Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole tajunnutkaan miten paljon turvakengät maksaa.

Vierailija
17.10.2014 |

Onneksi löysin yhdet kakkoslaatua olevat Jalaksen turvakengät (pieni värivirhe), joista jouduin maksamaan vain 57e, kun oikea hinta oli 131e.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvakengät tosiaan maksaa ihan prkeleesti, mut esim mulla on tilanne se, et turvakengät on lähes ainoot kengät mitkä sopii mun jaloille ja selälle parhaiten.
Siksi niitä käytänkin ahkeraan ja taas pitäs olla uudet hankkimassa, vaan eipä oo rahaa. :/

Vierailija
22/30 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 14:16"]Turvakengät tosiaan maksaa ihan prkeleesti, mut esim mulla on tilanne se, et turvakengät on lähes ainoot kengät mitkä sopii mun jaloille ja selälle parhaiten.
Siksi niitä käytänkin ahkeraan ja taas pitäs olla uudet hankkimassa, vaan eipä oo rahaa. :/
[/quote]
mulla on ollut tähän mennessä kahdet turvakengät. Ensimmäiset sain kesätöistä muuutama vuosi sitten ja toiset koulusta. Nyt oli pakko käydä ostamas uudet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Sievin Jalkineella tavalliseen käyttöön sopivia turvajalkineita? 

Vierailija
24/30 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin maksaa. Mutta kestäähän ne ihan sikahyvin. Melkeinpä liiankin hyvin siinä mielessä, että ei raaskis ostaa uusia, kun vanhat on vielä ihan ehjät. Mutta toki niistäkin alkaa pohjan jousto ja kimmoisuus häviimään ja silloin olis pakkko ostaa uudet.

Ja arvatkaas onko joka kerta sama juttu, kun menee ostamaa niitä, niin koot alkaa jostain 42:sta ja taas tilataan. EIkä mullakaan nyt ihan mini jalka oo, 38 turvakengässä :)

Vierailija
25/30 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 14:19"]Onko Sievin Jalkineella tavalliseen käyttöön sopivia turvajalkineita? 
[/quote]
Niillehän tuli vähän aikaa sitten ne tennarien näköiset turvakengät mallistoon :) mä olisin myös ostanut sellaiset mutta kokoja ei ollut sopivia.

Vierailija
26/30 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 15:31"]Niin maksaa. Mutta kestäähän ne ihan sikahyvin. Melkeinpä liiankin hyvin siinä mielessä, että ei raaskis ostaa uusia, kun vanhat on vielä ihan ehjät. Mutta toki niistäkin alkaa pohjan jousto ja kimmoisuus häviimään ja silloin olis pakkko ostaa uudet.

Ja arvatkaas onko joka kerta sama juttu, kun menee ostamaa niitä, niin koot alkaa jostain 42:sta ja taas tilataan. EIkä mullakaan nyt ihan mini jalka oo, 38 turvakengässä :)
[/quote]
Arvaa miten kaupan poikia nauratti kun pyysin 36 tilaukseen että pääsen sovittamaan. No, olivat liian isot ja sitten niitä vasta naurattikin että tilataanko 35 seuraavaksi. Ja ihan aikuinen nainen olen.

Vierailija
27/30 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 15:33"]

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 14:19"]Onko Sievin Jalkineella tavalliseen käyttöön sopivia turvajalkineita?  [/quote] Niillehän tuli vähän aikaa sitten ne tennarien näköiset turvakengät mallistoon :) mä olisin myös ostanut sellaiset mutta kokoja ei ollut sopivia.

[/quote]

Ok. Mukava ostaa suomalaisia kenkiä, jos sellaisia saatavissa. Varmaan sitten jatkavat noiden tekemistä, jos menevät hyvin kaupaksi.

Vierailija
28/30 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 14:04"]

Onneksi löysin yhdet kakkoslaatua olevat Jalaksen turvakengät (pieni värivirhe), joista jouduin maksamaan vain 57e, kun oikea hinta oli 131e.

[/quote]

käytä korkokenkiä, ne on paljon kalliimmat. varmaan myös paremmat.   

Vierailija
29/30 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 15:36"][quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 14:04"]

[/quote]

[/quote]
Se oliski kun tekisin putkiremppaa korkkareis :D

Vierailija
30/30 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 15:42"][quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 15:36"][quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 14:04"]

[/quote]

[/quote]
Se oliski kun tekisin putkiremppaa korkkareis :D
[/quote]
tämä siis ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi