Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on ollut paras shampoo jota olet käyttänyt?

Vierailija
17.10.2014 |

Perustele.

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalja

Vierailija
2/84 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasinhan ettei tätä pidä kysyä näin myöhään kun täällä on vain epäsosiaalisia hyypiöitä joilta ei saa kunnollisia vastauksia mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marketista linna shampoo. Sitä mun kampaaja suosittele kun ei oo varaa mihkää kalliisii :-D Ja se on kyllä hyvää!

Vierailija
4/84 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sunsilk ja dove! Ja tuo linna on kans hyvää. Kallein mitä oon ostanu niin tais olla joku for reson 10€, ja se oli ihan ok :)

Vierailija
5/84 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meni pieleen mun kirjotus :D

Vierailija
6/84 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avonin 2in1 hilseshampoo. Hoitaa päänahkaa ja jättää hiukset ihanan sileiksi.

Vierailija
7/84 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

XZ..katosi hilseongelmat samantien.

t. Mies

Vierailija
8/84 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti ottaen tuuheuttavat ovat parhaita

Vierailija
9/84 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerastase Bain Satin 1. Yleisesti ottaen shampoolla ei ole minulle juurikaan väliä (olen kokeillut sekä marketti- että kampaamotuotteita, ja kaikki ovat olleet "ihan OK"), mutta tätä käyttäessäni pysähdyin usein ihastelemaan hiuksiani peilistä. Hiukset ikään kuin hohtivat/kimmelsivät.

Tällä hetkellä käytössä on hiustenlähtöä vähentävä erikoisshampoo (synnytin kesällä), mutta heti kun tukka on taas normaalitilassa, palaan Kerastaseen. Ehdottomasti.

Vierailija
10/84 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oluttahan käytetään oikeasti hiustenpesuun, hoitaa hiuksia. En oo testannu, vielä.

Paras mulla ainakin on ollu kampaamosta ostettu shampoo (+hoitoaine), melkeinpä ne kaikki on hyviä ja riittosampia ja hoitavampia kun kaupan perusshampoot - kesti yks shampoopurkki minkä ostin kampaajalta niin yli 5 kuukautta ja käyn kuiteski joka toinen pvä suihkussa. Niitä tarvii laittaa niin vähän kerrallaan niin on halvempi pitkällä juoksulla ku kaupan "halvat" shampoot (esim elvital yms),

Vierailija
11/84 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

flown kehäkukka shampoopala. Sopii mun hiuksille loistavasti.

Vierailija
12/84 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle parasta on kun en käytä mitään shampoota. Pesen yleensä joko lämpimällä vedellä ja huuhtelen kylmällä, välillä pesen kananmunalla tai aloe vera-geelillä ja joskus soodavedellä. Luulin aina että mulla vaan on huonot hiukset, ohuet ja liian pehmeät ja tosi rasvoittuvat. Kokeilin kaikki shampoo-merkit kaupoista, luontaistuotekaupoista ja kampaamoista, ei mitään väliä mitä käytin. Nykyään mulla on paksumman tuntuiset, kiiltävät, vahvemmat ja paljon vähemmän rasvoittuvat hiukset ja olen voinut kasvattaa hiukseni pitkiksi.

Vierailija
13/84 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinkki Cien mulla on käytössä. Ihan ok, en tosin suhtaudu hiuksiini kovin intohimoisesti.

Vierailija
14/84 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

huoh, aina näihin ketjuihin tulee laumoittain näitä 3:n euron markettishampoiden ylistäjiä

Vierailija
15/84 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bed Head. Toffeen tuoksuinen bruneteille tarkoitettu. :) Se tuoksu suorastaan huumaa mut.. milloinkohan raaskis taas tuhlailla siihen..

Vierailija
16/84 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Head&shoulders. Pitää rasvaisen hilseen kurissa, ei takut päälaelta niinkuin muut shampoot. Raikas tuoksu. Ei myöskään kuivata, vaikka on voimakassulfaattinen.

Vierailija
17/84 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän sitten oisit halunnut? Mene ostaan sitte joku kalliimpi äläkä täällä kysele ja märmätä. Toisilla ei oo varaa siihen 3€ shamppooseen tai toisia ei kiinnosta tippaakaan mitä he käyttää :)!

Vierailija
18/84 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tig

Vierailija
19/84 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cien

Vierailija
20/84 |