Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä ruokaa/naposteltavaa miesteniltaan?

Vierailija
17.10.2014 |

Mies oli kutsunut parin viikon päästä kavereita kylään katsomaan peliä ja saunomaan. Haluaisin tehdä ruokaa ja naposteltavaa pojille.
ideoita?:)

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 15:52"]

Hyi vittu. Miksi teet miehille safkaa.tehkööt ite, mitä haluavat. huhhui. JOs ei ole pakko olla hellan ja nyrkin välissä, miksi valitset olla silti.

[/quote]

Hyvänen aika, jos vaikka tykkää ruoanlaitosta ja se on rakas harrastus, jota tekee mielellään? Mä ainakin käytän hyväkseni kaikki tekosyyt saada tehdä jotain erilaista ruokaa, kuin normaalia päivällistä. Siis tarkoitan just jotain juhlaruokia, naposteltavia, piknik-eväitä jne.

Vierailija
2/23 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaattia, patonkia, tuorejuustoa, lihapullia, rieskarullia, paneroitua kanaa, täytettyjä hapankorppuja, täytettyjä jalapenoja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 16:23"][quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 15:52"]

Hyi vittu. Miksi teet miehille safkaa.tehkööt ite, mitä haluavat. huhhui. JOs ei ole pakko olla hellan ja nyrkin välissä, miksi valitset olla silti.

[/quote]

Hyvänen aika, jos vaikka tykkää ruoanlaitosta ja se on rakas harrastus, jota tekee mielellään? Mä ainakin käytän hyväkseni kaikki tekosyyt saada tehdä jotain erilaista ruokaa, kuin normaalia päivällistä. Siis tarkoitan just jotain juhlaruokia, naposteltavia, piknik-eväitä jne.
[/quote]

Nimenomaan. Ruuanlaitto on intohimo ja haluan tehdä... -ap

Vierailija
4/23 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin luulin, että tämä on ketju, jossa joku mies kyselee reseptivinkkejä :) Jotenkin luulisi, että se mies haluaisi päättää, kun miestenilta on sen "oma juttu".

Vierailija
5/23 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies ei huolehdi naposteltavia ja ruokia?

Vierailija
6/23 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mies hoitaa ruokapuolen, eikö sen luulisi tietävän mitä haluaa kavereilleen tarjota.

Vierailija
7/23 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n intohimo on ruuanlaitto, mutta kuitenkin haluaa täältä kuulla jotta pizzaako vai tortillaako laitetaan...

Vierailija
8/23 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotter than hell -dippi tai joku muu kerrosdippi ja nachot. Sitten tuoretta salsaa, salaattia, kasviksia sekä itse tehtyjä tortilloita ja vaikka katkarapuja, kanaa tms.

Vierailija
9/23 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuntemat miehet on suurimmaks osaks kasvissyöjiä ja/tai kulinaristeja, joten tekisin varmaan aika erityyppistä sapuskaa kuin useimmat. Jotain hummusta ja muita dippejä (joku tosi tulinen salsa tuoreista aineksista), ja kivoja dippailtavia, ja jotain pasteijoita tai piirasta, ja jotain salaattia joka olis tarjolla pienissä salaatinlehdissä tms. syötävissä kipoissa.

Vierailija
10/23 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annapa miehen päättää tarjottavat ja pistä hänet myös kokkaamaan ne ihan itse. Miksi naisten pitäisi millään tavalla sekaantua miesten illanviettoon?

Vierailija
11/23 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkimakkaraa, nakkeja. Miehethän tykkäävät keskenään syödä peniksen näköisiä ruokia.

Tyypillisen suomalaisen lihaasyövän heteromiehen syvimpiin sielunelämyksiinhän kuuluu hikoilla alasti toisten alastomien miesten kanssa pienessä kuumassa kopissa ja päätteeksi syödä näiden kanssa siinä samassa kuumassa kopissa kuumennettua lenkkimakkaraa yhdessä - ja tässä missään ei tietenkään ole mitään homoeroottista.

Vierailija
12/23 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makkaraa ja nakkeja. Eikö ne kuulu miesten iltojen leikkeihin ;)

Vierailija
13/23 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile keräkaalisipsejä!

Vierailija
14/23 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 15:49"]

Mies oli kutsunut parin viikon päästä kavereita kylään katsomaan peliä ja saunomaan. Haluaisin tehdä ruokaa ja naposteltavaa pojille. ideoita?:)

[/quote]

riisuudut alasti esim. keittiön pöydälle ja asettelet itsesi päälle pieniä helposti syötäviä annoksia tai suupaloja. Muistathan satsata ruoan kauniiseen esillepanoon. http://www.buzzfeed.com/tiad/eating-sushi-off-of-women

Vierailija
15/23 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi, joka saa parin viikon päästä miehekkeen kaverit kylään viikonlopuksi. En malta odottaa, että pääsen tekemään pojille syömistä :D

Tykkään häärätä keittiössä, mutta normaalina arkena ei viitsi useinkaan tehdä mitään pannupizzapiirakoita, valkosipulisämpylöitä, pasteijoita, pull apart pizza breadia, lohitäyterullia, lettuja, pinaatti-lohipiirakkaa, puller pork -hamppareita, tuplasuklaakeksejä yms tehdä, kun ei niitä itse viitsi aina syödä. Siksi on kivaa kun tulee vieraita :) Minä ainakin saan jotain ihmeellistä rentouttavaa voimaa, kun saan väkertää tarjottavia.

Minä tykkään erityisesti tehdä kaikkea tuollaista "illanistujaisruokaa" ja "-tarjottavia" ja etsinkin aktiivisesti uusia ohjeita. Erilaiset suolaiset piirakat ja pasteijat on kova juttu.

Minä kyllä pyydän omalta miehekkeeltä toiveita tarjoiluihin, ja hän itse saa hommata sipsit (tms) jutut ja varmaan päiväruuat mietitään sitten porukalla.

Vierailija
16/23 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakkipiilo on aina varma valinta!

Vierailija
17/23 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpa, herkullinen ja poikamainen ruokavinkki on nakkipiilot. Siinä on samalla pientä kiellettyä väreilyä, joka kuuluu miesteniltoihin.

Ohje: http://www.myllynparas.fi/suomi/reseptit/suolaiset_leivonnaiset/pikkusuolaiset/nakkipiilot/

Vierailija
18/23 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä miehesi on?

Vierailija
19/23 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulled pork, nachoja, tortilloja, pizzaa....

Vierailija
20/23 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupizzaa, makkaralämppäreitä, hodareita, siipiä, lihapullia, höyrytettyjä nakkeja, tortilloja..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan