Mikä on ollut paras shampoo jota olet käyttänyt?
Kommentit (84)
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 23:50"]huoh, aina näihin ketjuihin tulee laumoittain näitä 3:n euron markettishampoiden ylistäjiä
[/quote]
Jotka yleensä voittavat mennen tullen muotiputelit mennen tullem:)
En ikinä maksais shamppoosta mitään 10€. Kyllä muutaman euron shampoo ajaa asiansa
Kukan muotoinen palashampoo, jossa on reikä keskellä ja tarralla kiinnittyvä seinäkoukku mukana. En muista nimee.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 23:20"]
Marketista linna shampoo. Sitä mun kampaaja suosittele kun ei oo varaa mihkää kalliisii :-D Ja se on kyllä hyvää!
[/quote]
Yläpeukku, olen huomannut ihan saman :) käytän itse Linnan Vadelmashampoota, joka on siis oikeasti lasten shampoo. Linnan hoitoaine toimii myös! Xz on myös ok, mutta sillä pitää pestä vähän harvemmin sulfaattien vuoksi. Tämä ei ole shampoo, mutta kananmunan keltuaista käytän myös toisinaan.
Ja mun miehen mielestä se 3 e shampoo on kallis. Ostaa aina euron shampoota.
ostan shampooni tuoksun perusteella. pantene tai fructis on suosikkeja.
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 00:02"]Kukan muotoinen palashampoo, jossa on reikä keskellä ja tarralla kiinnittyvä seinäkoukku mukana. En muista nimee.
[/quote]
Ma Provence Solid
Erisanin hoitava shampoo. Ei ärsytä päänahkaa, ja hoitoainekin aikalailla tarpeeton , hiukset jäävät mukavan tuntoisiksi, eivät takkuunu. Eikä tarvi pestä joka päivä, sillä pysyy puhtaantuntoisina pari päivää. Ja ei sisällä joitain yleisesti ärsyttäviä aineita.
Erittäin hieno suomalainen mustikkashampoo ja hoitoaine, ihan parasta minun hiuksille.
Huonoimpia mulle on olleet Tigin tuotteet, en enää ikinä tuhlaa rahaani niihin.
Aussie - kuiville, luonnonkiharoille hiuksille tarkoitettu.
Moroccan Argan Oil-sarja
XZ vanilja-suklaa : on markettishampoista mulle paras, ihan huippu
Minulla on pitkät, luonnostaan taipuisat hiukset, rasvoituva päänahka.
MOP C-system kosteuttava shampoo.
Jos tietäisitte mitä päähänne pistätte suurimmaksi osaksi markettitarjonnasta, olisitte hiljaa. Enkä ole edes kampaaja.
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 01:25"]
Jos tietäisitte mitä päähänne pistätte suurimmaksi osaksi markettitarjonnasta, olisitte hiljaa. Enkä ole edes kampaaja.
[/quote]
Onhan niissä tuoteseloste. Vertaile huviksesi. :)
Timotei. Ei ole kokonaan hilsettä poistanu, mutta vähän paremassa kunnossa on tällä hetkellä tuo päänahka.
Mullekin toimii Linna-shampoo. Aiemmin, kun käytin kampaamotuotteita (joissa silikonia), jouduin ajoittain käyttämään apteekin hilseshampoota ja se toimi myöskin aina. Linna-shampoon käytön myötä en ole enää tarvinnut hilseshampoota juurikaan. Hiukseni ovat erittäin pitkät, tuuheat ja takkuuntuvat, tällä hetkellä värjäämättömät luonnonväriset (keskiruskea), mutta latvoissa on vanhaa värjäystä, joka on tosin peitetty oman värisellä värillä, joten kokonaisuus on yksivärinen.
Tigin Dumb blonde ja Matrixin Total repair: blonde care. Molemmat hyviä hiuksilleni, vaikkakin lopputulos on molemmilla pestynä erilainen. Hyvä kun voi vaihtaa tarpeen mukaan.
Chagrin Valley: Lavender Spice -shampoopala
Vaahtoaa palashampooksi runsaasti, pesee hyvin mutta ei kuivata hiuksia liikaa, jättää hiuksiin liukkaamman tuntuman kuin muut kokeilemani palashampoot. Valintani on CV:n shampoopala, koska arvostan sitä että shampooni on tehty aika vähistä aineosista, lähinnä öljyistä, eikä siinä ole sulfaatteja. Melkein kaikki marketin shampoot tuli testattua aikoinaan ja päädyin lopulta näihin nettikaupasta ostettaviin, joista tuskin vaihdan enää muualle. On myös riittoisaa tavaraa.
t. metriletti -77
Oon testaillu useita shamppoita ja välillä jopa panostanut niihin mutta silti marketin tarjonta on parempi!!