Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan cerazette pillereitä!

Vierailija
17.10.2014 |

Koko ajan aloituksesta vaan vuotaa ja runsaammin kuin koskaan. Muutenkin alhainen verenpaine ja tänään olo ollut kylmän hikinen sekä tunne että taju lähtee. 2vk sitten aloitetut ja siitä asti vuotanut eli 14pv! Ei ole tiputtelua vaan kunnon lorahtelua mitä ei ole ollut koskaan. Migreenin takia en voi syödä yhdistelmäpillereitä. Oma lapsiluku olisi täynnä mutta mies haluaisi vielä. Vihaan yli kaiken menkkoja,haluaisin laittaa jo piuhat poikki. 

Lääkäri pakotti kokeilemaan uudestaan näitä vaikka olen vuosia sitten kokeillut ja sama silloin. Stna!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vuosi koko sen 3kk minkä käytin niitä... en sitten enää halunnut lisää.

Vierailija
2/4 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asennuta Mirena, saahan sen sitten pois kun haluaa.
Lääkäri voi pakottaa ketään mihinkään lääkityksiin, poislukien pakkohoidossa olo. Siitä ei nyt ole kuitenkaan kyse. Vaihda gynekologia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen syönyt vuoden Cerazetteä eikä ole tullut yksiäkään menkkoja. En nyt tiedä onko sekään kauhean kivaa, kun joutuu tekemään raskaustestejä kuukauden välein. Olisi kiva kuulla onko kenelläkään normaaleja kuukausittaisia muutaman päivän vuotoja näiden nappien kanssa.

Vierailija
4/4 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua lapsia enää,en halua menkkoja enää. Miehen elämä olisi paljon helpompaa. Kyllästynyt pelkäämään pettääkö ehkäisy koska migreeni estolääkket vahingoittaisi vakavasti sikiötä (selkähalki ynmt), kyllästynyt menkkoihin. En jaksa enää raskaudesta olla 20viikkoa oksentamassa pöntöllä ja kahdesta lapsesta koettu jo. Lääkäri ei suostu laittamaan piuhoja vielä poikki kun mieli voi muuttua ja ikää vähän (29v). Olisinpa mies. Vihaan menkoissa kipua ja verenvuotoa,huonoa oloa ja jomotusta. Miksei ole lääkitystä jolla saisi menkat vain loppumaan. Huimaa ja pyörryttää jatkuvasti cerazeten kanssa,yhdistelmäpillerit haen yksityiseltä koska vain niillä sain itse määrätty menkat 3kk välein kun söin 3laattaa putkeen,eikä koskaan ollut välivuotoja. Niitä kyllä en saisi syödä mutta silti...

Millaisia kokemuksia on mirenasta? loppuuko menkat?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi