Vauva vuodelle 2016
Tiedän, että aikasessa ollaan liikkeellä. Kerron vähän taustoja. Eli ollaan miehen kanssa seurusteltu reilu kaksi ja puoli vuotta joista puolet asuttu yhdessä. Häät suunnittella vasta vuodelle 2017 ja ennen sitä olisi lapsi toiveissa. Itse opiskelen, mutta saan opiskeluni opiskeltua kevääksi. Mies valmistuu myös pian ja on jo hyväpalkkainen työpaikka tiedossa jossa nytkin opiskelujen lomassa on töissä. Molemmilla hyvä tukiverkosto. Nyt sitten itse asiaan. Ollaan jo pitkään puhuttu että milloin esikoinen voisi putkahtaa maailmaan ja tultu siihen tulokseen että aikaisintaan 2016 tammi-helmikuussa. Ajateltiin aloittaa yritys 2015 toukokuussa ja nappaa sitten kun nappaa :) Onko muita jotka jo nyt suunnittelee lasta vuodelle 2016? :)
Kommentit (163)
Neola, kiva kuulla sinusta ja tervetuloa suljettuu ryhmään. :)
Piudemoi: Kiva, kun liityit joukkoon. Laita sinäkin liittymispyyntöä tuonne suljettuun ryhmään. :)
Haaveiluja: Kylläpä miehes teki iljettävän tempun. Toivottavasti löydät uuden miehen, joka arvostaa sua ihan eri tavalla, kuin se entinen ääliö. Jaksamista sinulle kevääseen.
Haaveiluja: Oon niin pahoillani! :( Voimia kovasti sinne <3
Haaveiluja: Kauheaa! Voimia! :( Eikun eteenpäin elämässä vaan! Pääasia että selvisi nyt eikä sittenkun olisit jo ollut raskaana hänelle.
Tänne kuuluu ihan hyvää, laitoinkin juuri pyynnön salaiseen ryhmään, voin siellä sitten kertoa tarkemmin mitä kuuluu :D Oon jotenkin vainoharhanen ja pelkään et jotkut tutut saattais tunnistaa miut täältä.
[quote author="Haaveiluja" time="24.02.2015 klo 23:23"]Heips. Tämä on kamalinta mitä olisin voinut kuvitella, olen ihan rikki. Sain miehen kiinni pettämisestä, jota oli ilmeisesti tapahtunut jo puolisen vuotta. Ja mikä pahinta?! Tämä nainen odottaa lasta miehelleni. Siinä meni rysäyksellä koko tulevaisuus, sillä en pysty antamaan tälläistä asiaa anteeksi saatika sitten vielä elämään tuon miehen kanssa. Tsemppiä muiden yrityksiin ja mahtavaa alkuvuotta kaikille. Itsellä tää menee epätoivon keskellä ja ollaan muutettu erilleen. Onneksi en ehtinyt itse vielä raskautua. Poistun siis joukoista.
[/quote]
Voi kamala. Voimia sulle :(
Täälläpä on ollut hiljaista!! Pitää aina välillä tulla nostamaan keskustelua ylemmäs ja huhuilemaan, mitä teille muille vauvakuumetta poteville kuuluu?? ;)
Meitä on tuolla suljetussa facebook ryhmässä jo 10 kuumeilijaa ja lisää mahtuu. Siellä porukka odottaa yrityksen alkua. :) Eli pistäkäähän kaikki kohtalotoverit liittymispyyntöä tuonne suljettuun ryhmään. Siellä sitten paremmat ohjeet faceryhmään pääsystä. :)
Ihanaa maaliskuun alkua!! :)
Kiitos paljon! Liittyin nyt ryhmään :) Nähdään facebookissa ;)
Hei täällä 24-vuotias tuore vaimo, joka odottaa malttamattomana että pääsisi tosissaan yrittämään vauvaa vuodelle 2016. Tarkoitus olisi lopullisesti luopua ehkäisystä ensi syksynä, mutta nyt mennään varmoja päiviä laskemalla. Meille tää on ollut vaan tällainen väliaskel vaihtaa kondomeista varmoihin päiviin ennen kuin uskallamme olla ehkäisemättä ollenkaan. Salaa kyllä haaveilen, että varmat päivätkin jo pettäis ja nyt on käynyt niin jännästi että menkat ovat 4 päivää myöhässä, mutta testia en ole vielä uskaltautunut tekemään...mutta mitään raskausoloja tai oireita ei ole ollenkaan, joten turhaa kai haaveilen.
Laitoin pyyntöä tuonne ryhmään ja mielelläni liityn fb ryhmäänkin :)
Hei!
Täällä myös yks kuumeilija! olemme mieheni kanssa 24 vuotiaita ja meillä on nyt 9kk:n ikäinen poika. Olemme suunnitelleet että tämän vuoden puolella alamme toista yrittämään kunnes miehelleni selviää vakinaistetaanko hänen työpaikka :) itse haluaisin alkaa jo hommiin mutta täytynee ajatella järkevästi :) laitoin pyynnön siihen ryhmään liittymisestä :) Pojalle olisi mukava saada pian kaveri! Meillä on käytössä pillerit, ja viimeksi pillereiden lopettamisen jälkeen meni 6kk kun tärppäsi. Reseptillä saan vielä 3kkn pillerit, jospa mieheni saisi työpaikasta tietää niin ei tarvisi sen jälkeen enään hommata niitä!
