Hiukset ovat kiiltävät vaikka olisivat puhkivaalennetut.
Oliivisaippua. Saa kuivat kiharat hiukset ojennukseen ja kiiltäviksi. Edullista myös.
Itse olen tykännyt doven tuotteista. Minulla on hiukset vyötärölle asti ja noiden jälkeen olen saanut ne parhaiten selvitettyä. Ja minulla ei siis ole varaa kalliisiin tuotteisiin.
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 10:01"]Tää ketju on aivan turha ellein vastaaja kerro millainen hiustyyppi ja päänahka on. Rasvaiselle hiukselle kehitetty shampoo ei toimi kuivalla hiustyypillä etc. Ja markettishampoissa on silikoinia ihan yhtälailla kuin kampaamotuotteissa vaikka joku tuolla muuta väittikin. Monesti ne markettituotteet on melko samaa tavaraa kuin kampaamotuotteet. Kampaamotuotteissa saattaa olla enemmän tai "parempia" (eli kalliimpia) hajusteita ja joku minimaalinen määrä jotain hoitavaa ainesosaa, jolla loppupeleissa ei ole juuri merkitystä. Itse käytän markettimerkkejä, lähinnä XZ:n tuotteita.
[/quote]
Anteeksi, vahingossa alapeukku puhelimella sährätessä!
mun mielestä myös linnashampoo paras. raikas tuoksu, puhdistaa hiukset kunnolla, halpa hinta eikä kuivata päänahkaa. hiukset pysyvät kolmekin päivää sen verran puhtaina ettei tarvi pestä. mulla paksu ja aika karhea hius.
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 09:43"]
Miksi bed headin/tigin tuotteita peukutetaan alaspäin?
[/quote]
Monella on ongelmia löytää Tigiltä sopiva shampoo omalle hiukselle. Niistä tulee helposti rasvainen ja nopeasti likastuva kuontalo ja niissä on todella vahvat hajusteet.
Siksi varmasti jakavat mielipiteitä.
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 09:22"]
Urtekram. Jättää hiukset hyväntuntuisiksi. Lisäksi luontoystävällinen ja eläinkokeeton.
[/quote]
Mikä tämä Urtekram on? En ole kuullutkaan? Missä näitä myydään?
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 10:48"]
Oliivisaippua. Saa kuivat kiharat hiukset ojennukseen ja kiiltäviksi. Edullista myös.
[/quote] Kiharatyttö <3
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 11:00"]
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 09:22"]
Urtekram. Jättää hiukset hyväntuntuisiksi. Lisäksi luontoystävällinen ja eläinkokeeton.
[/quote]
Mikä tämä Urtekram on? En ole kuullutkaan? Missä näitä myydään?
[/quote] Myydään ainakin Life-liikkeissä ja esim. isommissa marketeissa. Aika edullisia, luonnonmukaisia tuotteita.
Minulla on vaikeat hiukset ja olen käyttänyt ihan kaikkia shampoita, kaupoista ja kampaajien suosittamia. Vuosis sitten kokeilin oliiviöljyshampoota ja se on hiuksilleni paras, eikä haittaa yhtään että se maksaa 1e/plo :)
bedhead, punaiset pullot ! mun hiukset on niin vaikeat, että ainut shampoo+hoitoaine yhdistelmä mikä sopii
Pureologyn liila pullo :) Olen entinen markettishampoon suurkuluttaja, kampaajani sai joskus tuota mulle myytyä kun oli tarjouksessa (ovh yli 20€/pullo) ja olen käyttänyt siitä lähtien. Tällä hetkellä menossa Redkenin värjätyille hiuksille tarkoitetut shampoo ja hoitoaine - ihan ok, mutta palaan Pureologyyn heti kun nuo loppuvat. Kestävät mulla käytössä yli puoli vuotta eikä tarvitse enää pestä hiuksia joka-joka toinen päivä kuten Fructista yms käyttäessäni. Markettishampoissa on enemmän vettä kuin kampaamotuotteissa, minkä takia niitä joutuu käyttämään enemmän eivätkä tehoaineet vaikuta yhtä hyvin.
TIGIn Bed Head. Ehdottomasti lempparit ja aina käytössä! Ostan kampaajakäyntien yhteydessä.
Oon huomannut etä hiukset on paremmassa kunnossa kun niitä pesee harvemmin shampoolla. Joka toinen kerta pesen ne pelkällä hoitoaineella. Shampoolla ehkä 2krt/viikko. Käytössä on ihan markettien tuotteet esim. Garnier, Sunsilk tai Pantene.
Köyhät käyttää markettien tuotteita. Näkee että täällä on köyhiä suurin osa. :)
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 11:16"]Köyhät käyttää markettien tuotteita. Näkee että täällä on köyhiä suurin osa. :)
[/quote]Niin <3
Tresemme vibrant naturals. Ollut parempi kuin kampaamotuotteet, eikä sisällä silikonia. Käsittämättömän halpa hinta myös. En enää vaihda kampaamotuotteisiin.
Lorealin kampaamosta ostettu shampoo oli loistava. Panostan Sebastianin Penetrate-hoitoaineeseen joka on loistava! Shampoo on Pantene tai Tresemme.