Inhoan koiria!
There! I said it! Tulin ulos kaapista. Pitäkää ne kuolaavat ja haisevat piskinne erossa musta!
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 22:05"]
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 22:03"]Mun koirani onneksi haistaa ihmiset, jotka eivät pidä koirista. Joten ei pelkoa, että minä tai koirani lähestysimme sinua. Edes silloin, jos olisit tipahtanut heikkoihin jäihin, saanut sairaskohtauksen tai jäänyt auton alle. [/quote] Sun turresko sit sulle soittelee ambulanssia ku makaat sairaskohtauksen saaneena maassa? Tuskinoa vain. Turres myös varmaa pinkoo häbtä koipuen välis hanee jos tipahat jäihi, mut suthan saa sinne jättää kuolemaan eikö? Ja turres varmasti lähtee myös sillonki käpälämäkee jos jäät auton alle, mut onneks sut voi siihenki vaa jättää kuolemaan. Ihan kuten sinä jättäisit ap:n.
[/quote]
Mulla on kuule ihan riittämiin huolenpitäjiä. Toivottavasti on sullakin.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 22:13"]
minä rakastan koiria, lapsesta asti. mistähän se eläinrakkaus/rakkaudettomuus tulee?
nyt minulla on kaksi koiraa <3
[/quote]
Jaa-a, en tiiä. Mulla on kyllä lapsuudesta todella huonoja kokemuksia koirista (puremista, päälle pomppimista jne), että omalla kohdallani varmaan koirainhoni (Huom. nimenomaan inho, ei viha!) juontaa jonnekkin sinne juurensa. Muista eläimistä nimittäin pidän ja kissat ovat erityisen lähellä sydäntäni.
Vilpittömästi toivon, että olet onnellinen koiriesi kanssa, vaikka minä en voi sitä ymmärtääkään.
Mäkin inhoan suurinta osaa koirista, samoin lapsista.
Oma koirani ja oma lapseni ovat ihan kivoja ja rakkaita, mutta se ei todellakaan tarkoita että pitäisin niistä kaikista - kuten vaikkapa naapurin kuolaavasta, kouluttamattomasta tanskandoggista tai heidän jatkuvasti möykkäävistä, kasvattamattomista lapsistaan.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 22:15"]
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 22:03"]
Mun koirani onneksi haistaa ihmiset, jotka eivät pidä koirista. Joten ei pelkoa, että minä tai koirani lähestysimme sinua. Edes silloin, jos olisit tipahtanut heikkoihin jäihin, saanut sairaskohtauksen tai jäänyt auton alle.
[/quote]
Haistaako se jäihin pudonneesta ihmisestäkin, että hän ei pidä koirista?
Jos koirasi valikoi avun kohteen, se on tyypillinen koira. Ihmiset sentään pystyvät auttamaan jopa hädässä olevaa paskamaista naapuriaan.
[/quote]
Mun koirani on aina haistanut ihmset, jotka eivät pidä siitä. En mäkään pidä ihmisistä, jotka eivät pidä koirastani. Enkä kyllä auttaisi paskamaista naapuriakaan, vaikka miten pitäisi koirista.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 22:21"]
Mäkin inhoan suurinta osaa koirista, samoin lapsista.
Oma koirani ja oma lapseni ovat ihan kivoja ja rakkaita, mutta se ei todellakaan tarkoita että pitäisin niistä kaikista - kuten vaikkapa naapurin kuolaavasta, kouluttamattomasta tanskandoggista tai heidän jatkuvasti möykkäävistä, kasvattamattomista lapsistaan.
[/quote]
Mäkään en tykkää lapsista. Paitsi omistani. Koirista kyllä tykkään.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 22:19"]
Voi harmi, menetät paljon! Oma rakkauspakkaukseni nytkin pötköttää tässä vieressäni. Tuhti annos turkkiterapiaa taas nautiskelussa. Pusipusi oma tuhiseva karvakasasöpöläiseni, vuhvuh! <3 Minun koirani ei kuolaa eikä haise. Se vain rakastaa, iloitsee elämästä ja levittää sitä iloa kaikille ympärillään. Kiitos että olet meidän!
[/quote]
Valitettavaa on että kaikki koirat haisevat. Omistajansa eivät vaan itse sitä haista enää. eivätkä toiset koiralliset.
Ja mä taas rakastan koiria!!! En edes tule toimeen muiden kuin "koiraihmisten" kanssa.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 22:23"][quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 22:19"]
Voi harmi, menetät paljon! Oma rakkauspakkaukseni nytkin pötköttää tässä vieressäni. Tuhti annos turkkiterapiaa taas nautiskelussa. Pusipusi oma tuhiseva karvakasasöpöläiseni, vuhvuh! <3 Minun koirani ei kuolaa eikä haise. Se vain rakastaa, iloitsee elämästä ja levittää sitä iloa kaikille ympärillään. Kiitos että olet meidän!
[/quote]
Valitettavaa on että kaikki koirat haisevat. Omistajansa eivät vaan itse sitä haista enää. eivätkä toiset koiralliset.
[/quote]
mun koira ainakin haisee, ja edelleen haistan sen 10 vuoden jälkeen..