Terv. Yksi kuumeilija ja 9kkn pojan mami :
Minä liityn joukkoon, mutta mieluusti kirjoitan salaisella puolella. Liittymispyyntö lähtee sinne. Monet näkyvät kuumeilevan esikoistaan. Minä olin vielä viime kesänä varma, ettei meille kolmatta lasta tule, mutta näin se vain kuume iski päälle. Tällä hetkellä kotiäitinä, pojat 2012 ja 2013.
Voi kamalaa Haaveiluja, osanottoni :(. Voimia kevääseen, toivottavasti löydät pian fiksumman ja kypsemmän Miehen, jonka kanssa pääset lisääntymispuuhiin! Ja todella, onneksi et jäänyt odottamaan hänelle, joten onni onnettomuudessa :/.
Etsinpä käsiini ryhmän, olen jotenkin myös vainoharhainen että joku naapuri tunnistaa mut täältä :D.
Moikka, minäkin laitoin liittymispyynnön ryhmään :) Kirjoittelin aikaisemmin Ahmattaren haaveilijat ketjuun esittelyä ja ajatuksia vauvatoiveista...
Kävin päästämässä Ahmataren ja Pian suljettuun ryhmään. Tervetuloa. :)
Kamala tilanne Haaveiluja, voimia sinne ja vaikka kovin kliseiseltä kuulostaakin, niin ehkä kaikella on kuitenkin jokin tarkoitus. Tuosta olen itse ainakin saanut aina voimaa vaikeina aikoina ja jaksanut eteenpäin.
Niin ja tänne kuuluu myös ihan hyvää. Olen teidän juttuja täällä lueskellut, mutta en ole ehtinyt itse kirjoittelemaan kuulumisia. Meidän oli alun perin tarkoitus aloittaa yrittäminen maalis-huhtikuun vaihteessa, mutta toistaiseksi asia on hieman jäissä. Miehelle tuli pienimuotoinen ahdistus ja päätin, että parempi antaa asian hautua hetki. Meillä on paljon kiireitä ja muutoksia tässä lähiaikoina, joten asian lykkääminen muutamalla kuukaudella on ehkä se paras ratkaisu, vaikka kova kuume onkin päällä. Mies tekee oman yrityksen lisäksi päätyötä vielä muualla ja itsellä puolestaan on päätyön lisäksi perusteilla oma yritys, joten kiirettä riittää. Kovasti toivon kuitenkin, että miehen ahdistus tuosta helpottaa kevään aikana ja kesällä päästäisiin tosissaan yrittämään. :)
Ryhmä avattu myös Anskuliini89:lle!! Tervetuloa! :)
Laitoin liittymispyynnön ryhmään... Olen vähän vanhempi, 38-v nainen, toisesta lapsesta haaveileva ja nyt vihdoin mies ilmoitti, että voisimme keväämmällä aloittaa toisen yritystä :)
Tervetuloa mukaan Tätsky! :)
Mitä teille "vanhemmille" kirjoittajille kuuluu?? :) Onko vauvakuumeilu vielä mukana arjessa? :) Vai ootteko jo kenties siirtyneet plussanneiden ryhmään?? ;) (Mm. Garnet, Timanttikotilo, Maisu20, Hasaka, Nelsui?)
Eipä voi toivotella aurinkoista päivää, meille nimittäin sataa vesiräntää ulkona. ;) :/
Hei kaikille! Täällä 28- v nainen joka miehensä kanssa haaveilee esikoisesta alkuvuodesta 2016. Vielä ei olla "tositoimiin" ryhdytty, mutta ehkäisy jätetty pois jo sykysllä. Ihanaa että tällainen ryhmä löytyi, omasta kaveriporukasta kun ei löydy samassa tilanteessa olevia, joiden kanssa voisi jakaa ajatuksia :)
- niin, selvennyksenä edelliseen, e- pillerit jätetty pois jo viime syksynä jotta oma kierto tasaantuu. Ehkäisyä kokonaan siis ei :D
Hei! Olin siinä facebook-ryhmässä, mutta mieheni sanoi ettei tykkää että jaan sosiaalisessa mediassa henkilökohtaisia asioita joten erosin siittä sitten :) täällä voisin käydä lukemassa ja kirjouttelemassa kunnes jotain tapahtuu. Eli nimetömänä mieluiten :)
[quote author="Haaveiluja" time="24.02.2015 klo 23:23"]
Heips. Tämä on kamalinta mitä olisin voinut kuvitella, olen ihan rikki. Sain miehen kiinni pettämisestä, jota oli ilmeisesti tapahtunut jo puolisen vuotta. Ja mikä pahinta?! Tämä nainen odottaa lasta miehelleni. Siinä meni rysäyksellä koko tulevaisuus, sillä en pysty antamaan tälläistä asiaa anteeksi saatika sitten vielä elämään tuon miehen kanssa. Tsemppiä muiden yrityksiin ja mahtavaa alkuvuotta kaikille. Itsellä tää menee epätoivon keskellä ja ollaan muutettu erilleen. Onneksi en ehtinyt itse vielä raskautua. Poistun siis joukoista.
[/quote]
Apua, mitä ihmettä?!