Mitä katsot tänään telkkarista?
Kommentit (12)
Alko just tiistain telkkarimaratoni! Nyt Teiniäidit, kahdeksalta katson ehkä sen lindsay lohan dokumentin ihan mielenkiinnosta, sit catfish ja lopulta bb.
En mitään. En näe mitään syytä avata televisiota tänäänkään.
No niin, tästä näkee mitä idioottiporukkaa täällä palstailee. Tiedänpä nyt, että ei kannata piitata mistään mitä täältä saa lukea. BB:tä ja muuta aivotonta tosi-TV -roskaa toljotetaan "aivot" narikassa. Tziisus...
Yle uutiset jaa urkki, sitten Rikos.
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 19:33"]
Kenttäsairaalan sisaret -sarjaa olen seurannut.
[/quote]
Minulla se menee boksiin, samoin kuin mieheni ja minun yhdessä katsomat Bones ja Mentalist. Mies on yleensä katsonut livenä samaan aikaan tulevaa NCIS:ää, mutta nyt sen tilalla tulee jotain parkumisohjelmaa. Todennäköisesti alamme katsoa Mentalistiä suunnilleen varttia yli yhdeksän. Silloin on kulunut niin paljon aikaa, että voimme sitten kelata manokset yli ja päädymme ohjelman loppuun samoihin aikoihin kuin ohjelman livenä esittäminen.
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 19:42"]No niin, tästä näkee mitä idioottiporukkaa täällä palstailee. Tiedänpä nyt, että ei kannata piitata mistään mitä täältä saa lukea. BB:tä ja muuta aivotonta tosi-TV -roskaa toljotetaan "aivot" narikassa. Tziisus...
[/quote]
No miksei niitä aivoja saisi välillä laittaa narikkaan? Pitääkö vapaa-ajallakin olla koko ajan niuhottamassa?
Nyt katsotaan poliisit sarjaa. Ei täällä mitään hyvää tule joten kohta siirryn netflixin 'orange is the new black' sarjaan.
Kohta Uusi päivä ja sitten uutiset. Illan kohokohta on A2: Koulukiusaamisilta. :) Mukavaa tv-iltaa kaikille palstalaisille!
Kenttäsairaalan sisaret -sarjaa olen seurannut.